2024-08-30, 09:43
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vilka är dessa "jäkligt många" som gett upp pga skada?

Fruhvirtova
Sakkari
Lulu Sun
Rybakina
Pliskova
Zhang
Nishioka
Fucsovics
Purcell
Baez
Sheschenko
Djere

Detta är dom spelare som brytit matcher pga skada redan efter två omgångar - lär bli fler…
Citera
2024-08-30, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Ok, men varför tittar du på intervjuer med Carlos och hans svettiga linnen?
Verkar ju inte så smart av dig - bara stänga av, eller byta site eller kanal, eller, gå och ta en kalldusch…

Jag tittar på intervjuerna med förhoppning om att det ska vara en vettig intervju.
Citera
2024-08-30, 20:32
Avslutad
Citat:
Fruhvirtova
Sakkari
Lulu Sun
Rybakina
Pliskova
Zhang
Nishioka
Fucsovics
Purcell
Baez
Sheschenko
Djere

Detta är dom spelare som brytit matcher pga skada redan efter två omgångar - lär bli fler…

Så där är det typ i varenda GS.
Citera
2024-08-30, 20:45
Medlem
flippwrs avatar
Tiafoe vs Shelton börjar strax! H2H leder Shelton m 2 -0 i matcher!
Citera
2024-08-30, 20:55
Medlem
Citat:

Har du belägg för detta, eller bara en typisk killgissning?
Citera
2024-08-30, 21:17
Medlem
Citat:

Var tvungen och kolla ditt snack om att alla Grand Slam har många walkovers och brutna matcher, men, som vanligt med dina gissningar, både tennis och längdskidåkning, är det mest gissningar utan faktakoll…

I Wimbledon i juli som exempel var det två brutna matcher efter två omgångar, herrspelaren Karatsev i första omgången och damspelaren Camila Osario i andra omgången…

Alltså, två brutna matcher mot pågående US Opens 12st brutna matcher - jag ser en stor skillnad, gör du??

EDIT: Kollade nu även Franska Öppna GS som spelades i maj/juni i år: fyra (4) avbrutna matcher efter två omgångar, och, även detta, låååångt ifrån 12st avbrutna matcher, åtminstone i min kloka värld…
Senast redigerad av GretaForPresident 2024-08-30 kl. 21:28.
Citera
2024-08-30, 21:35
Avslutad
Citat:
Var tvungen och kolla ditt snack om att alla Grand Slam har många walkovers och brutna matcher, men, som vanligt med dina gissningar, både tennis och längdskidåkning, är det mest gissningar utan faktakoll…

I Wimbledon i juli som exempel var det två brutna matcher efter två omgångar, herrspelaren Karatsev i första omgången och damspelaren Camila Osario i andra omgången…

Alltså, två brutna matcher mot pågående US Opens 12st brutna matcher - jag ser en stor skillnad, gör du??

EDIT: Kollade nu även Franska Öppna GS som spelades i maj/juni i år: fyra (4) avbrutna matcher efter två omgångar, och, även detta, låååångt ifrån 12st avbrutna matcher, åtminstone i min kloka värld…

Alltså det beror ju på hur man räknar, räknar man på ditt sätt så har du ju en viss poäng, men det är ju inte rätt.
Citera
2024-08-31, 07:42
Medlem
Det ser ut som live tennis nu kl 07.40 på lördag morgon från US Open på Eurosport. Då måste väl klockan vara kl 01.40 på natten i New York, lite konstigt tycker jag att de spelar matcher så sent.
Citera
2024-08-31, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Det ser ut som live tennis nu kl 07.40 på lördag morgon från US Open på Eurosport. Då måste väl klockan vara kl 01.40 på natten i New York, lite konstigt tycker jag att de spelar matcher så sent.
Kolla in resultaten på spelade matcher inatt, fler konstigheter..
Citera
2024-08-31, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Kolla in resultaten på spelade matcher inatt, fler konstigheter..
Oj, jag ser att Novak förlorade.
Citera
2024-08-31, 08:33
Medlem
Min dygnsrytm är lite ur gänogrna så jag såg en del, mest andra set, och Djokovic var verkligen inte bra, ett antal enkla andraservar från Popyrin som han inte fick i spel. Sedan bröt Djokovic i början av tredje, inte genom fantastiskt spel, utan mest att han fick det till skänks. Då gick jag och lade mig, men är absolut inte chockad när jag vaknar och ser att han förlorade, av det jag såg fanns i princip inget av gamla Djokovic, utan han såg ut som vilken trött spelare som helst som åker ur tidigt i grand slam.
Citera
2024-08-31, 08:41
Medlem
Citat:
Alltså det beror ju på hur man räknar, räknar man på ditt sätt så har du ju en viss poäng, men det är ju inte rätt.

Ööööhhh???

Vad är det för svar?? Är du riktigt nykter denna fredagskväll?

Vadå hur man räknar? Man kan bara räkna på ETT sätt, avbrutna matcher pga skada…

Sluta svamla så mycket konstigheter och försök grunda dina uttalande på ren och skär fakta, inte massa hittepåfakta…

Årets US Open sticker ut på mångden avbrutna matcher. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in