2024-08-31, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
bättre än Anjo. han leker skenhelig å e misstänkt för brott nu ju

De lags väl ner ganska omgående.
Citera
2024-08-31, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
bättre än Anjo. han leker skenhelig å e misstänkt för brott nu ju

Alla i det här dramat är tappade.
Citera
2024-08-31, 00:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Håller med dig i det mesta du skriver, tänka sig 😉😀
Tyvärr är hon hos en annan soffa nu, inte mammans kanske det blivit någon slitning mellan dom efter alla avslöjanden.
Anna book med dotter är tydligen jätte ledsna och besvikna.
Dom hade sätt blåmärken på lilla c och dom hade kommit från nea säger lilla C ( men det vet jag inte om de e sant) dom hade tagit kort på blåmärkena iaf.
Tydligen fler i kompisgänget som anmält.
"Plötsligt händer det". Dags att köpa en trisslott tror jag

Hoppas verkligen inte det blivit någon slitning. Lilla C behöver en fast och trygg punkt, inte hålla på och flytta runt 1-2 gånger/månad.

Jag förstår det, klart man blir ledsen om någon man trodde var ens vän snackar skit bakom ens rygg.
Om det inte finns någon soc och polisanmälan så tror jag inte Anna Book med familj sett några konstiga blåmärken eller hört lilla C säga att någon slagit henne.
Hade lilla C antytt att hon blir skadad hos chrippa eller hade hon haft konstiga blåmärken så man misstänkte misshandel så tror jag Anna Book med familj direkta hade agerat genom att göra en polisanmälan för barnmisshandel och anmäla till soc.
Citera
2024-08-31, 00:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han reser utomlands på lånade och oskattade pengar, vilken legend. Life goal achieved.

Kontona i Sverige är fortsatt spärrade
Hur vet du att hans konton är spärrade?
Citera
2024-08-31, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
"Plötsligt händer det". Dags att köpa en trisslott tror jag

Hoppas verkligen inte det blivit någon slitning. Lilla C behöver en fast och trygg punkt, inte hålla på och flytta runt 1-2 gånger/månad.

Jag förstår det, klart man blir ledsen om någon man trodde var ens vän snackar skit bakom ens rygg.
Om det inte finns någon soc och polisanmälan så tror jag inte Anna Book med familj sett några konstiga blåmärken eller hört lilla C säga att någon slagit henne.
Hade lilla C antytt att hon blir skadad hos chrippa eller hade hon haft konstiga blåmärken så man misstänkte misshandel så tror jag Anna Book med familj direkta hade agerat genom att göra en polisanmälan för barnmisshandel och anmäla till soc.

Jaaaaaa spring ut och köp en för guds skull😂

Precis det får man ju verkligen hoppas att det gjordes på direkten i så fall.
Vilken soppa alltså 🙄
Men berörda människor måste försöka se till barnets bästa och inte dom själva. Låt henne få 2 trygga hem i några veckor iaf, pausa livet lite.
Citera
2024-08-31, 00:20
Medlem
Citat:
Ja enligt det som har framkom så ville inte chrippa lämna ifrån sig barnet och Julia kände att hon hade noll chans så Felicia tog den fajten istället, hon kanske betalade Julias resa också. Detta bekräftar ju Felicia.

Mycket märkligt.
Vilken fajt?
Antingen är barnet i fara eller inte. Jullan försäkrade alla att allt är lugnt. Så varför skulle F med överhuvudtaget? Det fanns ingen fajt.

Eller fick F felaktigt information och handlade därefter?
Varför skulle hon annars agera som hon gjorde?
Citera
2024-08-31, 00:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jaaaaaa spring ut och köp en för guds skull😂

Precis det får man ju verkligen hoppas att det gjordes på direkten i så fall.
Vilken soppa alltså 🙄
Men berörda människor måste försöka se till barnets bästa och inte dom själva. Låt henne få 2 trygga hem i några veckor iaf, pausa livet lite.
Haha

Ja, det kommer ut väldigt mycket påståenden om att lilla C har det dåligt både hos Julia och Chrippa. Jag hoppas det görs en grundlig utredning så man en gång för alla kan fast slå om det är sant och om det inte är sant få tyst på alla lögner.
Citera
2024-08-31, 00:31
Medlem
Citat:
Haha

Ja, det kommer ut väldigt mycket påståenden om att lilla C har det dåligt både hos Julia och Chrippa. Jag hoppas det görs en grundlig utredning så man en gång för alla kan fast slå om det är sant och om det inte är sant få tyst på alla lögner.

Genuin fråga, utan ställningstagande.

Har du lyssnat på de senaste inspelningarna med Jullan?
Vad har du för tanke där?
Citera
2024-08-31, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Var skulle han få låna pengar menar du?

Undrar om inte Linnea har tagit blancolån. Hon kan ha uppgett falskt att hon jobbar och tjänar si och så mycket och de ser på förra årets inkomst och godkänner. Det är ju ett vanligt lyxfällanbeteende. Han kan ju låna i Spanien, har lär ju ska ha konton på två olika banker. Samma med Dubai. Han visar vad han har för inkomster och så söker han lån.
Citera
2024-08-31, 00:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Genuin fråga, utan ställningstagande.

Har du lyssnat på de senaste inspelningarna med Jullan?
Vad har du för tanke där?
Vilken inspelning menar du?
Citera
2024-08-31, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det finns banker utanför landets gränser, han både lånar och tar ut sina andelar i bitcoin via dessa. I Sverige är han körd, han kan inte ens hyra en släpvagn på macken.
Va hur gör han de? e du säker? han e ju svensk å han e hos kronofogden å kan inte ens stå på en lägenhet ju
Citera
2024-08-31, 00:44
Medlem
Citat:
Vilken inspelning menar du?

Der som hennes nu fd vän la ut häromdagen. Har du inte hört dem?
Senast redigerad av VilaVila 2024-08-31 kl. 01:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in