2024-08-29, 21:10
Medlem
Bara hlla i
Kvarka och grdar som isoleras och ven mssslakt som fljd

Nr vaccinet funkar d sticker aktien 100 000%

Ps jag hatar hstar hstsport men satan detta vaccin gillar jag
Jag ligger back men chansar
Tankar p varje vecka

Endera vnder det eller Kk
Finns inga andra alternativ
Citera
2024-08-29, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snakepliskensthlm
Bara hlla i
Kvarka och grdar som isoleras och ven mssslakt som fljd

Nr vaccinet funkar d sticker aktien 100 000%

Ps jag hatar hstar hstsport men satan detta vaccin gillar jag
Jag ligger back men chansar
Tankar p varje vecka

Endera vnder det eller Kk
Finns inga andra alternativ
De har ett vaccin mot det vrsta!
Citera
2024-08-29, 23:00
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
De har ett vaccin mot det vrsta!

Hll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2024-08-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Hll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Absolut och ska ka p en del med.
Citera
2024-08-31, 18:29
Medlem
Yinool0401s avatar
Get rich or die trying 🎲 .

Har suttit p Vaccen i ngra r .. Som tur 🍀 har jag gt Nvidia lika lnge .

Plus minus noll kallas det .

Men om Vaccen lossnar kper jag min frsta Ferrari 2027...
Citera
2024-08-31, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Get rich or die trying 🎲 .

Har suttit p Vaccen i ngra r .. Som tur 🍀 har jag gt Nvidia lika lnge .

Plus minus noll kallas det .

Men om Vaccen lossnar kper jag min frsta Ferrari 2027...
Hnger det p Intervacc lr du ka runt i en rostig skrotfrdig Ford eller motsvarande...

Jag hade ett mindre innehav innan men jag dumpade det sista frra ret nr allt ledningen sagt tidigare om frvntad frsljning visade sig vara rena fantasier och det istllet blev nyemission. Nu har jag inte fljt bolaget sen dess men vad jag kan se vid en snabb koll p Brsdata s har det inte hnt ngonting med frsljningen sen dess utan det enda som tycks ha skett r att frlusterna kat (och aktiekursen halverats).

Sopan till VD ser jag r utbytt men den nye VD:n tycks inte heller ha ngon strre vertygelse om att det kommer bli ngon framgng fr bolaget eftersom han bara ger aktier fr mindre n 200 tkr. vriga i ledningen har ocks bara mindre innehav (forskningschefen ger t.ex. aktier motsvarande 16000 kr...). Slj, glm och g vidare r mitt tips.
Citera
2024-08-31, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzo
Hnger det p Intervacc lr du ka runt i en rostig skrotfrdig Ford eller motsvarande...

Jag hade ett mindre innehav innan men jag dumpade det sista frra ret nr allt ledningen sagt tidigare om frvntad frsljning visade sig vara rena fantasier och det istllet blev nyemission. Nu har jag inte fljt bolaget sen dess men vad jag kan se vid en snabb koll p Brsdata s har det inte hnt ngonting med frsljningen sen dess utan det enda som tycks ha skett r att frlusterna kat (och aktiekursen halverats).

Sopan till VD ser jag r utbytt men den nye VD:n tycks inte heller ha ngon strre vertygelse om att det kommer bli ngon framgng fr bolaget eftersom han bara ger aktier fr mindre n 200 tkr. vriga i ledningen har ocks bara mindre innehav (forskningschefen ger t.ex. aktier motsvarande 16000 kr...). Slj, glm och g vidare r mitt tips.
Grejen r att de har ett vaccin mot kvarka. Du borde lsa p!
Citera
2024-08-31, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Grejen r att de har ett vaccin mot kvarka. Du borde lsa p!
Jag vet att du r dum i huvudet men tror du p allvar att alla andra r lika dumma som du sjlv och kper aktier utan att veta ens vad bolaget sysslar med?

Jag fr vrigt lagt in s alla dina IQ-befriade inlgg blockas i min adblocker s jag slipper se och scrolla frbi dem s du kan i fortsttningen vnligen bara ge fan i att citera mig, tack.
Citera
2024-08-31, 22:06
Medlem
Citat:
Jag vet att du r dum i huvudet men tror du p allvar att alla andra r lika dumma som du sjlv och kper aktier utan att veta ens vad bolaget sysslar med?

Jag fr vrigt lagt in s alla dina IQ-befriade inlgg blockas i min adblocker s jag slipper se och scrolla frbi dem s du kan i fortsttningen vnligen bara ge fan i att citera mig, tack.
Okej missa chansen och g vidare d! Din lilla bbis!
Citera
2024-08-31, 22:09
Medlem
Citat:

Om du Verkligen inte tycker om bolaget s varfr kommenterar du hr d?
Citera
2024-08-31, 22:31
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:

En styrelseledamot kpte fr en kall miljon vid tilltrde... s det stmmer inte riktigt.
Citera
2024-08-31, 23:48
Medlem
Citat:

Sluta att kommentera mig idiot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in