2024-09-03, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Hahaha den kamelen var inte nådig 😂

Man kan ju undra hur stämningen var på babyshowern om nu S inte tycker om F (om jag fattade rätt efter jag läst några av de senaste inläggen i tråden). Helt relevant fråga tycker jag då den handlar om H’s babyshower och hur den var. Så inga påhopp om off topic, tack.

Jag tror dock de gillade varandra då, detta har nog hänt efteråt. Men hela den babyshowern var ju endast för content. Sorgligt att ha vabyshower utan en enda riktig vän, endast ig vänner som vill ha följare.
Citera
2024-09-03, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Jag tror dock de gillade varandra då, detta har nog hänt efteråt. Men hela den babyshowern var ju endast för content. Sorgligt att ha vabyshower utan en enda riktig vän, endast ig vänner som vill ha följare.

Minns att det kändes väldigt fejk även då, men nu har man ju fått bevis på att de inte fortsätter att ses. Dessutom var ju H uppklädd som hon knappast är annars, hon brukar ju gå runt i sina fynd från Lidl.
Citera
2024-09-03, 07:20
Medlem
Nytt samarbete från Hanna nu på morgonkvisten. Ja det var en fin overall, vattentät, vindtät och varm. Hade behövts ett par skor eller tossor till dock. Ser tokigt ut att göra reklam för en sådan overall med tunna strumpor till.

Vet inte om L har nån nytta av det förstås när hon inte lär komma ut när det är kallt och regnigt. Men hon fick ju sitta en stund i gräset nu i alla fall.
Citera
2024-09-03, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nytt samarbete från Hanna nu på morgonkvisten. Ja det var en fin overall, vattentät, vindtät och varm. Hade behövts ett par skor eller tossor till dock. Ser tokigt ut att göra reklam för en sådan overall med tunna strumpor till.

Vet inte om L har nån nytta av det förstås när hon inte lär komma ut när det är kallt och regnigt. Men hon fick ju sitta en stund i gräset nu i alla fall.
Har hon plockat bort det? Kan inte se något.
Citera
2024-09-03, 07:30
Medlem
Citat:

Är det något jmhon redan har hunnit ta bort? Jag ser bara att hon har haft en bättre natt
Citera
2024-09-03, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Har hon plockat bort det? Kan inte se något.
Det kom inte som en händelse utan bara som ett inlägg
Citera
2024-09-03, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Är det något jmhon redan har hunnit ta bort? Jag ser bara att hon har haft en bättre natt
Det ligger som ett inlägg bara. Ingen händelse
Citera
2024-09-03, 07:48
Medlem
Det var reklam från Isbjörn som dök upp i mitt flöde. Kanske inte är från idag men det är nog gjort de senaste dagarna i alla fall. Men jag kan inte se det på hennes egen sida
Citera
2024-09-03, 07:49
Medlem
Hon har nog tagit bort det inlägget och händelsen lyckas jag inte heller se längre. Såg den innan, men vet inte om hon tagit bort den nu eller om det är Instagram som krånglar.
Citera
2024-09-03, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon har nog tagit bort det inlägget och händelsen lyckas jag inte heller se längre. Såg den innan, men vet inte om hon tagit bort den nu eller om det är Instagram som krånglar.
Ja det är borta nu. Men det lär ju komma in igen eftersom det är ett betalt samarbete med Isbjörn
Citera
2024-09-03, 08:04
Medlem
Citat:
Ja det är borta nu. Men det lär ju komma in igen eftersom det är ett betalt samarbete med Isbjörn
Fattar inte detta beteende med att ta bort inlägg och stories hela tiden. Kollar hon inte igenom INNAN hon postar? Är det samarbeten är det ju sjukt oseriöst att plocka ner det och posta igen och hålla på.
Citera
2024-09-03, 08:09
Medlem
Reklamen för Isbjörn får jag upp i mitt flöde. Kommer som ett sponsrat reklaminlägg från Hanna men det går inte att se varken på Hannas sida eller på Isbjörns sida. Men man får 20 % rabatt med hennes kod. Så konstigt.....kommer fram när jag scrollar så det finns kvar tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in