2024-08-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nu har inte jag läst så mycket bakåt i tråden. Men Robert loforsen mötte jag förra veckan i centrala Stockholm, jag tyckte han såg grov ut och var i bra form. Min fråga är, om någon vet! Lämnade loforsen frivilligt eller blev han utkastad? Om det har avhandlas tidigare så sorry för det.

Lämna frivilligt blev lite sura för att han inte tog upp striden emot grupperingen som vart efter han.
Fick lämna in hojen ej i Bs.
Citera
2024-08-28, 18:18
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Lämna frivilligt blev lite sura för att han inte tog upp striden emot grupperingen som vart efter han.
Fick lämna in hojen ej i Bs.
Okej. Tack för svar.
Citera
2024-08-29, 09:39
Medlem
Kersers avatar
Mötte en ensam fullrygg på motorcykel i centrala Malmö igår.

Tror aldrig i mitt 30+ åriga liv jag sett en BMC medlem här innan.
Citera
2024-08-29, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drutten66
Ms finns på Instagram och såg en video på tuben igår om National Run 2024 o där gick Ms runt i väst
Länka gärna i samband med påståenden!
Citera
2024-08-29, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Han är med på Europa pres. . INSTAGRAM senaste bilden på ms är från 26 maj och mer solbränd än dom andra då han bor i Spanien nu mera

Ig- Bandido_kok
Citera
2024-08-29, 20:13
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnorop
Han är med på Europa pres. . INSTAGRAM senaste bilden på ms är från 26 maj och mer solbränd än dom andra då han bor i Spanien nu mera

Ig- Bandido_kok
Peddo-Ridde har la en bostad i Spanien om jag inte misstar mig ...
Är det där dom ligger och trycker?
Nån som vet vart den ligger?
Citera
2024-08-29, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker

Mehdi har öppnat ett nytt instagramkonto och stängt sin gamla. Går att hitta ganska enkelt på IG. Han har en profilbild med västen på, vilket motsäger att han skulle ha lämnat.
Citera
2024-08-29, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Mehdi har öppnat ett nytt instagramkonto och stängt sin gamla. Går att hitta ganska enkelt på IG. Han har en profilbild med västen på, vilket motsäger att han skulle ha lämnat.

Borde han göra nu när han kan försörja sig, istället för att utpressa sina landsmän
Citera
2024-08-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Vill inte vara dryg!
Men hur jävla svårt skall det vara att länka?
Citera
2024-08-30, 21:35
Citat:
Ursprungligen postat av JensBertil
Satt på rättegången och berättade att han sökt hjälp att hoppa av det ”kriminella livet”. Återstår att se om han fullföljer det på utsidan sen eller om det bara var ett försök till lindrigare straff.

Största tram torsken är han och största mytomanen som existerar 😂 han outa sig själv från bmc skara och gömmer sig nu ”tuffingen” riktig lallare denna killen.
Citera
2024-08-31, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baby666
Största tram torsken är han och största mytomanen som existerar 😂 han outa sig själv från bmc skara och gömmer sig nu ”tuffingen” riktig lallare denna killen.

Detta är set* ni menar ?tidigare bsk?
Citera
2024-08-31, 00:06
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Detta är set* ni menar ?tidigare bsk?
Ja exakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto