2024-09-03, 14:18
Medlem
Gud vad denna tråd är populär! Försöker förstå varför just hennes tråd är så poppis, ser inte problemet med henne eller hennes instagram? Någon som kan sammanfatta vad det är ni stör er på?
Citera
2024-09-03, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Gud vad denna tråd är populär! Försöker förstå varför just hennes tråd är så poppis, ser inte problemet med henne eller hennes instagram? Någon som kan sammanfatta vad det är ni stör er på?
Jag undrade detsamma.. 😄 men fick mig en rejäl utskällning av folk här inne att de minsann inte har tid med en recap..😂
Citera
2024-09-03, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenslisa
Jag undrade detsamma.. 😄 men fick mig en rejäl utskällning av folk här inne att de minsann inte har tid med en recap..😂

Känns som det finns störigare folk att diskutera haha.... men kanske missat nått
Citera
2024-09-03, 14:48
Medlem
Citat:

Men det är ju bara läsa i tråden då??
Citera
2024-09-03, 14:56
Medlem
Om man inte själv, genom att titta på hennes Instagram, förstår vad som är så kasst med henne. Då kommer man inte heller förstå något i denna tråden. Gissningsvis är man då på samma nivå som H.
Citera
2024-09-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Läs några sidor i början av tråden och några i slutet så förstår man. Sedan är det ju väldigt många som ställt samma fråga så det finns ju svar också om man vill ta tid och leta lite!
Citera
2024-09-03, 15:05
Medlem
Citat:
Det beror nog på att det kommer in folk och undrar detta flera gånger och ingen orkar rabbla allt om och om igen.
Så då får man helt enkelt gå bakåt och läsa. Man måste ju inte börja från början utan gå kanske 30 sidor bakåt eller nåt. Sen kan man ju gå in på hennes insta och kolla.

Man kan inte förvänta sig att man bara kan få all uppdatering serverat bara såhär. Lite intresse får man själv lägga ner.
Så det var ingen utskällning bara en information om hur man får gå till väga.
Citera
2024-09-03, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Men det är ju bara läsa i tråden då??
Ah, du menar 17500 inlägg.. smart idé! Att jag inte tänkte på det.
Citera
2024-09-03, 15:28
Medlem
Jaha, nu är dom på väg till IKEA i Göteborg. Det vore kanske på sin plats att först lägga ut videon på vad dom köpte där sist, det måste väl vara nästan en månad sedan hon lovade att visa det! 🤪
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-03 kl. 15:32.
Citera
2024-09-03, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jaha, nu är dom på väg till IKEA i Göteborg. Det vore kanske på sin plats att först lägga ut videon på vad dom köpte där sist, det måste väl vara nästan en månad sedan hon lovade att visa det! 🤪
Har jag missat något om att dem ska flytta, eller varför Ikea så ofta? Och i Göteborg? Eller är dem där i annat syfte som jag också missat? Inte varit inne de senaste dagarna.
Citera
2024-09-03, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Har jag missat något om att dem ska flytta, eller varför Ikea så ofta? Och i Göteborg? Eller är dem där i annat syfte som jag också missat? Inte varit inne de senaste dagarna.
Nej inget sagt om någon flytt eller vad dom ska köpa där idag. Det suger nog bara i shoppingtarmen!
Citera
2024-09-03, 16:16
Medlem
Här är ett exempel på Hannas lathet och oförmåga att ta till sig tips!
Hon fakturerar alltså nästa 1 miljon via ett bolag förra året (frilans finans) och betalar en viss procent för detta. Hade hon istället startat ett eget aktiebolag (som många influencers gör) så hade hon kunnat ta ut lön som maxar hennes SGI och pension, tagit ut aktieutdelning med 20% skatt eller sparat och kunnat ta ut samma lön i år också som maxat hennes SGi m.m istället har hon betalat en massa skatt på hög inkomst ett år. Men som sagt hon vet ju alltid bäst själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in