Citat:
Ursprungligen postat av
rtyu12345
hmm vet ej, känns rimligt att veronica maggio har dragit ladd från nåns fitta, och sedan kanske dem lesbo knulla också?
vore kul om kändisar kunde donera några hårstrån, de går att lab testa för droger
Inte det minsta rimligt, nej. Jag dealade fortfarande i Stockholms innerstad 2006 och närvarade på en hel del ”creddiga” fester, hur mycket jag än hatar det ordet. Jag minns Veronica från den tiden, och visst festades det överlag rätt hårt, men hon var trots debuten nästan pank. När man är tillräckligt inne blir man erbjuden gratis näsgodis, och bekanta till mig försökte med henne, men hon var inte ett dugg bekväm med hela den världen. Hon levde nästintill ett vanligt studentliv, billiga rödpangsfyllor typ. Dessutom var hon nästan obekvämt feministisk och överlag PK/anti-våld av sig, lite präktig liksom.
Så att påstå att hon samma år skulle ha blåslagit en hora och snortat ladd ur hennes fitta är verkligen att ha precis alla fel. Jag är inget Maggio-fan precis, men någon måtta får det vara på tokerierna. Med tanke på hur många kändisar som sysslar med droger, sexköp, våld och övergrepp så känns det verkligen pinsamt att lyckas stå och skälla under helt fel träd. Men det beror väl på att en vild anklagelse riktad mot en av Sveriges största artister självklart och bevisligen drar till sig uppmärksamhet, vilket horan är ute efter.