2024-08-26, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, har han ändrat sig så är det inte samma version som haft tidigare - och det är helt klart inte hans mamma eller pappa som förändrat den.

Han kanske förstod när han fick ta del av alla papper att saker faktiskt inte stämmer som mamman har sagt.
Tycker du förminskar Jacke en hel del.
Citera
2024-08-26, 12:58
Medlem
Citat:
Du vet alltså inte. Ok.

Men delar av journalerna ligger ju på insta, och det kommer ju visas i dokumentären.
Tror du allt är påhitt?
Citera
2024-08-26, 13:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men delar av journalerna ligger ju på insta, och det kommer ju visas i dokumentären.
Tror du allt är påhitt?
Länka
Citera
2024-08-26, 13:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
hon lät ju nt han stanna där o gjorde allt för han skulle bort, o nt träffa farsan heller?
Vad pratar du om? mamman ville ju att Jocke skulle stanna i fosterfamiljen.
Det var fosterfamiljen som kände att dem inte längre kunde ha kvar Jocke och då han flyttade till ett boende, det var inte mamman som ville att Jocke skulle flytta ifrån fosterhemmet.
Citera
2024-08-26, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad pratar du om? mamman ville ju att Jocke skulle stanna i fosterfamiljen.
Det var fosterfamiljen som kände att dem inte längre kunde ha kvar Jocke och då han flyttade till ett boende, det var inte mamman som ville att Jocke skulle flytta ifrån fosterhemmet.
hon ringde ju till soc o gnällade på jourmamman hela tiden? la i sig beslut de fattade osv
Citera
2024-08-26, 13:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
nivån av foliehatt här e helt annan.
det står om hur morsan nt dyker upp på möten, hur han nt får fira jul hos morsan, nt får träffa farsan, hur hon beskyller fosterfamiljen.
soc och bup själva anser morsan va ett problem. o då e din bedömning att hon e frisk?
lägg av
Ja din foliehatt är ganska stor.
Vart har jag sagt att mamman är frisk?
Så du tycker att inte komma på möten är samma sak som fysisk och psykisk misshandel? för det är den psykiska och fysiska misshandel jag sagt inte står i soc papprerna och på det svarar du med "men det står ju att mamman inte kom på möten"
Lägg av själv att försöka hitta på saker jag aldrig sagt din jävla foliehatt.
Citera
2024-08-26, 13:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
hon ringde ju till soc o gnällade på jourmamman hela tiden? la i sig beslut de fattade osv
Hon brydde sig alltså och höll sig informerad om vad som hände... ?
Citera
2024-08-26, 13:30
Medlem
Citat:
Länka

Ligger på sanningen måste fram på instagram där kan man se små delar av journalerna.
Citera
2024-08-26, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja din foliehatt är ganska stor.
Vart har jag sagt att mamman är frisk?
Så du tycker att inte komma på möten är samma sak som fysisk och psykisk misshandel? för det är den psykiska och fysiska misshandel jag sagt inte står i soc papprerna och på det svarar du med "men det står ju att mamman inte kom på möten"
Lägg av själv att försöka hitta på saker jag aldrig sagt din jävla foliehatt.
fysisk misshandel har endast du snackat om din mupp.
hur hon hela tiden skulle styra jockes liv men ändå nt ville va delaktig måste ändå anses va en psykisk misshandel om något.
morsan e sjuk o skulle ej haft haft vårdnaden om jocke
Citera
2024-08-26, 13:33
Medlem
Citat:
Hon brydde sig alltså och höll sig informerad om vad som hände... ?
ja hon brydde sig om o jävlas med ungen.
annars skulle hon nt haft nått emot att han fira jul med dem, fira hans födelsedag, låta han träffa farsan o bo ostört hos jourfamiljen,
Citera
2024-08-26, 13:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Mamman ringde inte och gnällde.
Snarare jourmamman som ringde till soc och "gnällde" om att mamman inte träffade jocke regelbundet.
Mamman la sig inte i beslut, hon var tvungen att vara delaktig i beslut eftersom hon fortfarande hade vårdnaden om jocke eftersom det var en frivillig placering.

Och varför svarar du inte på frågan.
Vad menar du när du säger att mamman inte ville att jocke skulle bo hos fosterfamiljen?
När jocke själv i sin podd säger att hans mamma vägrar ta hem honom, hur hans mamma kräver att han stannar i fosterhemmet, mamman t.o.m motsätter sig att jocke ska flytta till ett annat fosterhem, och det är enligt jocke fosterhemmet som väljer att inte ha kvar jocke eftersom dem känner att det inte funkar längre.
Så varför säger du att mamman gjorde allt för att få jocke att flytta ifrån fosterhemmet?
Citera
2024-08-26, 13:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
fysisk misshandel har endast du snackat om din mupp.
hur hon hela tiden skulle styra jockes liv men ändå nt ville va delaktig måste ändå anses va en psykisk misshandel om något.
morsan e sjuk o skulle ej haft haft vårdnaden om jocke
Om jag skriver "det står inte om psykiskt och fysisk misshandel i jockes soc papper"
och du svarar "jo det står om att mamman missar möten"
Och du tycker det är jag som är en mupp?
Ett tips, se till att ditt svar är relevant till kommentaren du svarar på, då kommer du inte låta så jävla korkad. Jag gav dig en chans att utveckla ditt svar för att förklara hur det var relevant till min kommentar, men det kunde du uppenbarligen inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in