2024-08-31, 12:16
Medlem
zickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Givet att Waltz tjänstgjort i Nationalgardet i 24 år är det en wierd fråga, och en lögn från dig.

Har du sett intervjun? Jag hänvisar endast till vad reportern frågade och vad han svarade. Knappast en lögn från mig. Titta på intervjun för guds skull. Du missar ändå poängen som var att han inte kan svara direkt på en fråga. Uppenbart har han inte gjort den tjänstgöringen som reportern frågar om för då hade han ju givetvis sagt det snarare än att börja prata om att han är emot skjutningar av barn.

Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Trumptards är ju fantastiska.

Man bryr sig helt plötsligt om tjänstgöring trots clownen Trump duckat draften gång på gång.

Även du missar poängen. Det primära var inte om han har gjort tjänstgöring eller inte utan att han inte svarar direkt på frågan. Bespara mig dina invektiv. Jag har ingen häst i loppet utan registrerar endast en oförmåga av Harris och Walz att svara direkt på frågor.
Citera
2024-08-31, 12:33
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Visst, om du säger det så…

Det är väl inte hemligt att CNN är vänster? Typ som om Aftonbladet intervjuar en S-politiker eller Flamman intervjuar V-politiker?

Trump går till "motståndarna" och tar tuffa frågor. Kamala kommer nog inte ställa upp i en intervju med Fix, isf från republikanska never trumpers.
Citera
2024-08-31, 12:35
Medlem
Spelbolagen var lite negativa (Mycket lite) till intervjun

Nu har både Harris och Trump 49.1 procent chans att vinna. Innan Intervjun hade Harris 50.4 procent och Trump 48.? procent att vinna.

https://electionbettingodds.com/President2024.html

Så det är extremt jämt. Vem som vinner får vi se vid valet. Avgörandet blir nog debatten.
Citera
2024-08-31, 12:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Och dina referat till vänsterjournalister i USA är relevant HUR? något slags "facit" eller? Idiot
Eftersom du tycks njuta till fullo av mitt inlägg så har jag ett till, nämner Harris intervju ihop med kommande debatt - med en övergång med egna kommentarer.

Trumps fårskock gapar ständigt vänster i ett ytterst begränsat språkbruk, men absolut bästa är att Harris intervju (även tal DNC) helt uppenbart oroar maga.

Om det vore lugnt hade hon nog mer viftats iväg som en fluga, Hahaha!
Senast redigerad av develi 2024-08-31 kl. 12:39.
Citera
2024-08-31, 12:37
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
En högst tillrättalagd, mesig och kort intervju som Harris klarade med ett nödrop. Ungefär som när (S)-märkta SVT Aktuellt ställer supersnälla frågor till vilken socaldemokratisk eller miljöpartistisk politiker som helst — CNN uppenbart livrädda för att sänka egna favoriten med svåra frågor.

Svagt av Harris att kräva förinspelat och dessutom släpa med sig Walz. Trump måste vara helt ur form om han inte utklassar denna osäkra kvinna i debatten den 10 september.

Många väljare kommer se igenom falskheten hos Harris. Sen finns ju de där som alltid går på den världsbild demokraterna målar upp ("the greatest trick the devil ever played" etc).

Så man kan ju inte vara säker, men lyckas väljarna se igenom ytan hos kandidaterna så kommer det bli landslide victory för president Trump. Låt bara Harris ha så mycket mediatid som möjligt!
Citera
2024-08-31, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det kan bli svårt för Harris att sälja in ansvarstagande. Men förstås med rätt propaganda och reklam så går det säkert att lura många. Ta bara den nuvarande regimens politik vid gränsen mot México så har nog många amerikaner svårt att svälja att Harris skulle stå för någon slags ansvarsfull politik.

Absolut trumps bästa gren är den ohållbara situationen på gränsen.

Samtidigt så har demokraterna börjat få effekt där.
https://www.cbp.gov/newsroom/stats/southwest-land-border-encounters

Siffrorna är på nedgång och de lägsta på fyra år.

Lägg sedan till att Trump blockerade ännu hårdare regler då han var rädd att inte kunna använda detta som argument i valrörelsen.

Så det Harris och demokraterna gör nu är att vara sakliga balanserade och agera som de enda vuxna i rummet.

Att harris framstod som lite tråkig i intervjun var säkert ingen slump och hon är garanterat coachad att inte göra några spontana känsloyttringar utan mata på med hon och demokraterna står för en förnuftig och ansvarstagande politik.

Mot ett annat motstånd skulle det vara riskabelt men mot Trump/vance/kennedy och Musk så kan det upplevas som uppfriskande.
Citera
2024-08-31, 12:44
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zickan
Jag hänvisar endast till vad reportern frågade och vad han svarade.

Du och den sk. reportern hänvisar bara till Trumptrams!
Citera
2024-08-31, 12:46
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Det är väl inte hemligt att CNN är vänster?

Jämfört med FoxNews så är CNN mer mittenorienterade, men att kalla dem vänster är bara löjligt.
Citera
2024-08-31, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Hon skulle bara kunna gå dit och sitta tyst en timme. Svensk media och svenska vänsterdårar skulle oavsett skrika ut hur grym och förträfflig hon är.

Det börjar bli patetiskt. Hon framstår som en fiskmås som inte ens minns vad hon sa och gjorde 5min tidigare.

Att hon dessutom måste ha med VP på intervjun gör det ännu värre. Det ser ut som ett kvartssamtal där flickans pappa sitter med.

..lite som när Obama fick Nobels fredspris... han hade inte ens börjat sitt ämbete, utan han klickade i alla wokerutor redan innan begreppet woke var myntat (möjligen med undantag från sexuell läggning då, dvs han verkar vara heterosexuell man).
Citera
2024-08-31, 12:56
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Trump går till "motståndarna" och tar tuffa frågor.

Vilka tuffa frågor syftar du på - de från Dr Phil?
Citera
2024-08-31, 13:00
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Jämfört med FoxNews så är CNN mer mittenorienterade, men att kalla dem vänster är bara löjligt.

Självklart är CNN vänster, finns ingen (förutom du och några kommunist-tomtar) som ens ifrågasätter det?

Fox är lika mycket höger som CNN är vänster. Källa: allmän kunskap men tar säkert 10 sekunder att googla.
Citera
2024-08-31, 13:01
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Eftersom du tycks njuta till fullo av mitt inlägg så har jag ett till, nämner Harris intervju ihop med kommande debatt - med en övergång med egna kommentarer.

Trumps fårskock gapar ständigt vänster i ett ytterst begränsat språkbruk, men absolut bästa är att Harris intervju (även tal DNC) helt uppenbart oroar maga.

Om det vore lugnt hade hon nog mer viftats iväg som en fluga, Hahaha!
Men va?

Det var ju den sämsta intervjun av en presidentkandidat i historien. Kvinnan är helt enkelt värdelös. Man VILL ju att hon ska synas så mycket som möjligt så folk får se hur kass hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in