Citat:
Ursprungligen postat av
anwe8
Finns en massa sexklubbar, bordeller, alternativt eskorter och call-girls som driver sin verksamhet i egen regi via typ OnlyFans eller olika sociala medier, och de skulle kunna erbjuda sina tjänster åt en åldrad herre som har tröttnat på frugan och vill åt lammkött. Således är det där inget argument egentligen, dvs brist på sex, då det hade varit så mkt enklare att lösa det utan omvägar via kik osv. Problemet är att herrarna här inte söker damer som är 18+ utan småflickor och därför är eskorter ingen attraktiv lösning.
Håller med, sexbrist är inget godkänt (finns inga godkända över huvud taget) argument för att bli gädda. Dock tror jag inte att det i de flesta gäddfall är det som är problemet utan att det bottnar i att dessa avarter har svårt att få kontakt med vuxna. De är ratade och tillhör den grupp män som kvinnogruppen i stort har uteslutit som potentiella partners. Visst skulle de säkert kunna köpa sig ett knull och kanske till och med köpa sig nån form av arrangerart förhållande med en vuxen, men dels tror jag att de är för fega när det väl kommer till kritan och dels ofta inte har cash nog till att betala. De har säkert prövat runt på diverse datingsidor och i sociala medier utan att få några napp och för många tror de nog att de har vunnit jackpott när dumpens fiskare dyker upp och de tror att de äntligen ska få ligga. Älskar att se de snopna minerna när de blir konfronterade och dumpen frågar om de chattar med flera barn, de nekar men dumpen har bevis på att de har chattat med 10 av deras konton. Här har gäddor som till exempel #192 suttit i månader och fått en rejäl självförtroendeboost och trott att de har ett helt harem av tonårsbrudar som vill ha de när de i själva verket har blivit trollade av dumpen och sanningen är att ingen är intresserad av gäddan som vanligt turligt nog.
Sen finns det gäddor som #474 av typ kapten klänningstyp som lever ett gott liv men helt enkelt är äckliga fula gubbar. Och riktiga psykopatgäddor som sökt mammor med småbarn. Men barbapappas, monsterbatwings, varselvästar och dregelmongos som jag refererar till ovan är helt klart i majoritet på dumpen.