2024-08-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Han har ingen sådan historik, det är förtal han dömts för.
Förtalet bestod ju av lögner om MÄ.
Citera
2024-08-26, 21:46
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd

Nej, det var inte lögner. Men det var förtal.
Citera
2024-08-26, 21:47
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Nej det var ju sanningen som fällde honom. Komiskt nog hade han troligen inte blivit dömd om han ljög.
Citera
2024-08-26, 21:48
Medlem
Citat:
Jag fetade de flesta av dina fabriceringar. Du uttalar dig som att du vet vad KL gjort när du naturligtvis inte vet det. Du spelar dum, eller så är du dum.

Jag var inte där, absolut inte men jag har ju också ögon att se med när han går på våldsam attack.
Citera
2024-08-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Detta är exakt det tiggaren Lamotte vill. Gå dit å bevaka så nån blir irriterad å han har nåt att skriva om. För att va en journalist så är han jävligt usel på å dokumentera när saker påstås hända.

Den här stackarn råkar hamna i saker hela tiden. Han är som ett vandrande clickbait, swishen ska in
Lamotte är inte tiggare. Tiggaren vill ha utan att ge något. Lamotte kan jämföras med en gatumusikant. Båda levererar något och den som gillar det kan ge en slant, men ingen är tvungen att ge något.
Citera
2024-08-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vilka nynazister pratar vi om? Får högern också med våld brotta ner vänsterextremister och sno deras utrustning?
Nynazisten Christian Peterson.

Ja, om högern har en tillståndsgiven manifestation så får de brotta ner aggressiva motdemonstranter (envarsgripande).
Citera
2024-08-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
På vilket sätt menar du att han är dömd för att ljuga?
https://www.dagensjuridik.se/nyheter...atsgranskaren/
Citera
2024-08-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Haha, har du urvattnat nynazismen så jävla mycket så att du slänger det på en mellanmjölks-Sosse som Lamotte!
Jesus Christ, säger jag bara! Det finns inget nynazistiskt hot i Sverige. Blöjnassarna i NMR är rena skämtet. Vakna.
Jag syftade inte på Lamotte då, utan den tvättäkta nynazisten Christian Peterson.

Fan, trollen trollar hårt i afton.
Citera
2024-08-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personskyddet
Ska moderatorerna göra något åt rubriken eller?

Varför då? Lamotte blev av med sin kamera och Lundberg försökte enligt Lamotte ta den och kameran försvann. Det är ju uppenbart ett rånförsök där han eller någon av hans vänner tog den när dom slog ned Lamotte på marken annars hade Lamotte fått tillbaka sin kamera.
Han och hans vänner har också gjort det tidigare mot Bulletin på exakt samma plats. Jag har även länkat video när han försöker ta kameror från Insikt24. Nu kommer det också bli rättegång så vi får se vad som hände.
Citera
2024-08-26, 21:54
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ja, det var ju uppdiktade utsagor om MÄ som Lamotte dömdes för. Lögner som kostade honom 50k.
Nej, det var det inte alls. Jag kollade på domen från tingsrätten. (MÄ) Åberg invände inte mot sanningshalten av JL:s påståenden. Målet handlade inte om påståendena var sanna eller inte. Om du vidhåller kan jag skärmdumpa.
Citera
2024-08-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vilken brottshistorik? Den enda historik han har inom brott är för att han pratade sanning. Lol.
Det är din uppfattning. Det är inte en sanning att MÄ skulle vara djurplågare, rättshaverist eller mytoman. Alltså är det lögner.
Citera
2024-08-26, 21:56
Medlem
Citat:
Det är väl för fan inget konstigt med att vara aggressiv när nynazistiska aggressorer trycker upp sina kameror i hans ansikte.
Kanske inte konstigt för er i den våldsbejakande vänsterextemismen men att få en kamera i ansiktet ger en inte rätt att varken sno kameran eller misshandla den som håller i kameran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in