2024-09-02, 17:21
Medlem
zombie-nations avatar
Alla vaccinationer i Afrika har inte gått rätt till. Att från det säga att alla sjukdomar i Afrika kommer från vaccin är ett långt steg.
Citera
2024-09-02, 17:39
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Det där var inget svar på mitt inlägg, bara ännu en repetition på en farlig propaganda.

Vacciner är omgärdat av en oerhörd korruption, och det såg vi tydligt när EU diktatorn Leyer och Pfizer VDn Bourla konspirerade i hemlighet mot mänskligheten.

Konsekvensen är att nu har många dött och lider av biverkningar på grund av sådana som Bourla, Leyer och dig, eftersom mRNA-vaccinet är farligt.

Men visa bevis på detta!! Om det är i den omfattningen som du målar upp borde det vara enkelt med källor, eller har du bara fyra böcker att hänga upp det på??
Citera
2024-09-02, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du anar inte vad jag får för att svara dig 🤣
Du påstår igen att folk dör till höger och vänster, inga bevis att stödja dig på?

Annars har du inget att ge gällande konsensus som motstånd.

Du vet väl att konsensus säger att vaccinen är säkra och effektiva samt inte orsakar dessa sjukdomar som ni påstår? Du ger ganska få bevis för att det skulle vara annorlunda mer än att du skriker som ett barn som inte får godis av mamma.

Jag vill anbefala dig och kolla vad resultater som förelägger kring problematiken kring vaccinen, John Campbell har gjort en stor insats för att informera om det på Youtube.
Citera
2024-09-02, 19:12
Medlem
Citat:
Du har kommit till fel forum. Det här är inte sanningsministeriet 1984, utan ett forum där vi har förmågan och en önskan att se bakom maktens skumma ridåer.

Faktum är att EU Leyer och Pfizer Bourla hade sms-korrespondens, och fakta är att de vägrade släppa ut vad det prata om under plandemi-tiden, men vi måste utgå ifrån extrem korruption då diktatorn Leyer beslutade att godkänna mRNAvacciner från Pfizer, trots att de skadade och dödade otaliga människor, skulle det senare visa sig.

Slutsatsen blir därför logiskt att vacciner skadar och dödar människor.
Givetvis har du en länk där man kan se detta? Eller hittar du på?
Slutsatsen är fel, som vanligt. Det är bara i din fantasi.
Citera
2024-09-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Givetvis har du en länk där man kan se detta? Eller hittar du på?
Slutsatsen är fel, som vanligt. Det är bara i din fantasi.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2023-001254_EN.html

Du menar den här?
Citera
2024-09-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix
https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2023-001254_EN.html

Du menar den här?
En complaint, anklagelse. Inga bevis.
Citera
2024-09-02, 19:45
Medlem
Citat:
Tröttsamt med dina klippa ut- och klistra in inlägg. Dessutom är det inte snällt av dig att rekommendera något som är farligt.

Vacciner är omgärdat av korruption på högsta nivå. Dessutom har väldigt många kommit till skada av vacciner och dött.

Stämmer icke (se ovan).

Nej då, det tillhör allmänbildning. Du är kanske bara lite retarderad, det är okej.

Såg nu att jag jag fick oväntad hjälp där någon användare (Stoix) hann svara på frågan, så nu kan du läsa och lära dig någonting vettigt och riktigt för första gången i ditt obetydliga liv. Grattis.
Det fanns ju inget att läsa, det var en anklagelse, inga bevis. Allmänbildning tror jag du saknar, lika så förmågan ann uppsöka fakta.
Citera
2024-09-02, 20:01
Medlem
Citat:
En complaint, anklagelse. Inga bevis.

https://www.politico.eu/article/pfizergate-covid-vaccine-scandal-european-prosecutors-eu-commission/
https://www.nytimes.com/2021/04/28/world/europe/european-union-pfizer-von-der-leyen-coronavirus-vaccine.html

Detta hör alltså till allmänbildningen. Du blev blåst.
Citera
2024-09-02, 20:11
Medlem
Citat:
https://www.politico.eu/article/pfizergate-covid-vaccine-scandal-european-prosecutors-eu-commission/
https://www.nytimes.com/2021/04/28/world/europe/european-union-pfizer-von-der-leyen-coronavirus-vaccine.html

Detta hör alltså till allmänbildningen. Du blev blåst.
Har du ens läst dina länkar? Du är fan pinsam!
Citat:
no one has yet been charged in connection with the case
Till exempel. Kan du ens läsa är min fråga.
Citera
2024-09-02, 20:12
Medlem
Citat:
Har du ens läst dina länkar? Du är fan pinsam!

Till exempel. Kan du ens läsa är min fråga.

Att det skett hemlig kommunikation mellan Pfizer och von der Leyen är ett obestridligt faktum.

Att man inte valt att åtala någon än, då det inte är dig eller någon annan slav det handlar om, är en annan femma. När det gäller korruption på den högsta nivån inom EU så kommer det ta sitt lilla tag, men det är bara att gilla läget, du kommer inte bli av med lipid nanopartiklarna vad du än gör.
Citera
2024-09-02, 20:44
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Det fanns ju inget att läsa, det var en anklagelse, inga bevis. Allmänbildning tror jag du saknar, lika så förmågan ann uppsöka fakta.

Jo det fanns att läsa om du vet vad scrolla betyder. Spela inte dum nu.

Det har förekommit hemliga förhandlingar mellan Europeiska kommissionens ordförande (Leyer) och Pfizer-chefen kring mRNA-vaccinet, utan att medlemsländerna konsulterats i frågan. Så det är geschäft.
Citera
2024-09-02, 20:55
Medlem
Citat:
Att det skett hemlig kommunikation mellan Pfizer och von der Leyen är ett obestridligt faktum.

Att man inte valt att åtala någon än, då det inte är dig eller någon annan slav det handlar om, är en annan femma. När det gäller korruption på den högsta nivån inom EU så kommer det ta sitt lilla tag, men det är bara att gilla läget, du kommer inte bli av med lipid nanopartiklarna vad du än gör.
Du har inte bevisat något av det. Lipid nanopartiklar vet du inte ens vad det är, eller hur? Vänligen beskriv vad detta är. Samt varför du är oroad över dessa 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in