2024-08-28, 20:30
Avslutad
Det folk och vänstern och dessa snöflingor inte tänker på är att :
När de vattnar ur allt på det här sättet och inte tillåter normal mänsklig interaktion (ja det är det. Hon bör säga ifrån och så är det avklarat efter i värsta fall en örfil på killen)
är att du kan lika gärna sätta på henne och få ett straff.

Det luckras upp vilket innebär ilska samt att "jaja om jag ändå får straff kan jag få satsa henne i fejjan efteråt"

Det är det de inte förstår. Det slår alltid tillbaka med de här tendenserna.

Väntstern och feminister är dumma så de förstår det inte. Det är tråkigt för alla andra.

Ifall ni inte förstod. Man får lite ragg, då är det lika bra att gå vidare med lite mer avancerat för om hon ångrar sig så får du böta. Lika bra ta det lite längre.
Citera
2024-08-28, 20:37
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
En man i 20-årsåldern åtalas för sexuellt ofredande.

Detta sedan mannen hållit om en kvinna i samma ålder runt hennes midja, samt vid upprepade tillfällen smekt hennes rumpa.

Det hände i mitten av maj i år på en adress i Boden.

Extra åklagare Julia Sjöberg yrkar på skadestånd på 12 000 kronor.

https://nsd.se/nyheter/boden/artikel/smekte-kvinna-pa-rumpan-atalas-for-sexuellt-ofredande/l6g9xgwj

Vem är rumpsmekaren?

12 000??
Vad är det för verklighetsfrånvänd åklagare? 12 000? Det är befängt och närmast kränkande okunnigt i juridisk mening.

Att man utgår högre än vad standard är för ett skadestånd som motsvarar brottet är i sig inget konstigt. Men att sexdubbla det, det är löjeväckande. Hon kan på sin höjd få 2000, 2000 inte 12 000... Denna åklagare lever i en annan värld.
Citera
2024-08-28, 20:40
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Landet blir bara sjukare och sjukare. När en smekning på rumpan är ett allvarligt brott kan man bli åtalad för vad som helst som inte passar in i woke, LGBTQ eller vad skit som helst, typ förintelseförnekelse. Det går fort utför nu och med den tilltagande censuren kommer en smekning på rumpan vara närmast en befrielse.

För tillfället är det palestinasolidaritet som främst används för att beskära grundläggande friheter.

Om du har svårt att inte ta andra människor på röven utan att fråga först så bör du kontakta din vårdcentral och berätta det så att du kan få behandling.

Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Bara puta med arslet som tickar degen in på kontot. Undrar om man ens törs tilltala en tjej utan att bli dömd för förtal eller verbal våldtäkt. Fint samhälle vi fått.

Jag tror att det vore bra om du lät bli det.
Citera
2024-08-28, 20:47
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Om du har svårt att inte ta andra människor på röven utan att fråga först så bör du kontakta din vårdcentral och berätta det så att du kan få behandling.
Då kan du som är insatt i stjärtproblematiken förklara vad är behandling består i och hur man vet att normala mänskliga interaktioner kunnat avstyras, med annat än böter. Är det en luger i näsan som gäller?
Citera
2024-08-28, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Ja men skadestånd? Hur tänker man här? När blev du skadad av att någon rör vid dig? Du ligger väl förfan inte ner och blöder av lite smek, eller?

