Citat:
Ursprungligen postat av
MentalTraslojd
Jag har inte påstått att Lamotte misshandlat KL, det hade varit direkt lögnaktigt, precis som att det är lögnaktigt att anklaga KL för misshandel och rån.
Vad jag däremot har fog att säga, i och med att det är sant, är att Lamotte är sjufaldigt dömd i hovrätten för grovt förtal. Han är, enligt mig, en patetisk självupptagen sensationsreporter som satt i system att tumma på sanningen. Han är dessutom helt självupptagen då de flesta av hans "reportage" handlar om honom själv och folk som kritiserar honom. Hans högst tvivelaktiga "journalistiska" förehavanden applåderas och äts med hull och hår av den ständigt ljugande och hetsande alternativhögern med vilken han har ett symbiotiskt förhållande.
Aha, det är så det är. Lamotte har berättat sanningen om folk även om det innebär att han begår förtal. Och det är därför du är så kränkt. Du tål inte sanningen!
Om inte Lamotte har misshandlat våldsmannen Kristofer Lundberg, så har Kristofer Lundberg och hans anhang misshandlat Lamotte, och det har vi sett bildbevis på. Det har vad jag förstår våldsmannen Kristofer Lundberg också erkänt.
Nu är det bara att invänta den videobevisning som finns, så kommer det helt säkert att visa sig att Lamotte har berättat sanningen ännu en gång, och att våldsmannen Kristofer Lundberg som vanligt ljuger, uppviglar, misshandlar och stjäl.