2024-08-18, 14:58
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blumemaris
Det är lyrica direkt från apoteket så antar det är rätt rent. Fick så jävla mycket så jag nog gick all in. Har tagit typ 150 + 50 idag med rätt stora mellanrum och mår mycket bättre. Så antar att jag måste bli lite mer van. Vill minnas att jag tyckte Lyrica var härligt förut men då hade jag ju ätit det dagligen i flera månader innan jag började ta stora mängder en gång per dag.

Om det är Lyrica från apotek då måste du ju fått kapslar så du vet hur mycket du fått i dig? Jag förstår du mår bättre på runt 200mg idag då för stora doser utan tolerans bara leder till att man sover bort hela ruset istället.

För din egen skull sikta inte på att ta det dagligen och på så sätt komma upp i höga doser. Om du tidigare tagit det dagligen i flera månader vet du säkert också hur fruktansvärt vidrigt det är att kliva av när man väl vant kroppen med det dagligen under en längre tid.
Citera
2024-08-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Om det är Lyrica från apotek då måste du ju fått kapslar så du vet hur mycket du fått i dig? Jag förstår du mår bättre på runt 200mg idag då för stora doser utan tolerans bara leder till att man sover bort hela ruset istället.

För din egen skull sikta inte på att ta det dagligen och på så sätt komma upp i höga doser. Om du tidigare tagit det dagligen i flera månader vet du säkert också hur fruktansvärt vidrigt det är att kliva av när man väl vant kroppen med det dagligen under en längre tid.

Hade inga problem alls att sluta. Anledningen till att jag inte vet hur mycket jag tog är för att jag inte kände av och tog mer. Och fortsatte med det tills jag fick effekt. 😑 så jag hade inte riktig koll.
Nej jag tänker inte ta det dagligen. Blir kanske till helgen när jag är utan opiater.
Citera
2024-08-29, 16:45
Medlem
Liten stilla undran. Jag äter 30 mg oxascand + 75 mg Lyrica på morgonen. Runt 14.00 30 mg oxascand + 100 mg Lyrica. Och sedan 20.00 30 mg oxascand 50+ mg Lyrica. Allt enligt läkarordination. Visst jag är ångestfri men det känns som Lyrican däckat mig totalt. Det är lite banansköna man får på morgonen kan jag leva med, men resten är ju bara däck, dålig balans och sluddrigt tal. Är på upptrappning. Känner mig lite lurad på att Lyrica ska vara så jävla nice…

Min fråga är väl, förvinner tröttheten efter ett tag? Och är det ens en bra blandning med bens?
Senast redigerad av Fanvadnice 2024-08-29 kl. 16:48.
Citera
2024-08-31, 10:48
Medlem
Kanonklass avatar
Hej!

Har en bekant som ätit lyrica i 40 dagar, 900mg om dagen, hur blir AT på det?
Citera
2024-08-31, 16:57
Medlem
Jag har käkat lyrica i 3 veckor runt 300-600mg per dag i snitt. Ibland lite högre. Generellt kan jag bara lägga av? Vill bli fri skiten. Vet ej om jag ska trappa ner eller bara CT.
Slutat med kratom precis så blir väl tufft och kliva av båda samtidigt..
Citera
2024-09-02, 15:00
Medlem
Har köpt på mig en del för månaden men har dagen efter haft små pupiller (klassiska opiatögon)

Gjorde en undersökning och öppnade en kapsel av varje karta (ca 10 st) och ser att det finns grumliga och genomskinliga bitar av kristaller.
Rensade ett par piller för att se om jag lyckas urskilja ruset (känner inte av något opiatrus)
I en var den en hel del, mindre i dom andra med finns i alla piller - så jag lägger en varning!
Köpta i Skåne regionen.

Smakade även 2-3 bitar men då dem e täckta I Lyrica pulver lyckas jag inte urskilja smaken något nämnvärt.

Tog även och inta lite av kristallerna nasalt för att se om det var aktivt där som det är i magen.
Ja vafan man får ju experimentera lite, känner att mitt serotonin inte är på topp sen jag köpte på mig dessa - pengar i sjön helt enkelt.
Knepig sits, får huvudvärk av på morgonen, ingen AT från pregablinet så ja, öppna era kapslar ett piller iallafall så slipper ni detta:-)

Annars om någon har någon idé så säg till, absolut inte fentanyl iallafall!
Citera
2024-09-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gathen
Har köpt på mig en del för månaden men har dagen efter haft små pupiller (klassiska opiatögon)

Gjorde en undersökning och öppnade en kapsel av varje karta (ca 10 st) och ser att det finns grumliga och genomskinliga bitar av kristaller.
Rensade ett par piller för att se om jag lyckas urskilja ruset (känner inte av något opiatrus)
I en var den en hel del, mindre i dom andra med finns i alla piller - så jag lägger en varning!
Köpta i Skåne regionen.

Smakade även 2-3 bitar men då dem e täckta I Lyrica pulver lyckas jag inte urskilja smaken något nämnvärt.