12.000 spän för detta är clownerier, punkt slut.
Om bruden var din flickvän då?
Hade någon kladdat på min tjej emot hennes vilja hade jag gärna sett gärningsäcklet dömmas till grova böter.
Eller ska man vara ärlig, hade en kille förgripit sig på min tjej och fortsätter trots att hon säger nej hade jag gärna sett han tre meter under.
Citera
2024-08-28, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Om bruden var din flickvän då?
Hade någon kladdat på min tjej emot hennes vilja hade jag gärna sett gärningsäcklet dömmas till grova böter.
Eller ska man vara ärlig, hade en kille förgripit sig på min tjej och fortsätter trots att hon säger nej hade jag gärna sett han tre meter under.
Roligt att du tror att din flickvän är som alla andra och låter folk göra både det ena och det andra.
Har hon inte anmält någon har hon garanterat fått det. Värt att tänka på.
Skönt leva i en fantasivärld där hon är din lilla prinsessa antar jag
Citera
2024-08-28, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Roligt att du tror att din flickvän är som alla andra och låter folk göra både det ena och det andra.
Har hon inte anmält någon har hon garanterat fått det. Värt att tänka på.
Skönt leva i en fantasivärld där hon är din lilla prinsessa antar jag
Kan ta du om det där fast på beskrivlig svenska denna gång?
I vilket fall så låter du som en incel, förstår att det inte är lätt bland damerna när man ser ut som satan själv och enda fittan man varit nära är din morsas när hon spräckte ut dig och sket på din skalle på väg ut.
Tänk om ni hade sett er själva i spegeln innan ni börjar klaga på att ingen vill ha er. Nåja.
Citera
2024-08-28, 20:57
Avslutad
Citat:
Kan ta du om det där fast på beskrivlig svenska denna gång?
I vilket fall så låter du som en incel, förstår att det inte är lätt bland damerna när man ser ut som satan själv och enda fittan man varit nära är din morsas när hon spräckte ut dig och sket på din skalle på väg ut.
Tänk om ni hade sett er själva i spegeln innan ni börjar klaga på att ingen vill ha er. Nåja.
Det handlar om att ha varit med ett tag och vet hur det fungerar.
Ledsen att behöva spräcka din bild du har av din flickvän. Den är inte sann. Hon är garanterat som alla andra. Bara att hon inte berättar för dig.
Citera
2024-08-28, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Det handlar om att ha varit med ett tag och vet hur det fungerar.
Ledsen att behöva spräcka din bild du har av din flickvän. Den är inte sann. Hon är garanterat som alla andra. Bara att hon inte berättar för dig.
I ditt tidigare inlägg sa du ju att jag tror att hon är som alla andra, nu säger du att jag inte tror hon är som alla andra. Hur ska du ha det? Skippade du skolan för att sitta vaken hela nätterna på incelforum med dina finniga oskuldvänner?

Är din morsa också som alla andra? Är hon också en otrogen hora?
Citera
2024-08-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Om det var emot hennes vilja så ska han väll självklart straffas?

Såna här saker är oftast inieterade av män eftersom det är inbjudet av många kvinnor därav kan det bli ett missförstånd.. detta ska inte straffas för då är den sociala dynamiken mellan människor fängslad. Om kvinnan ber personen att sluta och han inte gör det så ska det straffas... Det finns alltid nivåer av oförskämt beteende och antastande och bara autistiskt beteende som är inget mer än ett misstag.

Däremot om man bara knallat upp till en kvinna och börjar ta på henne så ska det absolut straffas som antastande. Däremot om de byggt upp en dynamik och det blir ett misstag så ska man faktiskt se det som just det.
Citera
2024-08-28, 21:05
Medlem
Miys avatar
Jäkla trams så där var det inte på min tid, jag vägrar anpassa mig till det här metoo tramset som ungdomarna håller på med.

Ser jag en söt rumpa så nyper jag och det kommer jag aldrig att sluta med de flesta damer tar det nog som en komplimang dessutom då jag ser rätt bra ut för min ålder.

Allt kladd utanpå kläderna vara tillåtet.
Senast redigerad av Miy 2024-08-28 kl. 21:09.
Citera
2024-08-28, 21:07
Avslutad
Citat:
I ditt tidigare inlägg sa du ju att jag tror att hon är som alla andra, nu säger du att jag inte tror hon är som alla andra. Hur ska du ha det? Skippade du skolan för att sitta vaken hela nätterna på incelforum med dina finniga oskuldvänner?

Är din morsa också som alla andra? Är hon också en otrogen hora?
Du får väl fundera på saken?
Att skrika om incels kan vara det löjligaste män har kommit på. Snacka om panikargument.
Du kommer vakna till verkligheten senare. Tro mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in