2024-08-31, 00:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
De som hennes nu fd vän la ut häromdagen. Har du inte hört dem?
Hon har väl lagt ut flera ljudklipp?
Så vilket av dem menar du?
Citera
2024-08-31, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hon har väl lagt ut flera ljudklipp?
Så vilket av dem menar du?

En där Jullan säger att det inte blev som hon tänkt sig, utan hon ville att Kräftan skulle stå till svars för sina ord.

Det andra när hon säger att Anjo inte kunnat göra de första videos som kom ut video utan henne

(ej ordagrant)

Tankar?
Citera
2024-08-31, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Alla i det här dramat är tappade.
Men lisen e nt sjukskriven. de e bara ni som vill att de ska verka som hon fuskar. hon e lite sjuk i psyket som stockholmsyndrom å hon verkar lite efterbliven men de e elakt när folk säger hon e sjuk å sånt. hon kan jobba hallå. Ja tror både chrippa å lisen snart e skuldfria snart för båda jobbar hårt
Citera
2024-08-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Men lisen e nt sjukskriven. de e bara ni som vill att de ska verka som hon fuskar. hon e lite sjuk i psyket som stockholmsyndrom å hon verkar lite efterbliven men de e elakt när folk säger hon e sjuk å sånt. hon kan jobba hallå. Ja tror både chrippa å lisen snart e skuldfria snart för båda jobbar hårt

Fan snackar du om? Skiter väl i lisen, har aldrig nämnt henne.

Zigenaren däremot har jag nämnt för han är en pest i samhället.
Citera
2024-08-31, 01:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
En där Jullan säger att det inte blev som hon tänkt sig, utan hon ville att Kräftan skulle stå till svars för sina ord.

Det andra när hon säger att Anjo inte kunnat göra de första videos som kom ut video utan henne

(ej ordagrant)

Tankar?
Jag köper inte det Julia säger om att hon ville att Chrippas ord skulle användas emot honom. Jag tror hon säger det bara för att säga det Angelica vill höra.
Hade Julia sagt att hon gjorde som hon gjorde i syfte att få chrippa frisläppt och få chrippa att komma tillbaks till henne hade nog Angelica reagerat eftersom Angelica varit tydlig med vad hon tycker om Chrippa.
Dem påstår ju att Julia har ljugit och sagt olika saker till olika vänner, så skulle inte förvåna mig om detta är en sån situation.

Anjo sa ju att print screen han postade kom ifrån Julia som hade lilla Cs padda. Det är ju ingen nyhet att Anjo har använt Julia som en av sina flera olika källor för att kunna ta fram saker och sedan vinkla det för att passa hans agenda.
Citera
2024-08-31, 01:13
Medlem
Citat:
Fan snackar du om? Skiter väl i lisen, har aldrig nämnt henne.

Zigenaren däremot har jag nämnt för han är en pest i samhället.
E nt lisen sjukskriven?? Anjo å lisen bidragsfuskar lr va?? varför bryr sej anjo om chrippa då när han e oärlig me sveriges stat han oxå

tar lisen bidrag lr du som vet allt
Senast redigerad av Pallal 2024-08-31 kl. 01:16.
Citera
2024-08-31, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
E nt lisen sjukskriven?? Anjo å lisen bidragsfuskar lr va?? varför bryr sej anjo om chrippa då när han e oärlig me sveriges stat han oxå

tar lisen bidrag lr du som vet allt

Jo men nu är tråden om Chrippa och därav skriver jag om honom. Vad Anjo och Lisen sysslar med för skit intresserar mig inte. Du får det att låta som att jag är något fan av dessa och måste välja någon typ av sida.
Citera
2024-08-31, 01:23
Medlem
Citat:
Jag köper inte det Julia säger om att hon ville att Chrippas ord skulle användas emot honom. Jag tror hon säger det bara för att säga det Angelica vill höra.
Hade Julia sagt att hon gjorde som hon gjorde i syfte att få chrippa frisläppt och få chrippa att komma tillbaks till henne hade nog Angelica reagerat eftersom Angelica varit tydlig med vad hon tycker om Chrippa.
Dem påstår ju att Julia har ljugit och sagt olika saker till olika vänner, så skulle inte förvåna mig om detta är en sån situation.

