Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Så nu ljuger han alltså när han säger att han aldrig fått hembesök av internetkrigarna...? Du har verkligen en enastående förmåga som kan avgöra vad som är sanning och vad är lögn - precis som när Paris var den sista stad han ville resa till... Trovärdigt, sa Bill, absolut, sa Bull.
Varför, förresten, väljer du att avslöja hans eventuella hemlighet om att han är ett offer för vandalism?
Jag vet inte om han har sagt det.
Supervettigt att ljuga om ifall man kan minska risken att få personer som borde bära tvångströja smygandes i sina buskar.
Han har sagt att han tyckte Jocke resa var en pissig budgetresa som han inte hade valt att åka på, han gillar solsemester och hatar sightseeing. Han skulle inte under några omständigheter välja Paris själv.
Den som hände hos dom är ute redan, inte den hos familjen.
Jag tycker det räcker, det måste sluta. Offer måste få ro och upprättelse. Skatt är oviktigt på det stora. Tidsfråga innan kronis fått in alla pengar genom beslag.
Jag börjar mer och mer luta åt att någon kommer behöva sätta livet till.
Någon kanske mår ordentligt dåligt, någon kanske har fått många konsekvenser, någon kanske är självmordsbenägen, någon kanske tappar hoppet. Det kommer sluta i katastrof om uthängningarna får forsätta.
Jag har en fullspäckad vecka så svar kan dröja.