2024-08-28, 22:38
Medlem
Praxis ändras. För tio år sedan passerade att manlig granne kört upp fingrar i underlivet på kvinna i porten bredvid, nerifrån genom vida shorts, utan åtal. Samtidigt som han höll fast kvinnan med ett hårt grepp om hennes bröst med andra armen.
Citera
2024-08-28, 22:58
Medlem
Prodelins avatar
Mjukissamhälle idag, snöflingorna blir kränkta....

Sverige är sjukt.
Citera
2024-08-28, 23:08
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jäkla trams så där var det inte på min tid, jag vägrar anpassa mig till det här metoo tramset som ungdomarna håller på med.

Ser jag en söt rumpa så nyper jag och det kommer jag aldrig att sluta med de flesta damer tar det nog som en komplimang dessutom då jag ser rätt bra ut för min ålder.

Allt kladd utanpå kläderna vara tillåtet.
Tramset om hur det var på din tid, handlar antagligen om 1930-talet!
Eftersom du vägrar anpassa dig, så kan en örfil ifrån en kvinna lätt leda till döden för en 90+ mammut som dig. 😥
Den (av mig) fetmarkerade slutklämmen i ditt inlägg visar på att du sannolikt är en bonnläpp som slutade skolan efter sjätte klass!
Se nu till att inte tafsa på de kvinnliga vårdarna på ditt äldreboende.
Sweet Dreams!
Citera
2024-08-28, 23:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Man kan fråga "är du okej med att jag lägger armen om dig?" och så får man veta. Vågar man inte fråga kan man låta bli.

Haha den som tror att det fungerar så lär förbli oskuld och tillbringa all sin lediga tid... på Flaschback!
Citera
2024-08-28, 23:16
Medlem
Nja,aldrig rätt ta på annan människa utan medgivande. Har själv blivit tafsad både här och där av båda könen men tycker mest det är mysigt men så är jag också lite skev.
Citera
2024-08-28, 23:28
Avslutad
Bättre förr i tiden när brudarna kom fram till en och ville bli smekta.. Idag är det mer stelt. Tur man levde på den tiden då det var bättre!
Citera
2024-08-28, 23:31
Avstängd
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Nja,aldrig rätt ta på annan människa utan medgivande. Har själv blivit tafsad både här och där av båda könen men tycker mest det är mysigt men så är jag också lite skev.

Med rätt person är det ju rätt underbart att tafsa! Fast det hjälper ju lite när hon faktiskt gör det först.
Citera
2024-08-28, 23:48
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Praxis ändras. För tio år sedan passerade att manlig granne kört upp fingrar i underlivet på kvinna i porten bredvid, nerifrån genom vida shorts, utan åtal. Samtidigt som han höll fast kvinnan med ett hårt grepp om hennes bröst med andra armen.
Problemet tycks bl.a. vara alla gamla gubbar som hatar förändringar och upplever okända kvinnor som var mans egendom.
Oerhört patetiskt att se kommentarer om att "de som inte hakar på och tar för sig förblir oskulder"!
Jag låg dubbelvikt i skratt när jag läste den första liknande kommentaren, och tog mig för pannan när idiotin upprepades flera ggr i denna tråd.

Kvinnor kan vara underbara likvärdiga partners, men de är inga hundvalpar som behöver fostras utav inbillade patriarker!

P.S. Sen kan man ju undra vad Flaschback är som AndersStenberg yrar om några inlägg upp! 😊😆🤣
D.S
Citera
2024-08-29, 05:15
Medlem
Rotwangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Jag har klämt säkert alla tjejer på brösten som kommit fram till mig på fester. Jag var bjuden till en fest en gång och spydde i hennes garderob.

Ha,ha! Det där sista tycker jag faktiskt att hon kunde begärt skadestånd för.
Citera
2024-08-29, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
"Detta sedan mannen hållit om en kvinna i samma ålder runt hennes midja, samt vid upprepade tillfällen smekt hennes rumpa."

Låter som en våldtäkt i dina öron antar jag. Hujeda mig, upprepade tillfällen och ändå stod hon kvar. Hennes arsel kanske var så fett att det inte undgick att röra det när han försökte undgå fettots uppvaktning. Vore kul att se paret och veta promillehalten.

Incels på flashback är så söta. Varje gång en kvinna anmäler en man måste ni minsann knappra er in i trådarna och antingen klanka ner på folk med fetma eller nedklädda personer. Alltid lika roligt hur ni får in att personen har nåt av attributen så fort en inavlad mansdjur kladdar på en kvinna. Fniss!
Citera
2024-08-29, 07:40
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Haha den som tror att det fungerar så lär förbli oskuld och tillbringa all sin lediga tid... på Flaschback!

Jag är gift och har barn.
Citera
2024-08-29, 07:45
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Nej, man får inte tafsa på andra utan att de vill att man gör det.

Kunde du läsa artikeln? Framgick det att hon protesterat men att han fortsatt efter protesterna? Hade hon klargjort att hon inte ville?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in