2024-08-28, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Du får väl fundera på saken?
Att skrika om incels kan vara det löjligaste män har kommit på. Snacka om panikargument.
Du kommer vakna till verkligheten senare. Tro mig.
Du undvek min fråga, den var väldigt enkel:
Eftersom att du påstår att alla kvinnor är likadana, är din morsa också en otrogen hora? Eller menar du att alla 4 miljarder kvinnor i världen förutom just din lilla mammsing är horor? Nå?
Citera
2024-08-28, 21:11
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Bara puta med arslet som tickar degen in på kontot. Undrar om man ens törs tilltala en tjej utan att bli dömd för förtal eller verbal våldtäkt. Fint samhälle vi fått.

Ja, och sen så gnäller man på män som köper horor eller importerar fruar. Alltså det är ju mindre kännbart straff för sexköp än att bli dömd för våldtäkt för att bruden man träffade på Tinder eller krogen ångrade sin lösaktighet dagen efter. Sen så sitter man där men våldtäktsstämpel och ett skadestånd på 100 papp. Så jävla glad att jag inte är ung idag, då hade det kunnat vara jag. För så många labila borderlinetöser man träffade som ung. Man skall vara glad dramerna de kunde ställa till med är en parentes i jämförelse mot idag.
Citera
2024-08-28, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Du undvek min fråga, den var väldigt enkel:
Eftersom att du påstår att alla kvinnor är likadana, är din morsa också en otrogen hora? Eller menar du att alla 4 miljarder kvinnor i världen förutom just din lilla mammsing är horor? Nå?
Ja du ser! Redan upprörd när du tänker efter om din flickvän. Ajdå
Välkommen till verkligheten.
Citera
2024-08-28, 21:16
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Då kan du som är insatt i stjärtproblematiken förklara vad är behandling består i och hur man vet att normala mänskliga interaktioner kunnat avstyras, med annat än böter. Är det en luger i näsan som gäller?

Man kan fråga "är du okej med att jag lägger armen om dig?" och så får man veta. Vågar man inte fråga kan man låta bli.
Citera
2024-08-28, 21:19
Medlem
Fy fan, i min ungdom var det bara att ta för sig.
Citera
2024-08-28, 21:20
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hade aldrig hänt när jag var 20 år. Då kunde man klämma både här och där på brudarna och var aldrig någon som anmälde något . Och vad jag vet inga brudar som tagit skada av det senare i livet . Det är nya tider nu eller som Nationalteatern sjöng " Vi är barn av vår tid". Tackar min lyckliga stjärna att jag inte är ung idag .

Låter mer som du haft tur. Om min man hade upptäckt din smekning av min rumpa så hade du definitivt föredragit en polisanmälan och ett skadestånd på 12 000 kr.

Det handlar om att det är en kränkning att bli tafsad på utan tillåtelse. Samma sak med folk som utan tillåtelse tar sig friheten att kladda på gravidas magar, även det fullständigt oacceptabelt.
Citera
2024-08-28, 21:27
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Man kan fråga "är du okej med att jag lägger armen om dig?" och så får man veta. Vågar man inte fråga kan man låta bli.
Oftast går det på känn om man fattar tycke för någon. Då behöver man inte fråga. Fast idag är det andra spelregler och det har urgröpt hela samvaron när man måste intyga samtycke. Med folkutbytet och massinvandringen blir det en naturlig del i det nya Sverige. Så jag hoppas du trivs i den vanställda och genomkorrupta avarten till mänsklig samvaro du förespråkar. Hade du rört mig hade du fått en luger i näsan med ett leende. Det är inget hot utan bara en önskan. Happy life pappy.
Citera
2024-08-28, 21:32
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Oftast går det på känn om man fattar tycke för någon. Då behöver man inte fråga. Fast idag är det andra spelregler och det har urgröpt hela samvaron när man måste intyga samtycke. Med folkutbytet och massinvandringen blir det en naturlig del i det nya Sverige. Så jag hoppas du trivs i den vanställda och genomkorrupta avarten till mänsklig samvaro du förespråkar. Hade du rört mig hade du fått en luger i näsan med ett leende. Det är inget hot utan bara en önskan. Happy life pappy.

Om det som gör ditt liv värt att leva är att du är osäker på om dina tilltänkta ragg verkligen vill ha med dig att göra så har du ett jävligt torftigt liv.

Prata med dina tilltänkta ragg. Klarar du inte det så bör du gå i terapi och få bättre självkänsla och mer empati.
Citera
2024-08-28, 21:43
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Om det som gör ditt liv värt att leva är att du är osäker på om dina tilltänkta ragg verkligen vill ha med dig att göra så har du ett jävligt torftigt liv.

Prata med dina tilltänkta ragg. Klarar du inte det så bör du gå i terapi och få bättre självkänsla och mer empati.
Jag vet inte hur du gör men det brukar räcka med ett intresserat ögonkast för att avgöra om det är värt att gå vidare. Man kan se i blicken om någon är intresserad och ta det därifrån. Men du verkar vara inne på att man ska tvångshålla någon mot sin vilja och visa intresse genom att smeka rumpan. Tror du är rätt ensam om det och GM verkar inte heller vara av din karaktär. Du skulle antaligen må bäst av att stanna hemma och bespara ev interaktioner din närvaro. Onani till våldsporr eller någon annan avart kanske kunde få dig på andra tankar än den fixering du har på våld och tvång i tråden. Som du tycks vara tämligen ensam om. Kanske skulle ringa Hagamannen för tips?
Citera
2024-08-28, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Hur skulle du veta? Du har ju aldrig rört en fitta i ditt liv.

Intressant att veta vid vilken ålder man får denna insikt? Tänkte mest eftersom jag varit myndig i drygt 20 år. Visst, vissa utvecklas ju senare än andra, sen finns det ju dom som är en pojke tills dom dör för att dom aldrig fått testa att knulla.
Det här lärde man sig redan kring 18års åldern. Främst genom andras flickvänner. Nu för tiden är hade vi ansetts vara mycket pryda.
Har du en flickvän nu i den åldern har du nog en hel del att förtränga om fröken.
Citera
2024-08-28, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Hur skulle du reagera om en bög eller en väldigt oattraktiv kvinna kom fram till dig och började "klämma både här och där" på dig?

Hänt med mig av en transa dessutom. Äh, ingen större skada o då är jag till och med sådär lite små autistisk vad gäller fysiska interaktioner från random folk.

Det här handlar bara om egon och att hävda sig. Löjligt.

Sen har flera brudar stött på mig fulla på fest och festival utan att jag tagit illa upp även om jag inte var intresserad. Nästan så att man saknar lite av det där nu när man blivit äldre.

Löjligt land.. löjlig kultur alla blir bara mer ensamma och neurotiska.
Citera
2024-08-28, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Låter mer som du haft tur. Om min man hade upptäckt din smekning av min rumpa så hade du definitivt föredragit en polisanmälan och ett skadestånd på 12 000 kr.

Det handlar om att det är en kränkning att bli tafsad på utan tillåtelse. Samma sak med folk som utan tillåtelse tar sig friheten att kladda på gravidas magar, även det fullständigt oacceptabelt.

Vad exakt är det med en annan människas beröring som stör så mycket?

Samtidigt är folk helt gravt förtjusta över att random djur slickar smeker och kelas med dem. Djur tar och ger fysisk närhet när de vill ha det och vill man inte ha de från dem just då så säger man till/stöter iväg. Precis som man kan göra med en människa.

Förklara skillnaden för mig som om jag vore en idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in