2024-08-25, 10:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kan säkert stämma att kvinnan generellt är mer naiv och mindre realistisk än mannen. Naturen har gett oss olika egenskaper och färdigheter. Mannen har historiskt haft till uppgift att föröka sig och skydda flocken vilket kräver en ständigt aktiv problemlösningsförmåga och verklighetsförankrad syn på tillvaron.

Har med tiden tvingats inse att rent generellt ser det ut så. Gud skapade mannen till kvinnans rövknull, och tvärtom. Om jag hade fått programmera om biologin hade saker varit lite mer mellow. Men i jämförelse med Guds godhet är min begåvning låg, så med åren har jag infogats i den biologiska skapelse som vi arbetar så hårt på att förstöra. Jag ödmjukar mig för att hans vilja skett och den skapade landfills av gammalt bröstsilikon.
Senast redigerad av ConvoPost 2024-08-25 kl. 10:15.
Citera
2024-08-25, 10:17
Medlem
KingHisss avatar
Jag tror du borde satsa på att skaffa en partner
Citera
2024-08-25, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss

De teoretiska kunskaperna måste omsättas i praktiken.
Citera
2024-08-25, 10:32
Bannlyst
Citat:

Ja kanske det
Citera
2024-08-25, 10:39
Medlem
Om kvinnor pratar om sina drömmar om att resa, bo fint och sådant. Bara lyssna, fall inte in i gropen att du på nåt sätt ska förverkliga drömmen för henne.

Sitt i stället du också och dröm lite.

Ibland kan en gemensam drömresa till Rom vara att man bara pratar tillsammans om en gemensam dröm, den behöver aldrig bli verklighet.

Denna typ av drömmar har en tendens att se olika ut vid olika tillfällen. Det kan vara en resa till Spanien, Island, Nya Zeeland etc eller att man ska bo i helt olika typer av hus.
Citera
2024-08-25, 10:49
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
De teoretiska kunskaperna måste omsättas i praktiken.

Tjejer födda efter 2000 tror att livet är gratis ändå ivrar de för jämställdhet rättigheter osv men inga skyldigheter

De lever i en bluff, men när de når 30-35 då inser de att deras värde är noll förutom hålet mellan deras ben.

Därför är det bra att kämpa med en partner i 15 år och bli som två mongon. Allt går upp o ner. Men en bra relation kräver slit.
Citera
2024-08-25, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Jaha. Jag har alltså fortfarande inte listat ut vad hemligheten är.

Tvivlar om jag någonsin kommer lära mig det.

Börjar tappa hoppet om att Flashback ens kan lära mig vad hemligheten är, hur man får en tjej i säng. Så mycket pundare här, och allmänt udda folk.

Hur fan lärde sig människor det här innan Internet ens fanns?

Och hur är det möjligt att lära sig det här som ung? Det tycks krävas en 60-årings livserfarenhet nästan, även om man är bara 18.

Vad tror du du skulle vara intresserad av för män om du själv var kvinna. Skulle du vara intresserad av någon som dig själv nu?

Kvinnor gillar män som är framgångsrika på olika vis och är upptagna med att göra en massa intressanta saker.
Citera
2024-08-25, 10:54
Avslutad
Citat:
Tjejer födda efter 2000 tror att livet är gratis ändå ivrar de för jämställdhet rättigheter osv men inga skyldigheter

De lever i en bluff, men när de når 30-35 då inser de att deras värde är noll förutom hålet mellan deras ben.

Därför är det bra att kämpa med en partner i 15 år och bli som två mongon. Allt går upp o ner. Men en bra relation kräver slit.

Stycke 1, 2. Vet ej, kanske du som raggar över din liga och av naturliga skäl framstår som ett frånstötande gubbäckel.

Stycke 3, absolut men varför skulle man bli som två mongon i en längre relation. Specificera.
Citera
2024-08-25, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Vad tror du du skulle vara intresserad av för män om du själv var kvinna. Skulle du vara intresserad av någon som dig själv nu?

Kvinnor gillar män som är framgångsrika på olika vis och är upptagna med att göra en massa intressanta saker.

Jag önskar att jag är mer laidback.

Varför tror jag, att man nästan måste vara lite som han i Ebba Grön som står och pissar på väggen på baksidan av Total Pop, om man vill lyckas få en tjej i säng?

https://images.app.goo.gl/LF5Ywmg91NrcYNei7

Är det Tåström som pissar?
Senast redigerad av Hoppaida 2024-08-25 kl. 11:02.
Citera
2024-08-25, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Jag önskar att jag kunde vara mer laidback.

Varför tror jag, att man nästan måste vara lite som han i Ebba Grön som står och pissar på väggen på baksidan av Total Pop, om man vill lyckas få en tjej i säng?

https://images.app.goo.gl/LF5Ywmg91NrcYNei7

Är det Tåström som pissar?

Är du SÅ gammal.
Nu tycker jag synd om dig istället.
Citera
2024-08-25, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Är du SÅ gammal.
Nu tycker jag synd om dig istället.

Jag ändrade, skrev att jag önskar att jag är laidback.
Citera
2024-08-25, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Om kvinnor pratar om sina drömmar om att resa, bo fint och sådant. Bara lyssna, fall inte in i gropen att du på nåt sätt ska förverkliga drömmen för henne.

Sitt i stället du också och dröm lite.

Ibland kan en gemensam drömresa till Rom vara att man bara pratar tillsammans om en gemensam dröm, den behöver aldrig bli verklighet.

Denna typ av drömmar har en tendens att se olika ut vid olika tillfällen. Det kan vara en resa till Spanien, Island, Nya Zeeland etc eller att man ska bo i helt olika typer av hus.

Du framstår alltmer som en person med verklighetsförankring. Sluta vara rasistisk så skulle jag gilla dig helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in