2024-08-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Med tanke på ditt passivt-aggressiva svar så verkar jag verkligen ha träffat huvudet på spiken hos dig...
Ja det är ganska uppenbart o särskilt efter man läst det sista stycket som hon skrev.
Citera
2024-08-29, 14:56
Medlem
Domlingens avatar
Det där är ju inte ens sant dock, är en väldigt låg andel kvinnor som dras till kriminella, är i princip endast kvinnor som själva är kriminella/missbrukare som gör det.

Hur ofta ser du en "vanlig" tjej med en kriminell man? Jag har då aldrig sett det, trasiga tjejer dras till trasiga män.
Citera
2024-08-29, 15:22
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godbitman
Omvända dem till vad då? Det där tramset har jag hört och det kan inte stämma. "Omvända dem" 🤐

Till bögar...
Citera
2024-08-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Jag har aldrig träffat en man som gillar fake:ade attribut hos en kvinna. Det är kvinnor som missuppfattat detta. Visst kan många tänka sig ett BJ av en med stora läppar, men aldrig att jag skulle uppskatta att min kvinna såg ut så.
Jo, många män gillar fake. Alla som ser fake ut har en snubbe. Det är ingen slump.
Citera
2024-08-29, 15:54
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Som trådstarten antyder - varför älskar vissa tjejer och kvinnor kriminella drägg framför laglydiga och "vanliga" män?

Jag menar inte att leka moderator men...har du kollat om det skapats (*host*) liknande trådar förut?
Citera
2024-08-29, 16:00
Medlem
Citat:
Som trådstarten antyder - varför älskar vissa tjejer och kvinnor kriminella drägg framför laglydiga och "vanliga" män? Vad behöver de snälla och laglydiga göra för att vara intressanta i era ögon, för det är för mig helt obegripligt att man hellre väljer än kriminell blatte, neger och/eller svensk över en trygg individ? Är det det sexuella ni tror dessa kriminella kan ge er eller är det den faktiska livsstilen som helt klart kan te sig mer spännande som de kan ge er?

Är svenskar mer mesiga i era ögon och om så är fallet - bär ni inte egen skuld i detta med en massa mord, våldtäkter och misshandel (som sker i förhållanden med blattar och negrer), då ni i decennier "velat ha det så", men nu när ni fått det därhän, så är dessa inte intressanta längre? Ni växer upp och vill stadga er och få det stabilt för era barn som inte längre har en neger- och eller blattepappa.

Som det är nu så verkar det som om blattar och negrer är intressanta när ni vill leka av er, men sedan när barn fåtts eller skall fås, ja då duger de mer stabila och "mesiga", etniska svenskarna helt plötsligt... Skäms ni inte över er idiotiska inställning där ni går efter våta trosor innan ni stadgat er till att gå till att fånga ekonomiskt och psykiskt stabila individer, i äldre ålder? Vad säger detta om er, egentligen? Vad anser ni själva om detta?

Om denna tråd är felplacerad så flytta den gärna, kära moderatorer...
Det gör vi inte. Lägg av! Personligen skulle jag välja man som tror att det är kvinnans jobb att sköta allt tråkigt hushållsarbete.
Citera
2024-08-29, 16:01
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag menar inte att leka moderator men...har du kollat om det skapats (*host*) liknande trådar förut?

Jepp, kollade inatt, men missade tyvärr att det redan skapats liknande/samma trådämne. Dålig ursäkt, men jag suger verkligen hästballe på att söka på Flashback...
Citera
2024-08-29, 16:07
Medlem
Twitterturkens avatar
50% media som romantiserat dom, 50% djuriska instinkter hos kvinnor som säger att en ortenkrigare är bättre på att beskydda dom än Petter-Nicklas, 43 år, tunnhårig, mellanchef på företag som sysslar med "smarta it-lösningar", glasögon, kostym och en förkärlek till golf och joggingrundor.
Senast redigerad av Twitterturken 2024-08-29 kl. 16:17.
Citera
2024-08-29, 17:22
Medlem
Min mamma, som är en högkänslig empat, brukade ofta säga att de som icke bryter mot lagen, rädda är för smuts under nageln, tacka fan för Ziggyhäromdagen, bättre än brödkaveln, knogjärnet i magen, efter tjacket tog farten han knöt fint bandaget på tattsunkarhaket, fittan fick sista hatet den fladdriga saken, sen spräckte han baken sparka ner mig i farten.

Det är väl klart man klär av sig naken?

Hon var en otroligt klok och förstående kvinna med poetisk ådra så jag hoppas ni kan tyda hennes dikt och skriv PM om ni också har funderat kring likheterna med Shakespeare, om inte annat så märks det ju iaf tydligt att hon inspirerades av honom, det borde ju alla kunna erkänna åtminstone. För min mors skull.
Citera
2024-08-29, 17:40
Avslutad
Har aldrig sett en normal tjej hänga med kriminella eller ha andra typer av relationer med kriminella. Alltid är det tjejer som själva är kriminella för det ligget i deras natur, kommer från trasig bakgrund, har ingen pappa, tjejer som växt upp i sochem etc. Så det är en mindre andel tjejer som faktiskt dras till kriminella för de kan inte få en vanlig kille.
Citera
2024-08-29, 17:41
Avslutad
Citat:
Som trådstarten antyder - varför älskar vissa tjejer och kvinnor kriminella drägg framför laglydiga och "vanliga" män? Vad behöver de snälla och laglydiga göra för att vara intressanta i era ögon, för det är för mig helt obegripligt att man hellre väljer än kriminell blatte, neger och/eller svensk över en trygg individ? Är det det sexuella ni tror dessa kriminella kan ge er eller är det den faktiska livsstilen som helt klart kan te sig mer spännande som de kan ge er?

Är svenskar mer mesiga i era ögon och om så är fallet - bär ni inte egen skuld i detta med en massa mord, våldtäkter och misshandel (som sker i förhållanden med blattar och negrer), då ni i decennier "velat ha det så", men nu när ni fått det därhän, så är dessa inte intressanta längre? Ni växer upp och vill stadga er och få det stabilt för era barn som inte längre har en neger- och eller blattepappa.

Som det är nu så verkar det som om blattar och negrer är intressanta när ni vill leka av er, men sedan när barn fåtts eller skall fås, ja då duger de mer stabila och "mesiga", etniska svenskarna helt plötsligt... Skäms ni inte över er idiotiska inställning där ni går efter våta trosor innan ni stadgat er till att gå till att fånga ekonomiskt och psykiskt stabila individer, i äldre ålder? Vad säger detta om er, egentligen? Vad anser ni själva om detta?

Om denna tråd är felplacerad så flytta den gärna, kära moderatorer...

Man dras till det man känner igen. Troligen trasiga människor som dras till andra trasiga. När det är stabilt blir de oroliga och obekväma.
Citera
2024-08-29, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Domlingen
Det där är ju inte ens sant dock, är en väldigt låg andel kvinnor som dras till kriminella, är i princip endast kvinnor som själva är kriminella/missbrukare som gör det.

Hur ofta ser du en "vanlig" tjej med en kriminell man? Jag har då aldrig sett det, trasiga tjejer dras till trasiga män.
Tvärtom. De flesta kvinnor tänder på kriminella eller dominanta män. Kriminella är bara dominansen dragen till sin spets. Om du i en argumentation säger emot kvinnan och står på dig så visar du dominans och det får kvinnor upphetsade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in