Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Ber om ursäkt om du är lågbegåvad och har svårt att förstå sammanhang, men vaccin har räddat ganska många liv genom åren. Du hade kanske inte funnits om inte dina far och morföräldrar hade haft tillgång till vaccin.
Du bara skräpar runt här, och du har minimal hjärnkapacitet så du kommer heller aldrig att inse hur dum du är. Troligen fick du alla världens sämsta gener.
Sanningen är att vacciner har dödat många människor, och ännu fler lider nu av biverkningar.
Dessutom, hur många som kommer att dö i förtid pga av mRNA-vaccinet vet vi inte heller, för vaccinindustrin tilläts att leka Gud, att mixtra med generna på hundratals miljoner människor, och att styra mellan liv och död. Du vet väl om att långtidsstudierna gjordes aldrig? Det är dem jag syftar på när jag menar att vaccintillverkarna fick makt (via korruption) att leka Gud (dvs. en dödsgud).
Så nu får vi vänta och se vad som händer med de som experimenterats på. De var mindre värda än försöksdjur kan vi konstatera, eftersom vaccintillverkarna testade sitt skumma experimentmedicin på människor före djur.
Jag tycker att det är oändligt oetiskt och brottsligt.