2024-09-02, 21:10
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Har du förresten fått något svar från KTH? Imorgon utgår denna veckas mejlbomb till samtliga i mejllistan.

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Nej, kom bara autosvar att det var registrerat. Även min felanmälan på gäddans kontor föll tyst.
Citera
2024-09-02, 21:13
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Finns en massa sexklubbar, bordeller, alternativt eskorter och call-girls som driver sin verksamhet i egen regi via typ OnlyFans eller olika sociala medier, och de skulle kunna erbjuda sina tjänster åt en åldrad herre som har tröttnat på frugan och vill åt lammkött. Således är det där inget argument egentligen, dvs brist på sex, då det hade varit så mkt enklare att lösa det utan omvägar via kik osv. Problemet är att herrarna här inte söker damer som är 18+ utan småflickor och därför är eskorter ingen attraktiv lösning.

Precis så är det nog, de är varken intresserade av horor, handikappade eller håriga 50-åringar som oss normala människor. De letar småbarn för att de är pedofiler och pedofiler vill bara ha småbarn...
Citera
2024-09-02, 21:41
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Nej, kom bara autosvar att det var registrerat. Även min felanmälan på gäddans kontor föll tyst.
Då kanske man får försöka felanmäla fler gånger om den första anmälan inte gav resultat. Skillnaden är att du nu kan skriva: "Det sitter fortfarande en pederast i rum 3422. Rummet behöver antagligen saneras."
Citera
2024-09-02, 22:11
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Roligt med alla dessa som tagit på sig någon hjälteroll och maskerade misshandlar pedofiler. Hälften av dem är säkert själva kriminella och hade satt på valfri fjortis om tillfälle gavs.

Allt för pöbeln!
Pedo Hunting-gängen består förstås av rätt störda killar som har behov av att puckla på någon men som förmodligen är för fega och klena för att gå med i någon fotbollsfirma och slåss mot andra som gillar att slåss. Att misshandla pedofiler blir då en bra täckmantel för att få utlopp för detta våldsbegär. Detta är dock OT i denna tråd och inget vi bör spinna vidare på här. Det blev dock relevant för att Oslo-gäddan var den första Dumpen-gädda som råkade ut för just Pedo Hunting.
Citera
2024-09-02, 22:32
Medlem
whataboutisms avatar
Nu har hustrun stängt ner sitt Facebook-konto. Döttrarna har tagit bort sina profilbilder och tajtat till sina fb-konton. Sonen kör fortfarande öppet.

Det är då själva fan att allsköns lowlifes så fort en gädda hängs ut ska ge sig på fru och barn som redan lider tillräckligt.
Citera
2024-09-02, 22:37
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Finns en massa sexklubbar, bordeller, alternativt eskorter och call-girls som driver sin verksamhet i egen regi via typ OnlyFans eller olika sociala medier, och de skulle kunna erbjuda sina tjänster åt en åldrad herre som har tröttnat på frugan och vill åt lammkött. Således är det där inget argument egentligen, dvs brist på sex, då det hade varit så mkt enklare att lösa det utan omvägar via kik osv. Problemet är att herrarna här inte söker damer som är 18+ utan småflickor och därför är eskorter ingen attraktiv lösning.

Håller med, sexbrist är inget godkänt (finns inga godkända över huvud taget) argument för att bli gädda. Dock tror jag inte att det i de flesta gäddfall är det som är problemet utan att det bottnar i att dessa avarter har svårt att få kontakt med vuxna. De är ratade och tillhör den grupp män som kvinnogruppen i stort har uteslutit som potentiella partners. Visst skulle de säkert kunna köpa sig ett knull och kanske till och med köpa sig nån form av arrangerart förhållande med en vuxen, men dels tror jag att de är för fega när det väl kommer till kritan och dels ofta inte har cash nog till att betala. De har säkert prövat runt på diverse datingsidor och i sociala medier utan att få några napp och för många tror de nog att de har vunnit jackpott när dumpens fiskare dyker upp och de tror att de äntligen ska få ligga. Älskar att se de snopna minerna när de blir konfronterade och dumpen frågar om de chattar med flera barn, de nekar men dumpen har bevis på att de har chattat med 10 av deras konton. Här har gäddor som till exempel #192 suttit i månader och fått en rejäl självförtroendeboost och trott att de har ett helt harem av tonårsbrudar som vill ha de när de i själva verket har blivit trollade av dumpen och sanningen är att ingen är intresserad av gäddan som vanligt turligt nog.

