2024-08-31, 14:40
Medlem
Upplever man förtroende för Kamala efter intervjun på CNN så måste man vara riktigt lågbegåvad.

Hon har ju bevisat att hon varit en riktig jävla kappvändare och står i samma mening och säger att hennes ord kan man lita på. Riktigt löjligt att folk på riktigt tror att hon skulle ha en seriös chans att vinna ett val.

Edit; Walz framstår ju som en jävla jubelidiot och det är på CNN som står bakom detta "radarpar". Förstår varför dessa inte ställer upp på en debatt med Trump. Han skulle göra slarvsylta av dom.
Senast redigerad av hulk1 2024-08-31 kl. 14:46.
Citera
2024-08-31, 14:54
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Ja, ungefär samma. Här jämför du "editorial" med nyhetsförmedlingen (du ser att det står "opinion" vid Fox).

Det verkar som att du har rätt gällande CNN vs FoxNews respektive politiska slagsida
Citera
2024-08-31, 14:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Men va?

Det var ju den sämsta intervjun av en presidentkandidat i historien. Kvinnan är helt enkelt värdelös. Man VILL ju att hon ska synas så mycket som möjligt så folk får se hur kass hon är.
Visst är det så. Hon skulle ju bara rida på vågen av smekmånad.
... Som uppenbart gått över i pluralisform.

Maga kopierar Trump lojalt - sug och svälj trevlig helg. Det är fint att se.

Harris visades i tre intervjuer på DNC.
Hon höll ett tal som var lyckat.
Hon har nyss gett intervju utan problem och hon kommer debattera 10 september mot Trump.

Fortsätt poppa popcorn och vänta på Harris krasch - under tiden så ballar sektledaren ur, mer och mer dag för dag.
Det borde i huvudsak bekymra Maga.

Problemet för Maga die hard är att hon hittills enbart visat på markant framgång.
Vilket ses via att polls och Gallup visar positiva siffror.
Att det är record breaking ang donationerna som fortsätter ramla in i rask takt.

Harriskampanjen kal inte vara mer träffande:
When they go low, we go High.
Citera
2024-08-31, 15:11
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi

Hon har nyss gett intervju utan problem och hon kommer debattera 10 september mot Trump.

Fortsätt poppa popcorn och vänta på Harris krasch - under tiden så ballar sektledaren ur, mer och mer dag för dag.

Problemet för Maga die hard är att hon hittills enbart visat på markant framgång.
Att det är record breaking ang donationerna som fortsätter ramla in i rask takt.

Att människor som du ens existerar

Du harplar ur dig saker som är så långt från sanningen som det bara är möjligt.
Sektledaren ballar ur mer och mer dag för dag? Vad bygger du ett sånt påstående på? Noll och ingenting. Trump håller enorma rallys, blir intervjuvad av stora namn, har RFK och Tulsi på sin sida, lägger fram vettiga policy förslag.

Harris har bokstavligen noll policy. Det finns inte ens nått på hemsidan
Citera
2024-08-31, 15:53
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Om du vill ha ett bättre exempel så har CNN aldrig någonsin haft ett positivt reportage om Trump. Medans allt kamala gör är positivt. Påminner om svensk press när allt SD gjorde var fel och allt MP gjorde var rätt.

Dvs CNN är lika vänster som t.ex DN och Sydsvenskan. Det är i min värld rejält Vänster, vänster om (s) t.ex.

Fox är mer höger än M, men har enstaka vänster-personer som intervjuas.

Jag följer båda kanalerna. Generande lätt att gissa vilken bias en nyhet kommer att få. Istället plockar jag upp de faktabitar som visas, t.ex om de har ett faktareportage som visar antalet flyktingar vid en mur eller liknande.
Struntprat, CNN är förvisso partisk men ex Foxnews är partisk och mestadels fake , typ samnytt fast större, en ren shitshow.
Citera
2024-08-31, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Sekten är såklart livrädda för att den fete fascisten Trump nu fått en motståndare som han inte kan hävda är mer senil gaggig och gammal än han själv är.

Det enda Trump och sekten numera häver ur sig är " hon( Harris) är dum, ointelligent , dum, sämre än mig... jag är bättre.."
Rena dagisnivå.

