2024-08-24, 22:41
Bannlyst
Vad tror ni om min teori?

Tjejer vill gärna tro att allt man drömmer om i livet ska besannas.

Det hade ju varit något, men det är inte realistiskt.

Men de vill gärna tro det.

Utifrån det, om det så gäller att bo i ett grönt, förnybart, miljövänligt områdedär allt och alla får plats, eller om det så är att se alla hörn och kanter av världen. Som exempel.

Jag tror, att tricket att få de att vilja hoppa bock 😀, det är att helt enkelt låta de prata om sig själva, om sina drömmar, hur orealistiska de än må vara, och få det att låta som att det faktiskt är en bra och genomförbar idé. Lyssna och munnen gå på de.

Samtidigt som man visar att i slutändan är det man själv som är coolare än henne.

De vill ju känna sig speciella, och det kanske var det som var det speciella, att någon attraktiv lyssnade och "bekräftade" ?

Vad tror ni?

Det här är bara en teori jag har, inget annat.

Jag tror inte jag knäckte Da Vinci koden, men ändå.
Senast redigerad av Hoppaida 2024-08-24 kl. 22:44.
Citera
2024-08-24, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Vad tror ni om min teori?

Tjejer vill gärna tro att allt man drömmer om i livet ska besannas.

Det hade ju varit något, men det är inte realistiskt.

Men de vill gärna tro det.

Utifrån det, om det så gäller att bo i ett grönt, förnybart, miljövänligt områdedär allt och alla får plats, eller om det så är att se alla hörn och kanter av världen. Som exempel.

Jag tror, att tricket att få de att vilja hoppa bock 😀, det är att helt enkelt låta de prata om sig själva, om sina drömmar, hur orealistiska de än må vara, och få det att låta som att det faktiskt är en bra och genomförbar idé. Lyssna och munnen gå på de.

Samtidigt som man visar att i slutändan är det man själv som är coolare än henne.

De vill ju känna sig speciella, och det kanske var det som var det speciella, att någon attraktiv lyssnade och "bekräftade" ?

Vad tror ni?

Det här är bara en teori jag har, inget annat.

Jag tror inte jag knäckte Da Vinci koden, men ändå.
Tror gör man i kyrkan 😆

Vet inte vilken åldersspann du är i men låter som du beskriver dom söndercurlade bortskämda tjejerna som får allt dom pekar på. Vi som inte är född med en silversked VET att verkligheten är annan.

... Sen är jag bättre än dig faktiskt, sådetså 😝
Citera
2024-08-24, 23:15
Medlem
Riddarhusets avatar
Alla människor vill ha beröm.
Ge mycket beröm till brudar utan att det verkar ihåligt - det måste vara trovärdigt.
---------------
Trovärdigheten får du genom att visa på att påståendet är sant
- du har verkligen tänkt igenom detta
- just det där med att det skall vara fikon i spaljen tycker jag tyder på en ovanlig begåvning
- vad gör din far? Ingenjör? ja du har verkligen förmåga till att vara kreativ men samtidigt vara konkret så att det går att förverkliga! Är du lik din far till sättet i detta avseende? ja det är en imponerande egenskap.
Har man förbar hos polaren med några nya brudar så efter en halvtimme vill hon inte gå på baren med de andra utan tycker att vi skall stanna kvar i lägenheten och snacka mer på tu man hand en stund till
- vi kommer senare!
Jisses vilket läge.
---------------
det är mycket svårt att värja sig från beröm
det är mycket lätt att tycka om den som ger beröm
Citera
2024-08-24, 23:16
Medlem
Katzyns avatar
Var har du rökt ikväll då? Man får intrycket att ambitiösa tjejer skrämmer dig. Jag hade stora planer som ung, jag förverkligade dem och mer. Hur vet du att tjejernas drömmar inte kommer besannas? Är det kanske så att med dig i sitt liv blir det desto mindre sannolikt att de tar sig någonstans, för du gillar inte sånt?
Citera
2024-08-24, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Var har du rökt ikväll då? Man får intrycket att ambitiösa tjejer skrämmer dig. Jag hade stora planer som ung, jag förverkligade dem och mer. Hur vet du att tjejernas drömmar inte kommer besannas? Är det kanske så att med dig i sitt liv blir det desto mindre sannolikt att de tar sig någonstans, för du gillar inte sånt?

Inget fel med tjejer som lyckas.

Sen om det är hennes dröm att bo i en stadsdel som är grön och drivs på 100% förnybar energi, så ska ingen ta ifrån henne den.
Om ett sånt projekt är genomförbart däremot, det är en annan fråga.

De flesta inser att en sån sak är inte möjlig. Om hon vill tro det får hon göra det.

Man kan väl vilja ha okomplicerat sex bara?
Att få till det däremot, kan vara en utmaning.
Citera
2024-08-24, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Tror gör man i kyrkan 😆

Vet inte vilken åldersspann du är i men låter som du beskriver dom söndercurlade bortskämda tjejerna som får allt dom pekar på. Vi som inte är född med en silversked VET att verkligheten är annan.

... Sen är jag bättre än dig faktiskt, sådetså 😝

Pratar om alla tjejer.
Citera
2024-08-24, 23:36
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Inget fel med tjejer som lyckas.

Sen om det är hennes dröm att bo i en stadsdel som är grön och drivs på 100% förnybar energi, så ska ingen ta ifrån henne den.
Om ett sånt projekt är genomförbart däremot, det är en annan fråga.

De flesta inser att en sån sak är inte möjlig. Om hon vill tro det får hon göra det.

Man kan väl vilja ha okomplicerat sex bara?
Att få till det däremot, kan vara en utmaning.

Det låter väl som ett projekt som måste vara genomförbart inom en relativt snabb framtid om vi ska ha någon sådan (framtid). Om hon vill flytta in i den idag är det väl ett problem men om hon menar under sin livstid så hör jag definitivt till dem som inte inser att det är omöjligt. Passivhus finns ju redan?
Citera
2024-08-25, 05:39
Bannlyst
Jaha. Jag har alltså fortfarande inte listat ut vad hemligheten är.

Tvivlar om jag någonsin kommer lära mig det.

Börjar tappa hoppet om att Flashback ens kan lära mig vad hemligheten är, hur man får en tjej i säng. Så mycket pundare här, och allmänt udda folk.

Hur fan lärde sig människor det här innan Internet ens fanns?

Och hur är det möjligt att lära sig det här som ung? Det tycks krävas en 60-årings livserfarenhet nästan, även om man är bara 18.
Senast redigerad av Hoppaida 2024-08-25 kl. 05:48.
Citera
2024-08-25, 06:04
Bannlyst
Så, ska man få henne att vilja känna sig speciell eller inte?

Eller är det olika från tjej till tjej?

Varför hänger jag på det här udda forumet ens? Med en massa gubbar.
Citera
2024-08-25, 06:18
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Varför hänger jag på det här udda forumet ens? Med en massa gubbar.
Precis.
Flashback är inget forum för kvinnor. Än mindre tjejer.
Citera
2024-08-25, 06:20
Bannlyst
Tricket är att låtsas vara mer intresserad än man är.

Jag tror att när man fattar det är man till 99% på rätt spår.

Fast jag kanske har fel om det där med 99% också..
Citera
2024-08-25, 06:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Precis.
Flashback är inget forum för kvinnor. Än mindre tjejer.

Vad är det som är så kvinnligt med mig då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in