2024-09-02, 20:00
Medlem
FruKrokodils avatar
QUOTE=lostsoulforever|89399585]Ja på bilderna hanna la upp var det 5 tjejer där: fanni, superlippa, carmaliv och sedan 2 för mig okända tjejer. Hon verkar ju inte direkt umgås med någon av dom

Edit: kom på att superlippas ökända cameltoe är med på den bilden 😂😂😂[/quote]

Ahh tack! Ska in och spana in spektaklet, visste inte att det fanns bildbevis kvar.
Synd att hon inte umgås med folket längre, hade säkert varit givande då de har småbarn i nästan samma ålder.
Citera
2024-09-02, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja på bilderna hanna la upp var det 5 tjejer där: fanni, superlippa, carmaliv och sedan 2 för mig okända tjejer. Hon verkar ju inte direkt umgås med någon av dom

De var väl bjudna för att H skulle ragga mera följare? Gissningsvis.
Citera
2024-09-02, 20:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
De var väl bjudna för att H skulle ragga mera följare? Gissningsvis.

Snarare tvärtom, Hanna är den som har mest följare av gänget.
Citera
2024-09-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Snarare tvärtom, Hanna är den som har mest följare av gänget.
Ytlig vänskap oavsett 😅
Citera
2024-09-02, 21:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Var tvungen att bläddra tillbaka i Hannas flöde och omg..

Ja den där gick verkligen inte av för hackor!
Hur kan man låta en sådan bild vara kvar? Jag skulle skämt ihjäl..
Citera
2024-09-02, 21:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Ytlig vänskap oavsett 😅

Ja det verkar inte vara något järngäng direkt!
Citera
2024-09-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja på bilderna hanna la upp var det 5 tjejer där: fanni, superlippa, carmaliv och sedan 2 för mig okända tjejer. Hon verkar ju inte direkt umgås med någon av dom

Edit: kom på att superlippas ökända cameltoe är med på den bilden 😂😂😂

Hahaha den kamelen var inte nådig 😂

Man kan ju undra hur stämningen var på babyshowern om nu S inte tycker om F (om jag fattade rätt efter jag läst några av de senaste inläggen i tråden). Helt relevant fråga tycker jag då den handlar om H’s babyshower och hur den var. Så inga påhopp om off topic, tack.
Citera
2024-09-02, 23:10
Medlem
FruKrokodils avatar
Jahapp då tjejer/fula gamla häxor- vad tycks om dagens fantastiska content?

Hanna började starkt med lite fula miner och sen en frågelåda som hon sen inte pallade att lägga ut svaren på.

Så vad kan morgondagen bjuda på? En dusch kanske då det var länge sen vi såg Hanna med sin turban, stolt över att hon sköter sin hygien..

Om jag får välja så skulle jag vilja se en "vad jag gör under en dag" uppdatering.

Dvs går du upp kl 06 så fortsätt visa frukost, mellanmål, parken med Lars, diskussion om att Lars börjat gå från tre sova middag till bara två etc..
Citera
2024-09-02, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jahapp då tjejer/fula gamla häxor- vad tycks om dagens fantastiska content?

Hanna började starkt med lite fula miner och sen en frågelåda som hon sen inte pallade att lägga ut svaren på.

Så vad kan morgondagen bjuda på? En dusch kanske då det var länge sen vi såg Hanna med sin turban, stolt över att hon sköter sin hygien..

Om jag får välja så skulle jag vilja se en "vad jag gör under en dag" uppdatering.

Dvs går du upp kl 06 så fortsätt visa frukost, mellanmål, parken med Lars, diskussion om att Lars börjat gå från tre sova middag till bara två etc..

Ja följa med Hanna och L under en dag hade ju kunnat vara kul.

Snälla Hanna, du läser ju ändå här, hör vår önskan! Se det som konstruktiv kritik och tips på hur du ska bli bättre på ditt jobb och ja en bättre mamma som inte använder tv:n som barnvakt tex.
Känner du till rekommendationerna kring skärmtid för barn under 2 år? Klart att du gör, du har ju KOLL. Just det, dom ska inte ha skärmtid alls.
Citera
2024-09-02, 23:59
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ja följa med Hanna och L under en dag hade ju kunnat vara kul.

Snälla Hanna, du läser ju ändå här, hör vår önskan! Se det som konstruktiv kritik och tips på hur du ska bli bättre på ditt jobb och ja en bättre mamma som inte använder tv:n som barnvakt tex.
Känner du till rekommendationerna kring skärmtid för barn under 2 år? Klart att du gör, du har ju KOLL. Just det, dom ska inte ha skärmtid alls.

Ja det var väldigt tydliga direktiv folkhälsomyndigheten gick ut med idag. NOLL skärm för Lars och max ett par timmar för tonåringar (Lars kollar garanterat på mer skärm än mina tonåringar vilket är helt galet).

Nu förutsätter jag att vare sig Hanna eller Kebab är några som samlas framför nyheterna eller har det minsta koll på vad som sker utanför persiennerna.

Detta kommer försvåra för Hannas content då minst nån följare kommer berätta detta varje gång Lars flackande YT blick kommer upp..
Citera
2024-09-03, 00:15
Medlem
H har inte lagt ut så mycket senaste tiden. Håller hon på att avveckla sin karriär eller vad sker? Vore dock bra för henne och söka ett riktigt jobb som hon kan gå till än och dega i soffan på dagarna.
Citera
2024-09-03, 00:32
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
H har inte lagt ut så mycket senaste tiden. Håller hon på att avveckla sin karriär eller vad sker? Vore dock bra för henne och söka ett riktigt jobb som hon kan gå till än och dega i soffan på dagarna.

Jag med fler tror hon är influenser-utbränd dvs en svår sjukdom som enbart drabbar människor som aldrig haft ett riktigt jobb men kunnat tjäna multum på att göra absolut ingenting mer än att roa pöbeln.

När det gäller Hanna så är ingen intresserad längre vilket syns tydligt på hur många som avföljer henne varje dag och hur lite kommentarer/likes hon får vid varje uppdatering.

Spelar liksom ingen roll hur många indiska följare man köper längre då dessa inte kan rädda upp situationen i sin helhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in