Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Aha, ja hamnar dem både i fängelse så blir det svårt, men troligen tar väl kanske Julias mamma hand om lilla C då.
Har Julia tidigare domar?
Jag har sett 0 växt hos Julia sedan starten av drevet, därför jag blev så förvånad att hon hyllades som mamma och att folk ansåg att det vore bäst om hon fick ensam vårdnad.
Snarare borde folk pratat allvar med Julia, sagt att hon måste ta tag i sitt liv för att bli en bra mamma åt lilla C, för att bli en ansvarstagande vuxen.
Folk låter även Julia komma undan med att inte ta ansvar, genom att ta hand om henne, ta hand om lilla C åt henne, det är klart hon kan ligga på soffan och inte göra någonting när hon vet att andra lagar mat och tar hand om lilla C.
Jag tycker det känns skönt att Julia och lilla C är hos Julias mamma, jag litar på att Julias mamma ser till att allt funkar, och jag hoppas hon börjar prata med Julia om att Julia måste ta tag i sitt mående och styra upp sitt liv.
Håller med dig i det mesta du skriver, tänka sig 😉😀
Tyvärr är hon hos en annan soffa nu, inte mammans kanske det blivit någon slitning mellan dom efter alla avslöjanden.
Anna book med dotter är tydligen jätte ledsna och besvikna.
Dom hade sätt blåmärken på lilla c och dom hade kommit från nea säger lilla C ( men det vet jag inte om de e sant) dom hade tagit kort på blåmärkena iaf.
Tydligen fler i kompisgänget som anmält.