2024-08-25, 11:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Jag ändrade, skrev att jag önskar att jag är laidback.

Både E-type och Ebba Grön. G a m m a l.
Citera
2024-08-25, 11:05
Medlem
Citat:
Jag önskar att jag kunde vara mer laidback.

Ja göra vad man känner för tillfället istället för att leva i ångest för att inte följa sociala normer.

Inom vissa gränser då. Om du helt plötsligt plockar fram kuken mitt i stan klockan 12 på dagen, och ställer dig och pissar så är det väl inte säkert att det kommer ses som något bra.
Senast redigerad av larsjohansson 2024-08-25 kl. 11:07.
Citera
2024-08-25, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Både E-type och Ebba Grön. G a m m a l.

Nejdå.

Evil Ed såg jag för några år sen, efter att ha sett en recension på Youtube. Låten var det bästa med filmen. Filmen kom 1996, men kändes som 1981.

Total Pop såg jag i en affär en gång. Fick lära mig efter det att en i bandet heter Johan Tåström,eller liknande.
Citera
2024-08-25, 11:08
Avslutad
Citat:
Nejdå.

Evil Ed såg jag för några år sen, efter att ha sett en recension på Youtube. Låten var det bästa med filmen. Filmen kom 1996, men kändes som 1981.

Total Pop såg jag i en affär en gång.

Gått in i en affär? Sett åt en CD? Du måste vara 60-70.
Citera
2024-08-25, 11:10
Bannlyst
Citat:
Gått in i en affär? Sett åt en CD? Du måste vara 60-70.

Du behöver inte oroa dig, jag stjäl inga gråhåriga damer från dig inte.
Citera
2024-08-25, 11:12
Avslutad
Citat:
Du behöver inte oroa dig, jag stjäl inga gråhåriga damer från dig inte.

Sluta felköna mig
Citera
2024-08-25, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Tjejer födda efter 2000 tror att livet är gratis ändå ivrar de för jämställdhet rättigheter osv men inga skyldigheter

De lever i en bluff, men när de når 30-35 då inser de att deras värde är noll förutom hålet mellan deras ben.

Därför är det bra att kämpa med en partner i 15 år och bli som två mongon. Allt går upp o ner. Men en bra relation kräver slit.

Vi får väl hoppas att det sker en förändring med det då. Att de blir mer realistiska.
Citera
2024-08-25, 11:15
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Vad tror ni om min teori?

Tjejer vill gärna tro att allt man drömmer om i livet ska besannas.

Det hade ju varit något, men det är inte realistiskt.

Men de vill gärna tro det.

Utifrån det, om det så gäller att bo i ett grönt, förnybart, miljövänligt områdedär allt och alla får plats, eller om det så är att se alla hörn och kanter av världen. Som exempel.

Jag tror, att tricket att få de att vilja hoppa bock 😀, det är att helt enkelt låta de prata om sig själva, om sina drömmar, hur orealistiska de än må vara, och få det att låta som att det faktiskt är en bra och genomförbar idé. Lyssna och munnen gå på de.

Samtidigt som man visar att i slutändan är det man själv som är coolare än henne.

De vill ju känna sig speciella, och det kanske var det som var det speciella, att någon attraktiv lyssnade och "bekräftade" ?

Vad tror ni?

Det här är bara en teori jag har, inget annat.

Jag tror inte jag knäckte Da Vinci koden, men ändå.

Det är verkligen inte min erfarenhet av tjejer/kvinnor. Det kvinnor vill ha brukar nästan alltid vara "inom boxen"; hus, ungar och regelbunden semester på samma ställe. Inget fel i det, med det brukar killar/män som bär på orealistiska drömmar om att "slå igenom" med något band, öppna bar Grekland eller att försörja sig på att blogga om vintage-datorer.

Känner med det dussin tjejer som fick stå ut med att jag pladdrade om mina orealistiska drömmar, och låtsades som att de var genomförbara. De hade i allmänhet en mer realistisk, och framför allt mindre självupptagen bild av framtiden.
Citera
2024-08-25, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är verkligen inte min erfarenhet av tjejer/kvinnor. Det kvinnor vill ha brukar nästan alltid vara "inom boxen"; hus, ungar och regelbunden semester på samma ställe. Inget fel i det, med det brukar killar/män som bär på orealistiska drömmar om att "slå igenom" med något band, öppna bar Grekland eller att försörja sig på att blogga om vintage-datorer.

Känner med det dussin tjejer som fick stå ut med att jag pladdrade om mina orealistiska drömmar, och låtsades som att de var genomförbara. De hade i allmänhet en mer realistisk, och framför allt mindre självupptagen bild av framtiden.

Ok.

Vad har du för råd då till en som är helt hopplöst utan sex då?

Lyssna och ställ frågor? Som alla andra råder mig till.
Citera
2024-08-25, 11:42
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Vi får väl hoppas att det sker en förändring med det då. Att de blir mer realistiska.

Är nog en åldersfråga. Eller kanske generations fråga. Osäker där. Men som pragmatiker måste man se saker över tid. Människor ter sig olika i olika länder över tid.
Citera
2024-08-25, 11:45
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Stycke 1, 2. Vet ej, kanske du som raggar över din liga och av naturliga skäl framstår som ett frånstötande gubbäckel.

Stycke 3, absolut men varför skulle man bli som två mongon i en längre relation. Specificera.

Jag raggar inte jag blir raggad på men det är ansträngande nog att ha en kvinna. Det är roligare att ha en tvåsam mongohet. Man blir egen med varandra, går tillbaka till dadda språket, känner varandra utan o innan,

Du borde prova, det är rätt kul
Citera
2024-08-25, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Är nog en åldersfråga. Eller kanske generations fråga. Osäker där. Men som pragmatiker måste man se saker över tid. Människor ter sig olika i olika länder över tid.

Ungdomar idag överger feminism och skrattar åt Greta Thunberg.

Nyss var det tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in