2024-09-02, 15:38
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Psykfall försöker göra reklam för sin bok och stänger kontot i panik när hon inser sitt misstag?

Hon har dock länge pratat om dessa 1600+ sexköpare och att hon ska lansera en del av dessa i framtiden, så det är inget hon kommit på idag direkt.
Citera
2024-09-02, 15:38
Fullständigt tok roligt, idag när de flesta kvinnor har en fnaskig självbild som ideal, vad är inte då alla män om inte torskar eller accepterade rövhåls narkomaner.
Det horas det fnaskas och sugs och delas kända och okända könssjukdomar, vad fan bryr jag mig om det, vad är den stora OAW känslan, ge mig ett G ge mig ett upphöjt H och stick o brinn för i helvete!
Citera
2024-09-02, 15:39
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamakMinasazi
Luktar allmänt åtal för detta

A.L. finns med i lexbase och krimfup

"I tidigare intervjuer har kvinnan sagt att hon har utpressat kända personer på pengar och berättat om sina planer att hänga ut ett stort antal kändisar som hon menar har köpt sex av henne genom åren."

(från aftonbladets artikel i ts)

Misstänkte att det var hon. Finns ett poddavsnitt om henne (och hennes kille) där hon pratar om att hon vill göra en större grej av allt där hon avslöjar de som köpt sex av henne. Kille hjälpte till att utpressa några för många år sedan så de skulle ha råd med sitt bröllop har jag för mig.
Citera
2024-09-02, 15:39
Mycket trevligt att de här är de första kändisarna i raden som nu kommer få stora problem.
Hoppas hon lägger ut resterande också.
Sitter nog en hel del nu och rätt nervösa.
Citera
2024-09-02, 15:40
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Över 1 600 män köpte tillgång till hennes kropp

Hon blev våldtagen första gången vid 13 års ålder. Från 17 år sålde hon sex för att kunna köpa droger. I dag lever Anna Lidén familjeliv i Uppsala och har precis gett ut en självbiografi. Nu samlar hon bevis för att kunna namnge kändisar som köpt hennes kropp. "Vi pratar om folkkära personer". Det var folkkära kändisar, politiker. En del unga, andra upp till 80 år.

Anna Lidén är mitt i en process där hon samlar bevis för att kunna droppa namnen på runt fyrtio olika kändisar som köpt sex av henne. Hon skulle kunna avslöja fem namn redan under den här intervjun, säger hon, men hennes advokat råder henne att släppa samtliga namn samtidigt. – Jag har bildbevis.

https://unt.se/kultur/litteratur/art...kropp/r3o8958r
Senast redigerad av Krimkoll 2024-09-02 kl. 15:43.
Citera
2024-09-02, 15:41
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon har dock länge pratat om dessa 1600+ sexköpare och att hon ska lansera en del av dessa i framtiden, så det är inget hon kommit på idag direkt.

Och hennes Kusin har skrivit på flashback sen i Maj om hur störd och manipulativ hon är, så inte direkt nytt att hon är ett psykfall.
Citera
2024-09-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford500
Men kom igen, detta är uppenbart ett psykfall som bara jagar uppmärksamhet.
+1
Känd från några besök på TV4 även som behövde lite utfyllnad i Soffan.
”Drogerna räddade mitt liv.”
https://www.tv4.se/artikel/2To1inXrb...-att-oeverleva
Senast redigerad av Hjortronsyltrygg 2024-09-02 kl. 15:45. Anledning: Droger
Citera
2024-09-02, 15:43
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Mycket trevligt att de här är de första kändisarna i raden som nu kommer få stora problem.
Hoppas hon lägger ut resterande också.
Sitter nog en hel del nu och rätt nervösa.

Vad för problem menar du att någon ska få? Krävs nog mer än att ett dokumenterat psykfall lägger ut en tiktok om något som påstås ha hänt för 18 år sen för att branschen ska sluta boka Veronica Maggio till konserter
Citera
2024-09-02, 15:44
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Vad för problem menar du att någon ska få? Krävs nog mer än att ett dokumenterat psykfall lägger ut en tiktok om något som påstås ha hänt för 18 år sen för att branschen ska sluta boka Veronica Maggio till konserter

Hon skriver att hon har bildbevis på en del
Citera
2024-09-02, 15:47
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon skriver att hon har bildbevis på en del

Hon säger det va. Då kanske hon borde ha börjat med att presentera någon av de bilderna före hon går ut och namnger en massa personer, hade ju varit svårare att avfärda henne som psykfall då men
Citera
Medlem
IceEyess avatar
Detta för tankarna till Geijeraffären på 70-talet.
Citera
Citat:
Dröm på du. En hora under många år i Stockholm. Det kommer givetvis smälla totalt det här.
Bara hoppas hon löper hela linan ut.

Hoppas på några riktiga smaskiga. Det är ju inte helt okänt vilka som brukar köra om man hängt lite på Stureplan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in