Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Men inspelningarna var väl inte i direkt samtal med Angelica? Eller?
Vad jag förstått det som så är det Angelica som fått info från olika personer i Jullans närhet som ledsnat på allt skitsnack.
En undran. Sa inte Kräftan själv och L att Jullan har hittat på sedan start och trakasserat dem under hela tiden? Eller var L som postade det?
Kräftan skulle väl aldrig slänga Jullan under bussen under några som helst omständigheter. Eller?
Jo, det är Angelica, det står även på bilden till första ljudinspelningen som Angelica postade "Glad att jag står rak i ryggen att detta samtal spelades in.", och sedan hör man att det är Angelicas röst.
Chrippa sa att dem uppgifter julia kom ut med inte var sant. Det har han sagt sedan han blev tillsammans med Linnea igen i januari.
Hur får du det till att det är Chrippa som vill slänga Julia under bussen? Chrippa har ju inte pratat om Julia på evigheter.
Anjo gjorde ju videon där han anklagar Julia för penningtvätt. Och Angelica har nu släppt flera privata chattar och samtal från Julia. Ingenting av det är ju chrippa delaktig i. Eller vet du något jag inte vet?