2024-08-30, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Klart han erkänner nu när det kom fram bevis.

Dessutom sa han att han skulle ha sex falska nästa gång, det skulle bara dingla. Men han kanske tänker att han ska köpa lite fler falska. Och det kan ju vara en bra idé då han blir av med dem.
Citera
2024-08-30, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag tror att den enda gången som han, möjligen, talade sanning, var i videon hos Anjo.

Var det inte de sakerna han erkände att han hittat på i någon live ”intervju” med Cluee? Allt om Linnea och häktningen m.m? Eller tänker du på någon annan video hos Anjo?
Citera
2024-08-30, 12:21
Medlem
Storanglarens avatar
Varför har ingen ännu dragit ett baseball-trä i skallen på honom så vi får bort eländet från sociala medier, då han själv inte verkar ha vett att försvinna härifrån?
Citera
2024-08-30, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Var det inte de sakerna han erkände att han hittat på i någon live ”intervju” med Cluee? Allt om Linnea och häktningen m.m? Eller tänker du på någon annan video hos Anjo?

Den frågeställningen svarade jag på i natt 😏
Citera
2024-08-30, 12:25
Medlem
Citat:
Tänker inte på något specifikt, men tänker att då hade han minst att förlora. Vet inte hur jag ska förklara..

Ponera att det var sant det han sa, tror du att han hade agerat annorlunda och tagit andra beslut än han har gjort hittills?
Citera
2024-08-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ponera att det var sant det han sa, tror du att han hade agerat annorlunda och tagit andra beslut än han har gjort hittills?

Hänger inte riktigt med på din fråga..

Och jag säger inte att han talade sanning då heller. Vet inte om han ens är kapabel till att göra det.
Citera
2024-08-30, 14:22
Medlem
Citat:
Hänger inte riktigt med på din fråga..

Och jag säger inte att han talade sanning då heller. Vet inte om han ens är kapabel till att göra det.

Jag förstår vad du menar.
Min fråga är om hans handlingar och beslut hade varit annorlunda, oavsett sanningshalten i det han sa.
Om det han sa var sant – att han bevittnat våld mot barnet, själv blivit utsatt, och allt annat han nämnde – hade han då styrt upp sitt liv och gjort rätt för sig, om han hade minst att förlora?
Citera
2024-08-30, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag förstår vad du menar.
Min fråga är om hans handlingar och beslut hade varit annorlunda, oavsett sanningshalten i det han sa.
Om det han sa var sant – att han bevittnat våld mot barnet, själv blivit utsatt, och allt annat han nämnde – hade han då styrt upp sitt liv och gjort rätt för sig, om han hade minst att förlora?

Vem vet hur han fungerar? Det är ju vad han borde ha gjort, men någonstans betydde väl Linnea mer..

Med ”minst att förlora” menade jag att risken finns väl att han förlorar Linnea, om han säger sanningen nu. Å andra sidan beror det ju på vad sanningen faktiskt är. Nu har han ju istället förlorat ”alla” andra.

Blir ju helt rörigt i huvudet att försöka fundera på det där..
Citera
2024-08-30, 14:44
Medlem
Citat:
Vem vet hur han fungerar? Det är ju vad han borde ha gjort, men någonstans betydde väl Linnea mer..

Med ”minst att förlora” menade jag att risken finns väl att han förlorar Linnea, om han säger sanningen nu. Å andra sidan beror det ju på vad sanningen faktiskt är. Nu har han ju istället förlorat ”alla” andra.

Det håller jag med dig om att det är rörigt, man vet inte vad som är sant och inte eller varför den sa som den gjorde, eller agerade som den gjorde, eller varför den personen ens blandade sig överhuvudtaget.

Det kanske finns en bakomliggande tanke med att röra om i historierna lite här och där.
Citera
2024-08-30, 15:00
Medlem
Citat:

Han är säkert nere i Linnea men det praktiska väger tungt för honom, han måste ha tillgång till pengar och hon kan vara hans plånbok.
Citera
2024-08-30, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han är säkert nere i Linnea men det praktiska väger tungt för honom, han måste ha tillgång till pengar och hon kan vara hans plånbok.

Det är nog inte länge till, vänta bara tills de spärrar hennes konton också. De är körda, med all rätt!
Citera
2024-08-30, 15:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Tänker inte på något specifikt, men tänker att då hade han minst att förlora. Vet inte hur jag ska förklara..

Vet inte om man kan kalla det minst när en puppetmaster dikterar.

Det blev ju sjukt fel.

Men fattar poängen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in