Sen finns det gäddor som #474 av typ kapten klänningstyp som lever ett gott liv men helt enkelt är äckliga fula gubbar. Och riktiga psykopatgäddor som sökt mammor med småbarn. Men barbapappas, monsterbatwings, varselvästar och dregelmongos som jag refererar till ovan är helt klart i majoritet på dumpen.
Citera
2024-09-02, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Håller med, sexbrist är inget godkänt (finns inga godkända över huvud taget) argument för att bli gädda. Dock tror jag inte att det i de flesta gäddfall är det som är problemet utan att det bottnar i att dessa avarter har svårt att få kontakt med vuxna. De är ratade och tillhör den grupp män som kvinnogruppen i stort har uteslutit som potentiella partners. Visst skulle de säkert kunna köpa sig ett knull och kanske till och med köpa sig nån form av arrangerart förhållande med en vuxen, men dels tror jag att de är för fega när det väl kommer till kritan och dels ofta inte har cash nog till att betala. De har säkert prövat runt på diverse datingsidor och i sociala medier utan att få några napp och för många tror de nog att de har vunnit jackpott när dumpens fiskare dyker upp och de tror att de äntligen ska få ligga. Älskar att se de snopna minerna när de blir konfronterade och dumpen frågar om de chattar med flera barn, de nekar men dumpen har bevis på att de har chattat med 10 av deras konton. Här har gäddor som till exempel #192 suttit i månader och fått en rejäl självförtroendeboost och trott att de har ett helt harem av tonårsbrudar som vill ha de när de i själva verket har blivit trollade av dumpen och sanningen är att ingen är intresserad av gäddan som vanligt turligt nog.

Sen finns det gäddor som #474 av typ kapten klänningstyp som lever ett gott liv men helt enkelt är äckliga fula gubbar. Och riktiga psykopatgäddor som sökt mammor med småbarn. Men barbapappas, monsterbatwings, varselvästar och dregelmongos som jag refererar till ovan är helt klart i majoritet på dumpen.

Majoriteten av gäddorna lever i relationer eller är skilda, så det handlar knappast om att de har svårigheter med att etablera vuxna relationer.
Citera
2024-09-02, 22:45
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Majoriteten av gäddorna lever i relationer eller är skilda, så det handlar knappast om att de har svårigheter med att etablera vuxna relationer.

Fast har majoriteten haft det? Finns det någon statistik? Jag tycker att många av de gäddorna som mest har blivit uppmärksammade inte verkar ha någon partner, eller att de möjligen är undergiven nån babushka-typ av kvinna som snarare ger de en lavett än ett ligg efter jobbet.
Citera
2024-09-03, 00:12
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Forskaren liknar en kändis men kan inte komma på vem
Jag tänkte på Patrick Grimlund i lyxfällan.

Herregud vad korkad kvinnan i paret ser ut att vara. Helt död i sinnet och ögonen.
Citera
2024-09-03, 00:26
Medlem
Etikprövningsnämnden:

"Vårt uppdrag är att värna människan i forskningen. Vi gör etiska prövningar av forskning på människor, men även av forskning på biologiskt material och känsliga personuppgifter."

Forskare invald i Etikprövningsnämnden:

"Jag vill knulla barn!"
Citera
2024-09-03, 00:49
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dlicish
Den här Östermalms Gäddan på Älvkarleövägen bor ju 50 meter ifrån en grundskola. Hur fan är det möjligt?

Dagligen går massa unga flickor till och från skolan och riskerar att möta det här vidriga äcklet och bli ännu ett av hans offer och få sina liv förstörda.

Vad fan är det som händer? Hur kan bostadsrättsföreningen och polisen låta detta pågå?
Exakt hur ska de här unga flickorna kunna ”bli offer och få sina liv förstörda”? Ska han kidnappa dem mitt på ljusan dag? Svinga dem över axeln och lubba hem till sin Fritzl-källare med dem? Tycker du inte att du är en liten aning hysterisk just nu? Karlfan måste ju bo någonstans, eller ser du hellre att han sover på busshållplatsen?
Citera
2024-09-03, 06:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Nu har hustrun stängt ner sitt Facebook-konto. Döttrarna har tagit bort sina profilbilder och tajtat till sina fb-konton. Sonen kör fortfarande öppet.

Det är då själva fan att allsköns lowlifes så fort en gädda hängs ut ska ge sig på fru och barn som redan lider tillräckligt.
Hur vet du att pöbel gett dig på dessa oskyldiga stackare? Tror mer att det är en naturlig reaktion -dra filten över huvudet- reaktion som grundar sig i skam över gäddan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in