2024-09-02, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Kom igen nu karlsson skulle en bekant till maggio, såpass nära bekant att han är närvarande när maggio sniffar fitta, inte kunna få fitta själv då? Är han så ful? Njööö lite långsökt

Tänkte mer att han ville ha en trekant.
Hon säger ju inte att Maggio har betalts, utan att hon har sniffat ladd och gett henne en blåtira

Det är ju smaskigare att nämna M en någon random pundare, det är ju trots allt 20 år sedan
Citera
2024-09-02, 18:09
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Hur skulle hon komma på tanken att ens säga Veronica Maggio av alla kändisar? Det har hänt.
Veronica Maggio kanske är flata? Där har du förklaringen isåfall.
Citera
2024-09-02, 18:10
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Tänkte mer att han ville ha en trekant.
Hon säger ju inte att Maggio har betalts, utan att hon har sniffat ladd och gett henne en blåtira

Det är ju smaskigare att nämna M en någon random pundare, det är ju trots allt 20 år sedan

Aha men trekant då är det ju ännu värre hehe verkar tämligen osannolikt även om hon är koksad, att vilja dofta på den där firren. Hon var väl dessutom knappt 20 år gammal, 2006. Nä detta tror jag icke på
Citera
2024-09-02, 18:10
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y-FRONT.GROOVYBABY
Det var Veronica Maggio som snortade kokain från hyskan på denna skönhet. Det hela ägde rum under en trekant med Lasse Berghagen på Smådalarö Gård i september 2008. Lasse skrev en låt om det senare (”Soluppgång i geggvecken), tydligen får den inte publiceras förrän 30 år efter hans bortgång.

Jojo men jag kan fortfarande drömma om att Greider har också snortar ladd från hennes bröst. Kanske var ett av hennes signum.
Citera
2024-09-02, 18:12
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Veronica Maggio kanske är flata? Där har du förklaringen isåfall.

Mmjo men hur ofta köper 25 åringar sex av fula horor för att sniffa ladd från deras fiskaffär

En rätt snygg känd populär 25 åring dessutom med säkert 100 vänner i city. Låter det rimligt?
Citera
2024-09-02, 18:12
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Kanske om man heter Veronica Maggio, Göran Greider, Göran Hägglund och Leif GW Persson, 😀.
Är det sant satt ju tex Leif och pratade om sig själv i SVT ang sexköp nyligen.

Påståenden utan några bevis är just bara lösa påståenden. Jag ogillar dessa kändiar, men jag tycker ännu mer illa om hon som anklagar.
Citera
2024-09-02, 18:14
Medlem
Citat:
Aha men trekant då är det ju ännu värre hehe verkar tämligen osannolikt även om hon är koksad, att vilja dofta på den där firren. Hon var väl dessutom knappt 20 år gammal, 2006. Nä detta tror jag icke på

Det kanske inte är sant, men det vore ju lite roligt.
50/50 kanske
Det som talar för är ju att det är en väldig spridning, vem drar Hägglund ur röven?
Citera
2024-09-02, 18:18
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y-FRONT.GROOVYBABY
Brad Pitt
Ludvig XVI
Astrid Lindgren
Greta Thunberg
Jan Malmsjö
Jonas Gardell
Sten-Åke Cederhök och Sonya Hedenbratt
Ernest Hemingway
Mumintrollen
Hans Holmér
Sune Mangs
Erik den läspe och halte
Annica Strandhäll
Gammelsmurf

Du glömde Lasse-Maja.

Det här är stort. Vad ska hända nu? Kanske fler prostituerade tar bladet från munnen och går samman i en ny ”mee too”-rörelse, ”fuck you”.
Senast redigerad av skoputs 2024-09-02 kl. 18:22.
Citera
2024-09-02, 18:20
Medlem
Haha påståendet om Maggio gör att det hela kan skrivas av.
Citera
2024-09-02, 18:22
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Hur skulle hon komma på tanken att ens säga Veronica Maggio av alla kändisar? Det har hänt.

För att hon är manisk
Citera
2024-09-02, 18:23
Medlem
Många kändisar har dessutom partner. Det är inte bara att säga till sin partner att:

- Hallå, jag tänkte ta färjan över till Tallinn med grabbarna. Tillbaka söndagkväll. Det är väl ok?

Enklare då med ett snabbsnusk på hemmaplan i anslutning till lunchen en vanlig onsdag i september. Eller det klassiska:

- Du, det blir lite övertidsarbete imorgon! Jag kommer hem vid åttatiden.
Citera
2024-09-02, 18:29
Medlem
Y-FRONT.GROOVYBABYs avatar
Citat:
Mmjo men hur ofta köper 25 åringar sex av fula horor för att sniffa ladd från deras fiskaffär

En rätt snygg känd populär 25 åring dessutom med säkert 100 vänner i city. Låter det rimligt?

Veronica gillar penis vad jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in