2024-08-29, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatboy05
Det måste vara extremt jobbigt att sitta och önska andra en massa olycka. Med tanke på dina ord. Är det inte bättre att du går och skaffar dig ett liv istället för att diskutera andras här..
Har jag sagt att jag önskar dig olycka? Aldrig. Men jag har svårt för människor som inte tänker ett steg längre än tanken, som bara
Köper och lånar och tänker inte på barnen. Som har egna behov som är viktigare. Jag hoppas ni ordnar allt och hittar eget hem.
Citera
2024-08-30, 09:21
Medlem
SNÄLLA - sluta tjata om skridskoprinsessan det är GAMLA nyheter, kan vi hålla oss till nya avsnitt av programmen. Tack.
Citera
2024-08-30, 10:51
Medlem
Olle Flänss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
SNÄLLA - sluta tjata om skridskoprinsessan det är GAMLA nyheter, kan vi hålla oss till nya avsnitt av programmen. Tack.

Isprinsessan är faktiskt den enda anledningen till att jag läser den här tråden. Det är i sanning ett fascinerande livsöde. Och en fantastisk underhållning under flera år nu.
Citera
2024-08-30, 12:07
Medlem
Instämmer
Citera
2024-08-30, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarryNight78
Ja jag fattar inte. Jag skulle ha sådan ångest över min skuld om det var jag, speciellt eftersom det förstör barnens uppväxt.
Bra fråga, det måste nog vara en ganska saftig summa som ligger hos kronofogden.

Personligen skulle jag skaffa ett heltidsjobb, och se till att min man också gjorde det, och se till att skulden blev betald så att man kan leva ett normalt liv.

Vad är det för fysiskt handikapp hon har som gör att hon inte kan åka kommunalt , men kan åka konståkning ?
Citera
2024-08-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Vad är det för fysiskt handikapp hon har som gör att hon inte kan åka kommunalt , men kan åka konståkning ?

Narcissism som ger fysiska symptom.
Citera
2024-08-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l

Ont i ryggen, men tydligen försvinner det när skridskorna åker på. 🙄
Citera
2024-08-30, 18:09
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatboy05
Och detta kommer från en som är expert inom ämnet antar jag? Man känner andra genom sig själv, det måste vara väldigt tröttsamt att se sig själv i spegeln och känna det du skriver här, för det du skriver beskriver bara dig själv och ingen annan.

Vad yrar du om? Är det verkligen så att man är som allra mest lik de personer man ogillar?
Skulle inte tro det.
Och min ekonomi är välordnad.
Citera
2024-09-01, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarryNight78
Ont i ryggen, men tydligen försvinner det när skridskorna åker på. 🙄

är det en person som går på bidrag låter de som att det kanske bör granskas?
Citera
2024-09-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
är det en person som går på bidrag låter de som att det kanske bör granskas?

Om jag fattat rätt från det jag läst i tråden får hon inte bidrag utan pluggar och har csn, plus att hennes man antagligen har jobb.
Citera
2024-09-03, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Tar dessutom lån i hans namn och när hon får pengar av mamma använder hon dem direkt till att betala av sina egna skulder utan att låta Magnus förhandla med pengarna. Vidrigt beteende.

Jag gjorde en bokstavligt facepalm när de sa att hon hade betalat in pengarna direkt till lånen utan att låta Magnus förhandla eller kolla var de gjorde mest nytta. Otroligt att de fick ihop en budget överhuvudtaget trots det.
Citera
2024-09-05, 10:57
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kramiz1
Jag gjorde en bokstavligt facepalm när de sa att hon hade betalat in pengarna direkt till lånen utan att låta Magnus förhandla eller kolla var de gjorde mest nytta. Otroligt att de fick ihop en budget överhuvudtaget trots det.

Ja vad var det för tokryck! Lovvärt men totalt galet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in