2024-09-03, 11:23
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Det kan han inte eftersom det inte existerar någon sådan dom. Kinnaman blev frikänd och kvinnan åtalad och fälld.
Självklart har Kinnaman kontakter i Hollywood och offentligt så är detta storyn. Men att han vålltagit en kvinna är faktum. Jag har ett telefonsamtal där Kinnaman ringer och ber om ursäkt för att ha vålltagit henne.
Citera
2024-09-03, 12:09
Medlem
Det känns falskt. Kan inte tänka mig att någon av de som hängs ut köpt sex eller haft en sexuell förbindelse med de här kvinnan.
Citera
2024-09-03, 12:38
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChachaCHI
Har folk verkligen köpt sex av det här missfostret? Tveksamt https://ibb.co/nzq8S8q

Tycks vara en person som har kris i livet och försöker bli känd till varje pris. Deklarerar tydligen bara några tusen varje månad enligt "skvaller och Maggio" tråden. Riktig pundare och mytoman

Du skulle bara veta hur vissa tjejer ser ut...
Citera
2024-09-03, 12:40
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Eller inte, har hon på fötterna så varför inte mjölka ut så mkt pengar som bara är möjligt!?

Problemet som jag ser det är att hon sitter i media och i poddar och ondgör sig över de här männen. Hur hon vill få ett slut på detta så att andra utsatta inte ska behöva drabbas på det sätt som hon har gjort.

Att hon försöker ge sken av att vara en sådan altruist rimmar illa med att utpressa och villkora att informationen överhuvudtaget släpps mot betalning.
Citera
2024-09-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nja Hägglund är väl lite knepigt. Nästan i Maggio-klassen. Han som extremt troende kristen att han skulle köpt. Svårt att föreställa sig men i de lugnaste bäckarna...
Jesus umgicks med prostituerade och förlät dem för deras syndiga liv. Hägglund kanske tänkte följa i Jesu fotspår men så slank han dit med kuken.

Ska man vara allvarlig så låter det hela väldigt otroligt.
Citera
2024-09-03, 12:53
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
Om aftonbladet skriver om det så vet man att det inte är sant. Den blaskan har väl aldrig skrivit något som är sant.

Ganska imponerande att Aftonbladet inte skrivit NÅGOT sant sedan 1850 - 174 år, 63500 utgivna tidningar, och allt falsk - jo tjena…

Jobbar du på Samhall?
Spelar du banjo?
Citera
2024-09-03, 13:06
Medlem
Man förstår ju att det här är lögner rakt igenom när man ser hur groteskt ful kvinnan i fråga är. Ingen skulle betala för att ha sex med henne.

Det här borde väl resultera i fängelse för kvinnan? Alternativt tvångsvård inom psykiatrin.
Citera
2024-09-03, 13:10
Medlem
Insyn5s avatar
Vad det inte Aftonbladet som skrev en helt okritiskt snyftartikel om denna hora, är det samma?

Har dem ingen självrannsakan?
Citera
2024-09-03, 13:16
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vart är yrkesstoltheten? En hora som skyddar sina kunder är precis lika viktigt som att en becknare skyddar sina köpare.

Andra tjejer i yrket lär ju inte gilla henne efter detta. Så hon lämnar det livet och hoppas på karriär inom gråtmorgonsoffan-sfären?
Citera
2024-09-03, 13:39
Medlem
Kan någon försöka att kort sammanfatta för oss boomers? Bildbevis har släppts på Tiktok på att denna brokiga skara köpt sex? Hur kommer swish in i bilden?
Citera
2024-09-03, 14:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Andra tjejer i yrket lär ju inte gilla henne efter detta. Så hon lämnar det livet och hoppas på karriär inom gråtmorgonsoffan-sfären?
Då skulle hon allt ha ljugit ihop om lite mer kända namn och inte en sån samling nobodies eller hasbeen's (förutom Maggio).
Ingen är intresserad!

Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Kan någon försöka att kort sammanfatta för oss boomers? Bildbevis har släppts på Tiktok på att denna brokiga skara köpt sex? Hur kommer swish in i bilden?
INGA bildbevis har släppts, punkt.

Bilder, pressbilder, från internet har fått en textrad på sig, ingenting specifikt förutom just det om att Veronica skulle ha snortat colombianskt från hennes pussy. (Vilket helt har dementerats btw.)

Det omnämna rockbandet, Gr*ider samt H*gglund har belagts med text att de "köpt" horan. Jag tror inte på det en sekund om de två sistnämnda. Bandet är totalt obskyrt för mig.

Hon menar också att Kapten Klänning begått övergrepp mot henne vid ett tillfälle då hon horade. Ja, det kan jag nog tänka mig.

Och att GW är dåligt insatt i sexköpslagen.
Och att Ki*naman är en söderkis.
Och att Micke N (RIP) höll i roliga fester.
Det är allt. Det är en nothingburger från nån som söker berömmelse och pengar.
Citera
2024-09-03, 14:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är allt. Det är en nothingburger från nån som söker berömmelse och pengar.
Hon verkar lida av ett rejält emotionellt instabilt personlighetssyndrom till att börja med. Hoppar mellan självömkan, tillspetsad hopplöshet till att hon minsann ska göra upp med hela världen för hon är en girlboss (allt inom loppet av ett dygn). Klart att hon vill dra in deg och hävda sig själv men jag satsar hela mitt innehav av rothschildsk fejkvaluta på att borderline ligger i botten. Plus en missbrukarpersonlighet såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in