2024-08-30, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Har man lärt sig något om C är det att han säger det som passar för stunden och som ställer honom i bäst ljus. Största delen av det han säger är lögner, för att ibland erkänna något litet som någon annan redan outat. Fattar inte att det fortfarande finns småtjerer och grabbar som skriver ”men han sa juuuu” 🤦‍♀️
Han säger all möjlig skit!

Jag tror att den enda gången som han, möjligen, talade sanning, var i videon hos Anjo.
Citera
2024-08-30, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag tror att den enda gången som han, möjligen, talade sanning, var i videon hos Anjo.

Var det inte de sakerna han erkände att han hittat på i någon live ”intervju” med Cluee? Allt om Linnea och häktningen m.m? Eller tänker du på någon annan video hos Anjo?
Citera
2024-08-30, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Var det inte de sakerna han erkände att han hittat på i någon live ”intervju” med Cluee? Allt om Linnea och häktningen m.m? Eller tänker du på någon annan video hos Anjo?

Han har väl tagit tillbaka det mesta som han sagt. Med tanke på att han är med Linnea, är ju det dock inte konstigt, då det mest var henne han pratade ner då. Kan ju bli lite taskig stämning annars, tänker jag.
Men han vänder ju och vrider på allt, så han vet ju inte var han har arslet ens.
Citera
2024-08-30, 01:32
Medlem
Citat:
Undra om han hoppar, om någon säger ”hoppa” också. Jisses, karln kan väl ta egna beslut utan att skylla på någon annan!
han fick ett tips av han innan de bråka de va väl ett jättebra tips lr? bara för de e osams ska de nt få göra så lr va?
Citera
2024-08-30, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men många rasister tänker som chrippa. Dem har inga problem med ifall tyskar eller amerikanare vill bo i Sverige.
Men kommer någon från Etiopien och vill bo i Sverige då reagerar dem.
Deras problem ligger inte i att personen har ett annat ursprung än Sverige, deras problem ligger i att personen har en annan hudfärg än vit.
Så därför ligger deras problem inte i ursprung utan i hudfärg.

Kan du SNÄLLA lära dig att använda de/dem på rätt ställe när du skriver ditt idiotdravel? Jag ber?
Citera
2024-08-30, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
han fick ett tips av han innan de bråka de va väl ett jättebra tips lr? bara för de e osams ska de nt få göra så lr va?

Jag är nog för gammal för att förstå vad du försöker skriva
Citera
2024-08-30, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Han kan fortfarande ta egna beslut och stå för dem. Eller.. borde kunna göra det.
Citera
2024-08-30, 01:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Kan du SNÄLLA lära dig att använda de/dem på rätt ställe när du skriver ditt idiotdravel? Jag ber?
Vad tyckte du är fel med mitt inlägg som du citerade?
Tycker du inte chrippa är en rasist?
Tycker du inte chrippa har gjort rasistiska kommentarer?

Citera
2024-08-30, 01:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Han kan fortfarande ta egna beslut och stå för dem. Eller.. borde kunna göra det.
På vilket sätt har Chrippa inte stått för att han använde fejk klockor? Han säger ju själv att den polisen tog var en fejk?
Eller vad menar du att han inte stått för?
Citera
2024-08-30, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
På vilket sätt har Chrippa inte stått för att han använde fejk klockor? Han säger ju själv att den polisen tog var en fejk?
Eller vad menar du att han inte stått för?

Klart han erkänner nu när det kom fram bevis.
Citera
2024-08-30, 10:16
Medlem
Citat:

Vad av det han sa skulle möjligen kunna vara sant?
Citera
2024-08-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad av det han sa skulle möjligen kunna vara sant?

Tänker inte på något specifikt, men tänker att då hade han minst att förlora. Vet inte hur jag ska förklara..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in