Tog även och inta lite av kristallerna nasalt för att se om det var aktivt där som det är i magen.
Ja vafan man får ju experimentera lite, känner att mitt serotonin inte är på topp sen jag köpte på mig dessa - pengar i sjön helt enkelt.
Knepig sits, får huvudvärk av på morgonen, ingen AT från pregablinet så ja, öppna era kapslar ett piller iallafall så slipper ni detta:-)

Annars om någon har någon idé så säg till, absolut inte fentanyl iallafall!

https://www.laddy.se/visa-bild/2381/

Där har ni en bild på vad jag funnit i 2-3 piller.
Huvudvärk kommer 3-4 timmar efter intag, opiatögon dagen efter men något tömd på serotonin.
Som ni ser är det en hel del, uppskattar att varje piller har 150mg Lyrica pulver blandat med denna mystiska drogen.
Skåneregionen som sagt.
Citera
2024-09-03, 18:00
Medlem
Pregabalin Nervigeson 300 mg
B.No CN-790002

Vikten på innehållet i kapslarna varierar mellan 360-400 mg. Kan detta tyda på att det är kopior? Äkta läkemedel från apotek borde ha en konsekvent vikt på kapslarna, där den aktiva substansen plus bindemedel alltid har samma mängd.

Jag antar att dessa kapslar bör väga 400 mg totalt, varav 100 mg är bindemedel.

Jag har även kapslar från ett annat märke där vikten alltid är densamma, och dessa verkar ha starkare effekt än Nervigeson.
Citera
2024-09-04, 17:21
Medlem
volvo 240s avatar
Oerhört bra mot mersmärtor. 2021 fick jhag det i båda fötterna och efter att jag opererat ut en femte cysta ur huvudet så fick hag det även i högerarm vilket suger.

När pregabalinen börjar gå ur kroppen så märker jag att jag stavar som en kratta eftersom jag inte känner så bra med höger hand då. Tyvärr så hade jag redan maxdos och käkade tll slut 14x150 om dagen.

Extrent beroendeframkallande. Kunde ju varrt trevligt tt veta. Alltid är jag fått nåt utskrivet jag vet om är beroendeframkallande så har jag propsat på intervall.

Men visste inte om det om pregabalin men fy satan vad hemskt det är när tabletterna är slut. Fick iaf hjälp att trappa ner dom plus att de la till ytterligare en medicin ot nervsmärtor.

Funkar bra att sova på med så ibland när jag verkligen inte kan sova så har jag tagit 6st och somnat inom en timma. Har ibland klardrömmar med då jag somnat på dessa. Det uppskattas eftersom jag ser i sömnen.

Men sammanfattningsvis så är de riktigt bra men även farligaS¨å jar lni sådana smärtor så be att få testa.

De går bra att flumma på också men inget jag kan göradå jag måste ha de mot smärtorna.
Citera
2024-09-04, 17:44
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajjig
Någon som vet om oxynorm kan funka mot Lyrica-AT? Den jävla Lyrican jag får utskrivet räcker ju aldrig till så det börjar slita på en nu känner jag och har kanske möjlighet att skaffa oxy isf…
KKJa det gör dom. Hade nog fan dött om ag inte haft oxynorm en gång när läkarna tog fyra dagar på sig att skriva ut ett nyttt recept. Sen dess ser jag alltid till att ringa och förnya recept innan tabletterna är helt slut.

Fan de borde ju veta om det här m med lyricans hemska avtänding osv.
Citera
2024-09-05, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abcukm
Pregabalin Nervigeson 300 mg
B.No CN-790002

Vikten på innehållet i kapslarna varierar mellan 360-400 mg. Kan detta tyda på att det är kopior? Äkta läkemedel från apotek borde ha en konsekvent vikt på kapslarna, där den aktiva substansen plus bindemedel alltid har samma mängd.

Jag antar att dessa kapslar bör väga 400 mg totalt, varav 100 mg är bindemedel.

Jag har även kapslar från ett annat märke där vikten alltid är densamma, och dessa verkar ha starkare effekt än Nervigeson.

Inget från Ryssland är bra. Kan vara Tjeckien med. Sen insiderinfo så skulle det förhålla sig så att narkotiska läkemedel från apotek är inte äkta. De finns i vissa kretsar ute på svarta marknaden och alla får inte ta del av dom. Viatris Lyrica är heller inte riktigt som Lyrica skall vara. Det bästa är om man har ett pålitligt labb som kan testa i många omgångar. Sen framställer dom ibland viss narkotika så beroende effekten sk. Kicken man får inte framhäver sig. Bäst att lägga ner all narkotika för berusnings syfte. Vad tror du om det? Annars betala en privat läkare och får det på recept. Tror det är de enda alternativ som finns. Mvh
Citera
2024-09-05, 14:02
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Blir ni verkligen sköna på Lyrica? Jag tog uppehåll i en vecka och slog på med 600 mg, blev mest vinglig och kände mig dåsig, mådde mer dåligt än bra om man säger så. Var inte särskilt smart eftersom jag jag var på jobbet, städaren kollade lite snett och skrattade. Fick sätta mig i bilen 1 timme o lugna ner mig.
Ja vi är juj alla olika. Själv blir jag av med yrsel när jag äter lyrica. Har opererat ut cstor runt lillhjärnan fem ggr och det har gett endel yrsel. Den försvinner när jag tagit lyrica. Även koordination blir bättre. Typ kasta en flaska från han till hand, funkar skitbra fast hag är blind. Men bara med lyrica.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in