Citat:
Ursprungligen postat av
jotack
Jag anser henne som trovärdig när jag läser hennes tidigare inlägg i tråden, ja.
Jag har aldrig någonsin sagt att A skulle vara ett as. Jag har inte påstått att han varit otrogen heller. Jag måste ju få ifrågasätta när något känns oklart eller hur? Det här med diagnoser och sjukdomar verkar onekligen ha blivit till något av hjärtefråga för mig i denna tråd. Det är ju inte bara eran tråd där alla måste sitta och hålla med varann. Jag hoppas att ni alla har rätt om att han jobbar på bakom kulisserna och vill träffa sin dotter men jag har ingen insyn så jag vet inte.
Absolut jag respekterar det🙏
Ingen som påstått att du sagt det perse, men ofta får man känslan av att han ska vara stora syndabocken. Ibland skriver man i en känsla och upplevelse. Inte alltid så tydligt i skrift alltid vad som menas. Kan själv snubbla på alla "trådar" och har problem med att skriva grammatiskt rätt. Sedan blir det lätt missförstånd om man inte läst svar och inlägg som kommer upp under tiden man skriver🫣 hoppas du förstår att jag verkligen inte låta otrevlig. Och om jag refererat till någon som själv varit tyken då har jag definitvt inte haft dig i åtanke🙃 Ja det kan man verkligen hoppas han gör då det finns andra här som också känner honom och hans anhöriga. (Btw hur kollar man vad andra skrivit tidigare?)
"Vem ska man tro på tro på tro på när,
tro på när det är såhär?" 🤭✌️