2024-08-26, 18:37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Haha nu finns det rätt jobb åt dig
https://www.balstakk.se/balstakk/nyh...b3XHnGO2NXniOg

Citat:
Ursprungligen postat av Fatboy05
Jaha, du tänkte på dig? Det kanske då faller på många punkter men bara en dåre skulle vilja jobba i en håla som den orten och åt den klubben.. om man ens kan kalla det för en klubb..

Citat:
Du är medveten om att man KAN plugga OCH jobba samtidigt va? Eller klarar inte din ena hjärncell kommunicera med den andra att det faktiskt är så att världen inte är så trög som du verkar vara.. alla har inte IQ08 som dig..
Om man nu kan jobba och plugga som du påstår så är ju ovan en utmärkt lösning. Om man nu pluggar så kan man ju jobba med något som är mindre kul under studietiden då man vet att man kommer jobba med annat sen. Gissar väl att Julia stött sig med klubben, vilket är föga förvånande. Sen har väl hederligt arbete aldrig varit hennes grej.
Citera
2024-08-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
De första avsnitten så var jag lite skeptiskt men nu är jag slav unbder programmet. Verkligen lyteskomik på högsta nivå. Gillar den här typen av program som får en att känna sig som en idealmedborgare...

Ja programen är samma i dag som då många av er skrev här.
Kan inte förstå varför inte utredare efter att ha hört de som behöver hjälp säger,
” med dina ovilja tackar jag för mig och du får klara upp dina skulder själv”
Och så lämnar han den som han tänkt hjälpa.
Citera
2024-08-27, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Om man nu kan jobba och plugga som du påstår så är ju ovan en utmärkt lösning. Om man nu pluggar så kan man ju jobba med något som är mindre kul under studietiden då man vet att man kommer jobba med annat sen. Gissar väl att Julia stött sig med klubben, vilket är föga förvånande. Sen har väl hederligt arbete aldrig varit hennes grej.

Mycket spekulationer här och gissningar, ja man känner sig själv genom andra. Så trevligt att du vet hur du är i alla ..själv har jag precis flyttat till ett nytt hus i alla fall, då jag sparat i fem år. Men det är jag det.
Citera
2024-08-27, 13:00
Medlem
Citat:
haha.. ni behöver verkligen medicin mot hallucinationer .. men du verkar ju verkligen insatt i deras liv, är du verkligen säker att DU inte är ”hon”?
Pinsamt försök att få bort fokus från dig själv. Länge sedan vi såg Egenfirma12 i denna diskussion. 😅
Citera
2024-08-27, 18:25
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Hänt har ett repotage om Konståknings-Julia: https://www.hant.se/noje/julia-och-p...box=1724348539

Jag brukar hålla igen ned att racka ner på folk jag inte känner men dendär jävla UFO-ruggugglan är ju fan inte på riktigt!

Deras avsnitt är det mest episka avsnittet någonsin av Lyxfällan och varenda person som ser det avsnitret njuter och jublar när de hör att det gått åt helvete för henne!

Hennes snubbe är ett episkt mähä av rang!

Jag myser när jag läser om deras olycka!
Citera
2024-08-27, 18:29
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Usch ja, det avsnittet. Kändes som de båda tillsammans bestämt att de ska visa sig starka. Ingenting var problem, hur mycket de än slösade. Kunde inte ens erkänna att de hade problem, men varför är de då med i Lyxfällan? Blev också galen på dem!

Någon som vet hur det gått för Zannie och Amanda?
De verkade ju onekligen vara i det blå vad det gällde ekonomi!
Citera
2024-08-27, 20:16
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag undrar om Philip har på sig en jeansskjorta idag också?
Citera
2024-08-27, 20:35
Medlem
Ida o Johnny i Bro, ja de hade nog kunnat spara in mycket pengar på maten för en av personerna. hur går det idag-?

Hur kan det vara attraktiv att vara tillsammans med en så icke driven person som Is a, att vara 32 o inte vilja jobba? My god. Stackars man
Citera
2024-08-27, 22:51
Medlem
Så jag började kolla på Lyxfällan efter bästa vännens påtryckningar och kom idag fram till avsnittet med Julia och Peter. Herregud!

Nog för att de flesta där verkar leva i någon alternativ verklighet men de där två är värst hittills. Inte ett spår av sunt förnuft någonstans. Något med de två fick det att riva inom mig av irritation. Vilken vuxen människa, vilken mamma!, sätter skridskoåkning (förlåt, konståkning) framför familjens bästa? Som jag fattar det så har de fått flytta hem till Julias föräldrar och hade det varit jag hade jag känt mig som världens största förlorare.

Bästa vännen visade sen Julias TikTok och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag missunnar ingen en hobby, men är man hos kronofogden och bor på nåder hos sina föräldrar så kanske man ska prioritera annorlunda! Det extra tragiska är ju att hon är urusel.

Jag tycker på allvar synd om barnen. Vänta tills de blir äldre, speciellt tonåringar, och de får höra kommentarer om sina föräldrar. Usch alltså! En sån här osäker uppväxt kommer att sätta sina spår och det är helt åt helsike.
Citera
2024-08-28, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Ida o Johnny i Bro, ja de hade nog kunnat spara in mycket pengar på maten för en av personerna. hur går det idag-?

Hur kan det vara attraktiv att vara tillsammans med en så icke driven person som Is a, att vara 32 o inte vilja jobba? My god. Stackars man
Hon verkade vara en otroligt lat människa men kan tänka mig att hon kan skärpa sig om hon verkligen vill och skaffar sig ett jobb.
Citera
2024-08-28, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten

Fattar inte ett skit. Hon är skitäcklig. Tjock som ett hus, klagar på att vara hemmafru. OK gå och jobba och tjäna pengar så att Jonny kan stanna hemma och göra hemarbetet istället!
Citera
2024-08-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarryNight78
Så jag började kolla på Lyxfällan efter bästa vännens påtryckningar och kom idag fram till avsnittet med Julia och Peter. Herregud!

Nog för att de flesta där verkar leva i någon alternativ verklighet men de där två är värst hittills. Inte ett spår av sunt förnuft någonstans. Något med de två fick det att riva inom mig av irritation. Vilken vuxen människa, vilken mamma!, sätter skridskoåkning (förlåt, konståkning) framför familjens bästa? Som jag fattar det så har de fått flytta hem till Julias föräldrar och hade det varit jag hade jag känt mig som världens största förlorare.

Bästa vännen visade sen Julias TikTok och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag missunnar ingen en hobby, men är man hos kronofogden och bor på nåder hos sina föräldrar så kanske man ska prioritera annorlunda! Det extra tragiska är ju att hon är urusel.

Jag tycker på allvar synd om barnen. Vänta tills de blir äldre, speciellt tonåringar, och de får höra kommentarer om sina föräldrar. Usch alltså! En sån här osäker uppväxt kommer att sätta sina spår och det är helt åt helsike.
Ja, hur kan man prioritera sin egen hobby framför att familjen ska klara sig på egna ben utan mammas pengar. Huset tvångssålt och hennes två bolag i konkurs och varför går kronolle med på att hon ska få åka jorden runt på träningar och semesterresor istället för att hon ska betala av skulder. Hur mycket är hon skyldig egentligen? 5 barn i familjen som lär sig att man inte behöver göra rätt för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in