2024-08-31, 09:54
Medlem
GretaForPresidents avatar
Ser att det blir repris på OS-finalen i damtennis i åttondelsfinalen i årets US Open…

Dags för Donna Vekic att täppa till käften på kommunisten Q. Zheng!
Citera
2024-08-31, 11:36
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Oj, jag ser att Novak förlorade.

Härliga nyheter.
Citera
2024-08-31, 13:03
Medlem
Undrar om Djokovic tar sig till slutspelet? Om han prioriterar det kan han nog inte sin vana trogen hoppa över en del 1000-turneringar, komma omotiverad till de andra, och sen skippa alla mindre. Spelare som DeMinaur och Fritz kommer gladeligen spela varenda 250 som finns om det behövs.
Citera
2024-09-01, 00:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Ser att det blir repris på OS-finalen i damtennis i åttondelsfinalen i årets US Open…

Dags för Donna Vekic att täppa till käften på kommunisten Q. Zheng!

Gråt-Donna kommer inte ha en chans dock.
Citera
2024-09-01, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Gråt-Donna kommer inte ha en chans dock.

Vore bättre du svarade på ditt korkade svar om antalet avbrutna matcher i årets US Open…

Men, det är väl som vanligt - du studsar runt och har åsikter utan evidens.
Citera
2024-09-01, 08:56
Avslutad
Citat:
Vore bättre du svarade på ditt korkade svar om antalet avbrutna matcher i årets US Open…

Men, det är väl som vanligt - du studsar runt och har åsikter utan evidens.

Tycker vi kan prata om Donnas lugg, som verkar vara det viktigaste för henne just nu.
Citera
2024-09-01, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Tycker vi kan prata om Donnas lugg, som verkar vara det viktigaste för henne just nu.

Bättre med lugg än vara skallig som dig...

Vet inte varför du är intresserad av kvinnliga idrottares utseende mer än det sportsliga?

Nyligen gjorde du ju bort dig angående Frida Karlsson och hennes morsa - man kan kanske inte förvänta sig bättre från en svensk Hillbillie...
Citera
2024-09-01, 22:30
Medlem
hjaelploskilles avatar
Kul grej med Tomic som för andra året i rad gör en seriös (med Tomics mått) säsong i Challengers och futures

https://www.foxsports.com.au/tennis/tennis-2024-bernard-tomic-booted-from-tournament-for-heckling-rival-what-happened-dominican-republic -atp-challenger-tour-andres-andrade/news-story/dc5df32bd4f4ec2e2cb2c371aa8a2058

Han mötte Andrade i kvarten i Santo Domingo och det uppstod en kontrovers gällande en fågel på planen, Tomic förlorade poängen och blev så klart triggad och slängde matchen. Andrade tar sig till final där han möter Dzumhur och Tomic sitter i publiken och hånar honom, byter till och med plats konstant för att sitta på Andrades sida av planen
Citera
2024-09-02, 00:32
Avslutad
Citat:
Bättre med lugg än vara skallig som dig...

Vet inte varför du är intresserad av kvinnliga idrottares utseende mer än det sportsliga?

Nyligen gjorde du ju bort dig angående Frida Karlsson och hennes morsa - man kan kanske inte förvänta sig bättre från en svensk Hillbillie...

Vad gäller damtennis så är väl utseendet mer sevärt än det spelmässiga?

Vad gäller hår så har jag en rejäl kalufs, men inte skaffar jag rövhårs-lugg som ni har för det.
Citera
2024-09-02, 00:37
Medlem
sebastian_s avatar
Jag hoppas att Taylor Fritz vinner på hemmaplan som första amerikan sen Andre agassi. Många av de andra namnen som är kvar riktigt profillösa. Zverev, Sinner, Medvedev. Nej tack till dem.
Citera
2024-09-02, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag hoppas att Taylor Fritz vinner på hemmaplan som första amerikan sen Andre agassi. Många av de andra namnen som är kvar riktigt profillösa. Zverev, Sinner, Medvedev. Nej tack till dem.

Där har du nog fel!

En av mina största tennisfavoriter, Grigor Dimitrov är ju kvar i turneringen - en spelare med en vacker och häftig enhandsbackhand, den måste man älska eftersom enhandsbackhand är utrotningshotad…
Citera
2024-09-02, 08:20
Avslutad
Skönt där åkte Donna "luggen" "brainless ball basher" Vekic ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in