2024-09-03, 16:54
Medlem
Jag har hittills lyssnat på intervjun med Martin Björck och herregud där är 30 min av mitt liv jag aldrig får tillbaka! Plågsamt att lyssna på. Har också lyssnat på driveru-podden. Ingenstans säger de något om att A ska ha testat negativt efter love island. Har kvar att lyssna på deras podd, wish me luck!
2024-09-03, 16:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jag förstår precis🙂🙃
vet inte hur man tänker el resonerar ! Vet att man åter upprepar sig för att man svarar på andras inlägg och delar tankar och diskussioner.

Men vi tar det en gång till N valde själv att lämna pappan (A) visst hon blev ensam med C men i mina ögon och mångas andra skulle jag aldrig kalla henne ensamstående

Det är narr mot mammor som faktiskt kämpar ensamstående
2024-09-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Det här med att klamydian skulle komma från N är väl bara en trådsanning? Båda testade negativt inför love island väl?

Öga mot öga med bl.a. Mig har A berättat att han låg med en tjej ca 2 dagar innan de gick in i programmet. Detta var alltså efter de hade gjort testerna inför programmet. Så jo, A gick in i LI med klamydia utan att veta det.
Det kan ni nog helt sluta lägga på N faktiskt.
2024-09-03, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyGodknows
Öga mot öga med bl.a. Mig har A berättat att han låg med en tjej ca 2 dagar innan de gick in i programmet. Detta var alltså efter de hade gjort testerna inför programmet. Så jo, A gick in i LI med klamydia utan att veta det.
Det kan ni nog helt sluta lägga på N faktiskt.

Tack för att du delar med dig! N sa samma i driveru-podden som jag precis lyssnat på, att A sa att han legat med en tjej efter testet var taget. Så det verkar mest troligt att det var så det gick till och då har alltså båda parter sagt samma sak åtminstone i denna fråga. Då kan vi väl lägga ner andra spekulationer?

Länkar även till en sida där det står att du fortfarande testar positivt även om klamydia ligger latent.

https://www.samedaystdtesting.com/can-chlamydia-be-dormant-and-undetected/
Senast redigerad av jotack 2024-09-03 kl. 17:15.
2024-09-03, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
vet inte hur man tänker el resonerar ! Vet att man åter upprepar sig för att man svarar på andras inlägg och delar tankar och diskussioner.

Men vi tar det en gång till N valde själv att lämna pappan (A) visst hon blev ensam med C men i mina ögon och mångas andra skulle jag aldrig kalla henne ensamstående

Det är narr mot mammor som faktiskt kämpar ensamstående
Men vad ska hon kalla sig då? Nåt förslag?
Hon är ju ensamstående. Hon är ju inte mindre ensamstående bara för att någon annan ensamstående har det sämre eller bättre.

Är jag gift med en karlslok men grannbruden har en toksnygg make så är jag ju lika gift för det !!!
2024-09-03, 17:24
Medlem
Citat:
Tack för att du delar med dig! N sa samma i driveru-podden som jag precis lyssnat på, att A sa att han legat med en tjej efter testet var taget. Så det verkar mest troligt att det var så det gick till och då har alltså båda parter sagt samma sak åtminstone i denna fråga. Då kan vi väl lägga ner andra spekulationer?

Länkar även till en sida där det står att du fortfarande testar positivt även om klamydia ligger latent.

Japp, tack 🙏 En sak avklarad …check !!
2024-09-03, 17:28
Medlem
Citat:

Ok trodde du tog den personens ord som sanning först, inser nu att du hört det också.

Jag har inte lyssnat och sett alla poddar/vloggar så det har jag missat, vilket avsnitt?
Köper att det kan ha gått till så.

Oavsett så var han inte otrogen efteråt som han blev anklagad för, som han också måste ha sagt öga mot öga eller?

Väldigt osmart att ligga med någon efter man tog test utan skydd kan jag tycka. Men det gör inte honom till ett as för det eller?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-03 kl. 17:36.
2024-09-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Japp, tack 🙏 En sak avklarad …check !!

Tacksam att slippa lyssna igenom N och Js podd åtminstone 🙏
2024-09-03, 17:29
Medlem
Citat:
Jag har hittills lyssnat på intervjun med Martin Björck och herregud där är 30 min av mitt liv jag aldrig får tillbaka! Plågsamt att lyssna på. Har också lyssnat på driveru-podden. Ingenstans säger de något om att A ska ha testat negativt efter love island. Har kvar att lyssna på deras podd, wish me luck!
Du kan kolla på yt lättare än bara lyssna tycker jag
2024-09-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Så denna persons ord tar du inte som trådsanning? Intressant.

Oavsett så var han inte otrogen efteråt som han blev anklagad för, som han också måste ha sagt öga mot öga??
Väldigt osmart att ligga med någon efter man tog test utan skydd kan jag tycka. Men det gör inte honom till ett as för det eller?

Jag anser henne som trovärdig när jag läser hennes tidigare inlägg i tråden, ja.
Jag har aldrig någonsin sagt att A skulle vara ett as. Jag har inte påstått att han varit otrogen heller. Jag måste ju få ifrågasätta när något känns oklart eller hur? Det här med diagnoser och sjukdomar verkar onekligen ha blivit till något av hjärtefråga för mig i denna tråd. Det är ju inte bara eran tråd där alla måste sitta och hålla med varann. Jag hoppas att ni alla har rätt om att han jobbar på bakom kulisserna och vill träffa sin dotter men jag har ingen insyn så jag vet inte.
2024-09-03, 17:48
Medlem
Citat:
Jag anser henne som trovärdig när jag läser hennes tidigare inlägg i tråden, ja.
Jag har aldrig någonsin sagt att A skulle vara ett as. Jag har inte påstått att han varit otrogen heller. Jag måste ju få ifrågasätta när något känns oklart eller hur? Det här med diagnoser och sjukdomar verkar onekligen ha blivit till något av hjärtefråga för mig i denna tråd. Det är ju inte bara eran tråd där alla måste sitta och hålla med varann. Jag hoppas att ni alla har rätt om att han jobbar på bakom kulisserna och vill träffa sin dotter men jag har ingen insyn så jag vet inte.

Absolut jag respekterar det🙏
Ingen som påstått att du sagt det perse, men ofta får man känslan av att han ska vara stora syndabocken. Ibland skriver man i en känsla och upplevelse. Inte alltid så tydligt i skrift alltid vad som menas. Kan själv snubbla på alla "trådar" och har problem med att skriva grammatiskt rätt. Sedan blir det lätt missförstånd om man inte läst svar och inlägg som kommer upp under tiden man skriver🫣 hoppas du förstår att jag verkligen inte låta otrevlig. Och om jag refererat till någon som själv varit tyken då har jag definitvt inte haft dig i åtanke🙃 Ja det kan man verkligen hoppas han gör då det finns andra här som också känner honom och hans anhöriga. (Btw hur kollar man vad andra skrivit tidigare?)

"Vem ska man tro på tro på tro på när,
tro på när det är såhär?" 🤭✌️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-03 kl. 18:01.
2024-09-03, 17:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Men vad ska hon kalla sig då? Nåt förslag?
Hon är ju ensamstående. Hon är ju inte mindre ensamstående bara för att någon annan ensamstående har det sämre eller bättre.

Är jag gift med en karlslok men grannbruden har en toksnygg make så är jag ju lika gift för det !!!
vet inte varför hela texten ej men kan skriva om där skriver jag oxå att hon är ensamstående tekniskt sett men jag skulle ej räkna henne el någon annan som har så mkt.hjälp för det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in