2023-04-24, 08:51
Medlem
Jag behåller mina. Bedömer att vi har fått se alldeles för lite försäljningsdata för att kunna avgöra bolagets framtid.

Min bild är att de flesta investerare är alldeles för kortsiktiga. Samtidigt uttalar de sig nu som att de har varit tvärsäkra på floppen hela tiden. Det får mig bara att tro att de anpassar sina åsikter till rådande kurs.
Citera
2023-04-24, 09:44
Medlem
Nu vill de ju göra en nyemission på 100 miljoner så man ska vara medveten om det men på längre sikt tror jag det blir bra.
Citera
2023-05-10, 17:49
Medlem
Yinool0401s avatar
Fint.
Snart 🔜 sticker vi!
Citera
2023-06-02, 13:42
Medlem
Vad är det som får folket att lämna?
Allt ser ju bra ut så bra ut. Jag köper upp mig nu
Citera
2023-06-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoone1
Vad är det som får folket att lämna?
Allt ser ju bra ut så bra ut. Jag köper upp mig nu
Det kanske har något med nyemissionen att göra? Fast på sikt kan det nog bli bra det är min känsla.
Citera
2023-06-10, 12:27
Medlem
Det blev i alla fall en fin uppgång nu i Fredags för aktien och nu får vi hoppas på en bättre försäljning av vaccinet här framöver. Vad tror ni och har vi någon hästintresserad som vill ge sin syn på det hela?
Senast redigerad av Truefighter 2023-06-10 kl. 12:36.
Citera
2023-06-12, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Det blev i alla fall en fin uppgång nu i Fredags för aktien och nu får vi hoppas på en bättre försäljning av vaccinet här framöver. Vad tror ni och har vi någon hästintresserad som vill ge sin syn på det hela?

Jag tror tyvärr att försäljningen kommer att vara bristande även för detta kvartal och det kommer vara bolagets absolut största fråga att lösa.

Bedömer att uppgången i aktien baseras på emissionsutfallet enbart.
Citera
2023-06-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backtrader
Jag tror tyvärr att försäljningen kommer att vara bristande även för detta kvartal och det kommer vara bolagets absolut största fråga att lösa.

Bedömer att uppgången i aktien baseras på emissionsutfallet enbart.
Aktien har varit nedtryckt så det är sant men potentialen är stor och de flesta är nog inställda på att det kan dröja innan försäljningen kommer igång.
Citera
2023-06-12, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Aktien har varit nedtryckt så det är sant men potentialen är stor och de flesta är nog inställda på att det kan dröja innan försäljningen kommer igång.

Håller helt med. Personligen hade jag nog väntat mig en starkare start och har därför fått skruva lite på förväntningarna. Jag vill ju hoppas på att de flesta ska vara inställda på det, men jag tror att en svag Q2 kommer dra ner kursen när det väl är dags för det.
Citera
2023-06-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backtrader
Håller helt med. Personligen hade jag nog väntat mig en starkare start och har därför fått skruva lite på förväntningarna. Jag vill ju hoppas på att de flesta ska vara inställda på det, men jag tror att en svag Q2 kommer dra ner kursen när det väl är dags för det.
Kanske men jag skulle inte våga slå vad om det och frågan är om hur mycket vi ska ned i så fall och det lär nog inte bli ned till dessa nivåer får man hoppas. Nu har de ju cash så de klarar sig ett bra tag tack vare emissionen och vem vet om de kan överraska med försäljningen? Dessutom har de ju lite annat intressant i pipen även om det ligger i tidigt skede. Man får ta en sak i taget och njuta lite av uppgången.
Citera
2024-08-09, 15:31
Medlem
Yinool0401s avatar
Öka takten sista kvarten Tidaholm.
Citera
2024-08-21, 22:53
Medlem
Kan det det blir något bra nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera