2024-08-28, 19:09
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Det är okej att göra vad som helst mot någon annan, bara vederbörande överlever?
Så länge man smeker är det väl ok? Man behöver ju inte köra upp en luger i näsborren.
Citera
2024-08-28, 19:10
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Det är okej att göra vad som helst mot någon annan, bara vederbörande överlever?
Poängen är väl den att vad gäller det sexuella så måste det finnas ett visst mått av acceptans för mindre överträdelser eftersom det handlar om att vi lär oss om oss själva och andra och sex till skillnad mot många andra brott är en eftertraktad del av livet. Precis som vi har en viss acceptans för många andra mindre överträdelser om det handlar om normalt sett positiva beteenden.

Samtidigt misstänker jag att eftersom detta fall ledde både till anmälan och fällande dom så var det betydligt grövre än bara taffligt beteende av en ung människa. Men vad vet jag.
Citera
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Så länge man smeker är det väl ok? Man behöver ju inte köra upp en luger i näsborren.

Nej, man får inte tafsa på andra utan att de vill att man gör det.
Citera
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Samma här. Blivit våldtagen av kvinnor flera gånger men det var förr.
Nu gäller helt andra regler.
Jag hade en väldigt vacker rumpa när jag var tonnåring och jättemånga tjejer skulle känna på den. Ofta som surprise utan förvarning.

Blev även näckad en gång av sex tjejer. Dom höll fast mina armar och ben när två andra drog ned byxor och av me kallingarna och tok tag i ballen. Det var en ganska så förnedrande upplevelse, men vafan, it is what it is.
Citera
2024-08-28, 19:11
Medlem
blamages avatar
Citat:
Nej, man får inte tafsa på andra utan att de vill att man gör det.
Är att hålla handen på någon och ömsint smeka, att tafsa?
Citera
2024-08-28, 19:12
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag hade en väldigt vacker rumpa när jag var tonnåring och jättemånga tjejer skulle känna på den. Ofta som surprise utan förvarning.

Blev även näckad en gång av sex tjejer. Dom höll fast mina armar och ben när två andra drog ned byxor och av me kallingarna och tok tag i ballen. Det var en ganska så förnedrande upplevelse, men vafan, it is what it is.
Ja, vi har alla våra sexfantasier.
Citera
2024-08-28, 19:13
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Poängen är väl den att vad gäller det sexuella så måste det finnas ett visst mått av acceptans för mindre överträdelser eftersom det handlar om att vi lär oss om oss själva och andra och sex till skillnad mot många andra brott är en eftertraktad del av livet. Precis som vi har en viss acceptans för många andra mindre överträdelser om det handlar om normalt sett positiva beteenden.

Samtidigt misstänker jag att eftersom detta fall ledde både till anmälan och fällande dom så var det betydligt grövre än bara taffligt beteende av en ung människa. Men vad vet jag.

Visst, men det är heller inte speciellt svårt att fråga innan man börjar ta på andra människor, och om man gjort bort sig så avbryter man och ber om ursäkt och så vidare.

Det är rimligt att anta att den åtalade avvisats innan det misstänkta brottet, och inte heller varit speciellt trevlig efteråt.
Citera
2024-08-28, 19:14
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Är att hålla handen på någon och ömsint smeka, att tafsa?

Jag förstår inte syftet med detta hypotetiska scenario.

Ja, det kan givetvis vara tafs.
Citera
2024-08-28, 19:14
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL

Hört hemska saker som killar utsattes på av tjejgäng på 90-talet. Rena våldtäkter och tortyr. Men det är ju preskriberat idag.
Det är som det är.
Bara att gå vidare.
Citera
2024-08-28, 19:15
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ja, vi har alla våra sexfantasier.
Ja, och deras fantasier kretsade väl kring att få se mig naken.
Citera
2024-08-28, 19:19
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Hört hemska saker som killar utsattes på av tjejgäng på 90-talet. Rena våldtäkter och tortyr. Men det är ju preskriberat idag.
Det är som det är.
Bara att gå vidare.
Precis, det var inte så mycket att bry sig om. Var väl ca 14 år och det är ju då som man håller på och utforskar varandra. Jag var inte så oskyldig själv. Klämde fler än en tjej på muttan och brösten i den åldern
Citera
2024-08-28, 19:19
Medlem
blamages avatar
Citat:
Jag förstår inte syftet med detta hypotetiska scenario.

Ja, det kan givetvis vara tafs.
"Detta sedan mannen hållit om en kvinna i samma ålder runt hennes midja, samt vid upprepade tillfällen smekt hennes rumpa."

Låter som en våldtäkt i dina öron antar jag. Hujeda mig, upprepade tillfällen och ändå stod hon kvar. Hennes arsel kanske var så fett att det inte undgick att röra det när han försökte undgå fettots uppvaktning. Vore kul att se paret och veta promillehalten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in