Anjo sa ju att print screen han postade kom ifrån Julia som hade lilla Cs padda. Det är ju ingen nyhet att Anjo har använt Julia som en av sina flera olika källor för att kunna ta fram saker och sedan vinkla det för att passa hans agenda.

En undran. Sa inte Kräftan själv och L att Jullan har hittat på sedan start och trakasserat dem under hela tiden? Eller var L som postade det?

Kräftan skulle väl aldrig slänga Jullan under bussen under några som helst omständigheter. Eller?
Senast redigerad av VilaVila 2024-08-31 kl. 01:35.
Citera
2024-08-31, 01:35
Medlem
Citat:

Men samtalet.äe väl inte med Angelica?

Men vänta nu. Menar du att Jullan är en källa till desinformation som tagits fram för att smutskasta andra?
Citera
2024-08-31, 01:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Men inspelningarna var väl inte i direkt samtal med Angelica? Eller?
Vad jag förstått det som så är det Angelica som fått info från olika personer i Jullans närhet som ledsnat på allt skitsnack.

En undran. Sa inte Kräftan själv och L att Jullan har hittat på sedan start och trakasserat dem under hela tiden? Eller var L som postade det?

Kräftan skulle väl aldrig slänga Jullan under bussen under några som helst omständigheter. Eller?
Jo, det är Angelica, det står även på bilden till första ljudinspelningen som Angelica postade "Glad att jag står rak i ryggen att detta samtal spelades in.", och sedan hör man att det är Angelicas röst.

Chrippa sa att dem uppgifter julia kom ut med inte var sant. Det har han sagt sedan han blev tillsammans med Linnea igen i januari.

Hur får du det till att det är Chrippa som vill slänga Julia under bussen? Chrippa har ju inte pratat om Julia på evigheter.
Anjo gjorde ju videon där han anklagar Julia för penningtvätt. Och Angelica har nu släppt flera privata chattar och samtal från Julia. Ingenting av det är ju chrippa delaktig i. Eller vet du något jag inte vet?
Senast redigerad av Dopy 2024-08-31 kl. 01:45.
Citera
2024-08-31, 01:45
Medlem
Citat:
Du får det att låta som att jag är något fan av dessa och måste välja någon typ av sida.
De e ju Anjo som tjatar om Chrippas fusk i videor. men du skojar lr? döljer Anjo att lisen fuskar hahaha. va pinit för anjo när alla får veta lisen får bidrag

Va e anjo arg för? tjejer som e som Lisen e varför vi har hög skatt hon e invandrare å vill nt ens lära sig språket så hon kan få jobb lr sjukskriver sej när hon e frisk. nej du måste inte va nåt fan men då kan du säga oxå att anjo lever i en dubbelmoral å han älskar att fuska me skattepengar
Senast redigerad av Pallal 2024-08-31 kl. 01:56.
Citera
2024-08-31, 01:48
Medlem
Citat:
Jo, det står även på bilden till första ljudinspelningen "Glad att jag står rak i ryggen att detta samtal spelades in.", och sedan hör man att det är Angelicas röst.

Jo, chrippa sa att den uppgifter julia kom ut med inte var sant.

Hur får du det till att det är Chrippa som vill slänga Julia under bussen? Chrippa har ju inte pratat om Julia på evigheter.
Anjo gjorde ju videon där han anklagar Julia för penningtvätt. Och Angelica har nu släppt flera privata chattar och samtal från Julia. Ingenting av det är ju chrippa delaktig i. Eller vet du något jag inte vet?

Jag menar överlag med vad som postats och yttrats från både Kräftan och L.
Kräftan har väl inte sagt de finaste orden om Jullan precis.
Jag kan ha fel att hans kanske sagt fina ord om henne och hyllat henne till skyarna.

Jag funderar varför Jullan säger att Anjo inte hade kunnat göra en endaste video utan henne? Vad menar hon med det? Hade inte han fixat allt på egen hand? Eller har jag missat något?

Låter märkligt att framställa sig själv som den som alla är beroende av för att information ska ens kunna komma fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in