Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Exakt så känner jag oxå , och vi alla har ju tagit del av det på nära håll går ej att missa .
El blundar man helt enkelt för det 🤷♀️
Vi får mycket skit från vissa, låt vara, de kommer med hån och glåpord som "korkad", nedlåtande svar osv osv
Trust me tar screenshot på allt från det hållet då det ändras efter hand som irl med N och J.
Tyvärr på ett sätt ser vissa bara det dom tillrättalägger och inte det innan och allt de raderat.
Vi bryr oss endast om flickan och ser vilken okunskap de besitter kring barnets framtida välmående. Could care less vad som händer med dom om det inte vore för flickan som behöver båda föräldrarna hur konstiga de än är.
Säger mer om dom och inte lönt att bemöta dessa människor utan vi får ta det med människor som kan föra en dialog.
Tänker också så här, vi tänker med våra känslor vilket byråkratin inte gör och då krockar det.
Alla förstår sig inte på hur det fungerar
som t ex A i detta fallet, där han inte förstår hur han ska göra när olika människor säger "gör det!" "Nej gör detta" "ta DNA på dig och flickan"
(hur man gör det när motparten nekar barnets dna🤷♀️) "du kan inget göra, tiden får avgöra"
Allt från olika människor både i och utanför etablissemanget. Inte så säker på om jag hade hanterat det annorlunda i hans ålder.
Och sen bli hotad och hatad pga gaslightare ovanpå det. Jag beundrar hans tålamod och lugn.
Osäker om jag hade pallat få så mycket lögner och skit serverat om jag varit lika lugn🫣
Dagens citat från okänd:
"Sårbarhet är den högsta formen av mod"