Den här intervjun var ett sådant flagrant magplask från Harris att t.o.m. ni måste börja inse hur värdelös hon är, hur handlingsförlamad och vilken genomrutten politik hon för.

Jag har sagt det sedan dag ett att hon kommer förlora valet redan efter den första debatten. Men hon är så genomklass att jag tror hon redan gjort den nu innan, efter den här intervjun.

Att de överhuvudtaget valde Harris var ett under, men nu är det så och det är en annan diskussion.
Citera
2024-08-31, 15:58
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Den här intervjun var ett sådant flagrant magplask från Harris att t.o.m. ni måste börja inse hur värdelös hon är, hur handlingsförlamad och vilken genomrutten politik hon för.

Jag har sagt det sedan dag ett att hon kommer förlora valet redan efter den första debatten. Men hon är så genomklass att jag tror hon redan gjort den nu innan, efter den här intervjun.

Att de överhuvudtaget valde Harris var ett under, men nu är det så och det är en annan diskussion.
Din åsikt delas inte av mig inte heller av nåra seriösa politska analytiker.
Du beter dig som sekt.
Har du missat att Harris har ett litet övertag i opinionen?
Citera
2024-08-31, 15:59
Avslutad
Citat:

Att man överhuvudtaget kan vara så hjärntvättad och blind som du är svårt att förstå. Faktiskt.

Speciellt efter den här intervjun, där vi fick svar svart på vitt vem demokraterna har valt fram som presidentkandidat.
Citera
2024-08-31, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Din åsikt delas inte av mig inte heller av nåra seriösa politska analytiker.
Du beter dig som sekt.

Nej, jag är helt neutral i frågan och förstår man inte så är man per definition hjärntvättad.

Samma ”seriösa politiska analytiker” sa även att Biden var helt fit for fight innan han blev bortplockad.

Men nu spelar det ingen roll vad vi eller vad alla MAGA tror och tycker, vilka många absolut är både hjärntvättade och foliehattar. Det märkliga här är ju ni som inte ens kan se ett spår av fel hos demokraterna eller Harris. Ens efter en sån här intervju.

Det går inte att förklara det på annat sätt än att det är en komplett hjärntvätt.
Citera
2024-08-31, 16:12
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Nej, jag är helt neutral i frågan och förstår man inte så är man per definition hjärntvättad.

Samma ”seriösa politiska analytiker” sa även att Biden var helt fit for fight innan han blev bortplockad.

Men nu spelar det ingen roll vad vi eller vad alla MAGA tror och tycker, vilka många absolut är både hjärntvättade och foliehattar. Det märkliga här är ju ni som inte ens kan se ett spår av fel hos demokraterna eller Harris. Ens efter en sån här intervju.

Det går inte att förklara det på annat sätt än att det är en komplett hjärntvätt.
Fantastiskt!, förstår man inte ditt sektprat är man per automatik hjärntvättad??

Har jag nånsin påstått att demokraterna är felfria?

Självklart var Biden ok, tills han inte längre var det och lämnade in, så funkar politik, är du 8 år gammal eller?

Sluta kalla dig neutral.
Citera
2024-08-31, 16:13
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:

Det finns en del i tidigare Biden-lägret som uppvisade liknande tendenser, men jag håller med. MAGA är många fler och bland det konstigaste och mest fåraktigt verklighetsfrämmande jag sett i politisk väg. Kan inte hitta ett bättre ord än mass-psykos för dem.
Citera
2024-08-31, 16:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Att människor som du ens existerar

Du harplar ur dig saker som är så långt från sanningen som det bara är möjligt.
Sektledaren ballar ur mer och mer dag för dag? Vad bygger du ett sånt påstående på? Noll och ingenting. Trump håller enorma rallys, blir intervjuvad av stora namn, har RFK och Tulsi på sin sida, lägger fram vettiga policy förslag.

Harris har bokstavligen noll policy. Det finns inte ens nått på hemsidan
Vad jag bygger det på?
Tack för att du frågar. Jag lägger dock svar i tråden om Trump för denna handlar explicit om Harris och intervjuer.

Harris har absolut policy men har en betydligt kortare startsträcka än Trump och hon har seglat upp stort vilket stressar Trump - som reagerar rätt förutsägbart och beter sig som en väderkvarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in