2024-08-26, 14:41
Medlem
Vila i frid Sven🙏
Citera
2024-08-26, 14:43
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Väldigt tråkigt att höra . Minns när han gjorde Lazio till ett storlag med Mancini och gubbarna. Jävla cancer
Citera
2024-08-26, 14:44
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
En stark man som har betytt väldigt mycket för väldigt många. En äkta blå-gul personlighet.
🕊️ Vila i frid, Svennis 🕊️
Inte enligt Ulrika Jonsson. Han var den vekaste hon någonsin träffat…
Citera
2024-08-26, 14:46
Medlem
welcometorealitys avatar
Tråkigt att se hans bild sen på idrottsgalan.
Citera
2024-08-26, 14:49
Medlem
plaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Inte enligt Ulrika Jonsson. Han var den vekaste hon någonsin träffat…
Hon är ett luder, man ska inte lyssna på dem.

Vila i frid Sven!
Glömmer aldrig Uefacupen-82, den gamla goda tiden när Blåvitt visste hur man sparkade boll.
Citera
2024-08-26, 14:57
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstark68
Jag låg på sjukhus pga blindtarmen och mittemot låg en äldre man med bukspottscancer. Han skrek nåt jävulskt flera dygn trots morfinsprutor.

Läste detta om sjukdomen: "Det finns ett samband mellan kronisk bukspottkörtelinflammation, så kallad pankre- atit, och tumörutveckling. Detta gör att rökning och alkoholmissbruk utgör en stor riskfaktor. En svensk studie tyder på att fisk och citrusfrukter kan skydda mot bukspottkörtel- cancer, medan hög köttkonsumtion ökar risken."
Tack för informationen!

En bekant till mina föräldrar, jag hörde samtalet då det skulle ringas o pratas efter hanses död, att han också led något djävulusiskt på slutet, kanske har att göra iofs med hur denna cancer aggressivt sprider sig!
Citera
2024-08-26, 14:59
Medlem
RIP Svennis!
Sveriges största idrottsledare genom tiderna!
Mina tankar går till familjen!
Vi delar er sorg idag!
Citera
2024-08-26, 15:00
Medlem
Alltid sorgligt när någon går hädan men jag tycker dessa hyllningar är enormt överdrivna.
Han var en medioker tränare och rätt löjligt att t.o.m. statsministern hyllar honom som om han var Guds gåva till mänskligheten.
Citera
2024-08-26, 15:01
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Synd att han aldrig fick ta över Svenska landslaget. Men han tog över England istället det kommer nog ingen annan svensk att göra under min levnadstid iallafall.
Citera
2024-08-26, 15:02
Medlem
Conny63s avatar
Vila i frid Svennis🙏
Citera
2024-08-26, 15:03
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Alltid sorgligt när någon går hädan men jag tycker dessa hyllningar är enormt överdrivna.
Han var en medioker tränare och rätt löjligt att t.o.m. statsministern hyllar honom som om han var Guds gåva till mänskligheten.

Du vet ju inte vad du snackar om . Svennis hyllas nu av alla stora fotbollsländer och forna storspelare. Beckham mfl . Det är utan tvekan en av världens stora tränare genom tiderna .
Citera
2024-08-26, 15:08
Medlem
Bocconis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker

Att vinna UEFA-cupen, UEFA Super Cup, en ligatitel i Serie A och att ta England till tre slutspel i mästerskap är väl kanske inget man klassar som mediokert. Han är väl tveklöst den bästa tränaren som Sverige har kastat ut i internationell fotboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in