2024-09-02, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Idag kl 9:30 ska regeringen och folkhälsomyndigheten ha pressträff om skärmtid för barn. De ska presentera åldersanpassade rekommendationer. Tips till dig Hanna!
Och där rekomenderas ingen skärmtid alls för barn under 2 år OCH att man inte bör ha skärmar i sovrummet när man ska sova.
Så det är precis tvärtom vad L har med andra ord. Hon har skärmtid dygnet runt
Citera
2024-09-02, 10:10
Medlem
Polisanmäla att folk har åsikter om henne som har valt att vara offentlig och som gör content av sin vardag? Ja fy då, stackars Hanna!

Vissa saker går till överdrift här, men det finns ju substans i det mesta som skrivs. Allt bygger på vad Hanna visar upp.

Hon har byggt upp hela sitt varumärke kring att skaffa barn så man har ju förväntat sig att se någon som verkligen älskar att vara förälder (som SL tex, åh vad hon är toppen att följa).
Men Hanna verkar mest tycka att det är jobbigt, välja genvägar och quickfix och verkar inte ens ta reda på vad som är bra för barn, gör reklam för knatteplock men verkar knappt ha läst boken. Hon imponerar verkligen inte med sin föräldraroll och tillhör snarare den sämre skaran. Och ja det är ju främst föräldrarollen som blir i fokus pga hur hon har byggt upp sitt konto. Gillar hon det inte så kan hon ju alltid göra som F.
Citera
2024-09-02, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Finns den här fantastiska liven att se nånstans?
Hanna har ju inte vågat gå live på väldigt länge (iaf inte sen Lars föddes) så ser den gärna!
Hon var inte live, hon fanns i kommentarerna.
Citera
2024-09-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ja, det är faktiskt inte olagligt att ha åsikter.
En av mina äldre söner blev tex retad av andra föräldrar på en förskola när han var typ två år - pga att han var "så vit i hyn".

Knappast så jag sprang till polisen och anmälde.

Man får tänka- idiotjävel och gå vidare i livet. Men är man en snowflake så kanske det är väldigt svårt.

Nej usch man får aldrig som vuxen kommentera ett barns utseende😡.
Citera
2024-09-02, 16:50
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Nej usch man får aldrig som vuxen kommentera ett barns utseende😡.

Det är inte olagligt och inget man polisanmäler. Särskilt inte om man är en "känd" person.

Kom ihåg allt hat Paris Hilton fick för sin förstfödda sons utseende, nätet gick ju bananas och hon gav bara alla ett stort finger.

Hanna kan ju faktiskt göra det samt sluta läsa om sig själv på olika forum.
Citera
2024-09-02, 16:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag tänker tillbaka på Hannas babyshower, det var väl ett litet gäng på ca 5-6 personer där iaf? Vad hände sen liksom?
Citera
2024-09-02, 19:03
Medlem
Vilken bra uppdatering idag 👍🏼👍🏼👍🏼 4 storys frän kl 6 imorse om lars sömn och deras skitiga fönster 👍🏼👍🏼👍🏼 bra content idag ht 👍🏼👍🏼👍🏼
Citera
2024-09-02, 19:05
Medlem
Citat:
Jag tänker tillbaka på Hannas babyshower, det var väl ett litet gäng på ca 5-6 personer där iaf? Vad hände sen liksom?

Ja på bilderna hanna la upp var det 5 tjejer där: fanni, superlippa, carmaliv och sedan 2 för mig okända tjejer. Hon verkar ju inte direkt umgås med någon av dom

Edit: kom på att superlippas ökända cameltoe är med på den bilden 😂😂😂
Citera
2024-09-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja på bilderna hanna la upp var det 5 tjejer där: fanni, superlippa, carmaliv och sedan 2 för mig okända tjejer. Hon verkar ju inte direkt umgås med någon av dom

Hahahaha den sjuuuuukaste cameltoe som skådats 😂😂😂
Citera
2024-09-02, 19:23
Medlem
Citat:

Jenny Persson var också med, hon var på hotellweekend med Carmaliv i Göteborg i våras!
Citera
2024-09-02, 19:48
Avslutad
Citat:
Vilken bra uppdatering idag 👍🏼👍🏼👍🏼 4 storys frän kl 6 imorse om lars sömn och deras skitiga fönster 👍🏼👍🏼👍🏼 bra content idag ht 👍🏼👍🏼👍🏼
Hon kanske börjar bli utbränd, det är ju vanligt att man inte orkar ta tag i saker då. HT verkar vara väldigt lättstressad och gnäller hela tiden över att barnet inte sover. Den stressnivå hon upplever kanske fått/får henne att "gå in i väggen".

Vanliga människor har heltidsjobb med massa krav, en chef som ringer och undrar varför man inte levererat mer, massa aktiviteter, flera barn, tränar och så vidare och klarar det bra. HT har inget av detta, hon bara kollar på TV och äter skräpmat hela dagarna, men verkar ändå vara helt slut. Hon hade nog mått bra av att byta livsstil.

Nu när hennes sociala medier-"karriär" havererar, hoppas att hon kan få en nystart och börja fokusera på vad som är bäst för dottern. Detta kan nog bli en positiv vändning för familjen.
Citera
2024-09-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Hahahaha den sjuuuuukaste cameltoe som skådats 😂😂😂
Var tvungen att bläddra tillbaka i Hannas flöde och omg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in