Citat:
Ursprungligen postat av
TantRossin
Men vad är det som kommer ut av planen då? Ser det jämt. Sånt fanns inte för i tiden. Jag är en halv gammal tant, så jag vet vad jag pratar om, ungdomar har ju vuxit upp med det.
Det är insekter från rymden som ska äga Jorden efter mänsklighetens domedag, därför sprayar flygplan diverse kemikalier i stora mängder med målet att förändra atmosfären till en typ metanfylld atmosfär som liknar deras hemplanets.
Kapitel 9 i uppenbarelseboken beskriver insekterna.
Jorden är ett rymdskepp som har ett radioaktivt bälte runt sig vilket gör att ingen kan komma eller dra från Jorden.
Men eftersom människorasen har drabbats av ateism och extrem ignorans så var det möjligt för utomjordingar att först ändra atmosfären till deras tycke, genom chemtrails.. samtidigt som dom släpper ut olja i havet, ja.. folk borrar i rymdskeppet och pumpar ut en brandfarliga vätska som eldas upp i bilmotor för nöjes skull.
Utomjordingarna kunde till och med bygga en stor portal som heter CERN, för att inte brinna upp av det radioaktiva bältet när dom bordar med full styrka på deras nya rymdskepp Jorden.
Andra menar att det är is-spår som alltid varit där och att regeringar hade erkänt om dom jobbade för insekter från rymden och om chemtrails händer.