2024-07-13, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
samma här , och att folk ej förstår att det är inte själva resandet i sig som vi reagerar på . Utan tiden då hon ej är med dottern folk skyller på jobbresor vilket hon själv oxå understryker med att hon gör !!! Men resan till Danmark, Spanien mm
Innerst inne vet hon själv hon är ifrån mycket från henne därför hon försvarar sig hela tiden.

Jag tycker de är
Märkligt hennes mamma inte ställer mer krav. Skaffar du barn så är de ditt ansvar största delen. Känns som N leker offer efter uppbrottet med Andreas….

Folk börjar se mer och mer hur hon prioriterar nu. Se bara hennes TT
2024-07-13, 19:12
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Hon är ju helt otrolig! En än gång visar hon hur desperat och orolig hon blir då folk i frågasätter henne ang resandet . Hon lägger först ut att hon är i Spanien för att sen några timmar senare lägga ut på när chiara ligger i vagnen .
Så man ska tro att hon är med sin dotter
Hon glömde bort att mormor J la upp i morse att hon och morfar tar upp chiara och sjunger

Mormor taggar inte ens Nicci utan morfar .

Va tog hon inte med C till Spanien på sin semester??? Jag följer inte J så kan inte se vad hon lagt upp. Jättemärkligt att inte ta med sitt lilla barn på sin semester. Trodde man ville umgås med sitt barn men det vill tydligen inte N.
2024-07-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Innerst inne vet hon själv hon är ifrån mycket från henne därför hon försvarar sig hela tiden.

Jag tycker de är
Märkligt hennes mamma inte ställer mer krav. Skaffar du barn så är de ditt ansvar största delen. Känns som N leker offer efter uppbrottet med Andreas….

Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
samma här , och att folk ej förstår att det är inte själva resandet i sig som vi reagerar på . Utan tiden då hon ej är med dottern folk skyller på jobbresor vilket hon själv oxå understryker med att hon gör !!! Men resan till Danmark, Spanien mm
Hur ska hennes sm se ut då för att du mfl ska vara nöjda?
2024-07-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Hur ska hennes sm se ut då för att du mfl ska vara nöjda?

Som de flesta andra gör när de blir föräldrar?!
2024-07-13, 19:16
Medlem
Citat:
Som de flesta andra gör när de blir föräldrar?!
Och hur är det enligt dig? Jag ser en herrans massa olika nämligen.
Men du menar att det finns nån mall du går efter, annars är du missnöjd?
Senast redigerad av HungerCut 2024-07-13 kl. 19:18.
2024-07-13, 19:21
Medlem
Citat:

Jag tycker de är

Hon kanske är offer och inte leker nåt.
Som mamma vill man gärna hjälpa till så mycket man kan och få det att fungera tillsammans. Det är vad en familj gör för varann.
Senast redigerad av HungerCut 2024-07-13 kl. 19:24.
2024-07-13, 19:24
Medlem
Citat:
Och hur är det enligt dig? Jag ser en herrans massa olika nämligen.
Men du menar att det finns nån mall du går efter, annars är du missnöjd?

Går inte och diskutera med dig. Mall? Snälla. Jag tycker fakriskt de flesta influencers som jag följer är bra föräldrar och prioriterar sina barn. Inte så jag brukar sitta och leta upp folk som inte är det.
2024-07-13, 19:26
Medlem
Citat:
Hon kanske är offer och inte leker nåt.
Som mamma vill man gärna hjälpa till så mycket man kan och få det att fungera tillsammans. Det är vad en familj gör för varann.

Ja eller så är Andreas offret? Ingen av oss vet!

Men N och A valde att behålla C. Nu är N henne full tid och då ska man också ha barnet och prioritera också.
2024-07-13, 19:30
Medlem
Citat:

Men N och A valde att behålla C. Nu är N henne full tid och då ska man också ha barnet och prioritera också.
Men hur i herrans namn kan du mfl ha så ont av att N inte lever och gör som du mfl vill? En person du inte har en äkta relation till? Det måste ju vara något underliggande som orsakar det…eller vara nåt svepskäl för nåt annat.
2024-07-13, 19:31
Medlem
Citat:

Sen behöver du inte tala om vad jag vet och inte vet. Det håller jag reda på själv 🤣
2024-07-13, 19:33
Medlem
Citat:
Går inte och diskutera med dig. Mall? Snälla. Jag tycker fakriskt de flesta influencers som jag följer är bra föräldrar och prioriterar sina barn. Inte så jag brukar sitta och leta upp folk som inte är det.
Men m det är nån mer som inte gör som du vill och tycker då drar du igång nåt, eller?
2024-07-13, 19:34
Medlem
Citat:
Men m det är nån mer som inte gör som du vill och tycker då drar du igång nåt, eller?

Diskuterar inte mer med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in