Citat:
Vad har Anjo för agenda då - ni som vet? Vems ärenden springer han?
Jocke går hårt åt Chrippa för att Chrippa är olydig och inte följer den uppsatta planen med att dumpa Linnea och leva (o)lycklig med Julia. Det hade ju Julia och Jocke fixat för när Chrippa satt i häkte -- och så valde han en annan istället - den rackarn.
Jocke går hårt åt Chrippa för att Chrippa är olydig och inte följer den uppsatta planen med att dumpa Linnea och leva (o)lycklig med Julia. Det hade ju Julia och Jocke fixat för när Chrippa satt i häkte -- och så valde han en annan istället - den rackarn.
Vet nästan ingenting om Anjo eller någon agenda. De verkar allihopa lite småstörda så där, jag förstår mig inte riktigt på det här att hålla på och vara störda på nätet för att tjäna pengar. Fast alla måste ju tjäna pengar och allt kan inte ha en chef till exempel eller bestämda arbetsuppgifter för att de är för röriga i roten.
Jag lyssnade ju på något för ett tag sen och där var ju Jocke mest upprörd över att Linnea slagit barnet, puttat ner henne på marken, kallat henne för fula saker och varit otrevlig mot barnet. Och därför tyckte han inte att Chrippa skulle vara med Linnea och barnet samtidigt.
Sen var det säkert en massa mer som jag inte riktigt kan göra klart för mig vad fasen det är som händer.
Men min favoritteori där är ju att Julia har pratat med Jocke och eventuellt Anjo för det var väl där hon uppträdde sen, och inbillat dem att Julia var värre än hon egentligen är. Och det kom från början från Chrippa som hade pratat med Julia innan han åkte in i häkten. Sen får saker och ting här sitt eget liv också så jag har det bara som en teori. Vill inte säga att så här är det, men jag tror det är så här.
Sen är Linnea mycket med Chripa nu för att få en egen kanal och bli en influencer. Och det kommer hon att lyckas med medan Chrippa hamnar i fängelse.
Vad skulle Jocke tjäna på att gå på Chrippa och vad fan gör han mot Chrippa? Jag fattar fan ingenting av det. Sitter han bara och är ond?