Citat:
Ursprungligen postat av
Eeeemiiiil
En beg merca cabbe, vet inget om modell eller ålder, får försöka prata med honom, detta är riktigt idiotiskt, men frågan var ju förstås om han blir godkänd på lånet och jag är fortfarande tveksam trots folk här säger det går lätt igenom, men men du har rätt, han köper sig problem
Lånet är inga problem, han har till kontantinsatsen och han har ett jobb med ok lön och inga andra större utgifter så lånet ska inte vara några problem. Bilföretagen och bankerna vill båda ha pengar så de löser detta.
Angående bilen så låter det som en typisk sommarbil och då kommer milen bli än dyrare plus att han behöver något att köra med på vintern. Mercan funkar på vintern också men jag hade låtit den stå och mysa i ett garage om jag haft bilen.
Om det är en kvinna han räknar med att kunna få med en häftig bil så kommer han även där bli ledsen och förlorad.
Låt kompisen köpa bilen och upptäcka problemen själv helt enkelt så kan du bara säga, vad var det jag sa om några månader när det är snöblandat regn och pissetrist att åka cab.