2024-08-25, 09:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Då kan du räkna bort den här tjejen. För jag vet att verkligheten är annan.

Kvinnors verklighet är hård. Peela i sitt anletes svett. TS får säga att hennes blanka panna har lyster även om den liknar en vitmenad geishas
Citera
2024-08-25, 09:40
Avslutad
Du kvinna som läser i tråden. Sluta läs i tråden. Bli ödmjuk. Skaffa ett eget Flashbackkonto, det är det bästa jag gjort för reality check. Sätt igång och skriv. Gör din röst hörd. Sluta tiga och gör mesta möjliga av Flashbackhat.
Citera
2024-08-25, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Ni hade varit som ett gammalt foto i bakgrunden på en pizzeria i Skövde.

😁
Citera
2024-08-25, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ni hade varit som ett gammalt foto i bakgrunden på en pizzeria i Skövde.

Med den här låten i bakgrunden?

https://youtu.be/fUHEAA24xRk?si=Q55ZaSHULqhY0ibw

Du har fattat precis vad min poäng med tråden är oavsett! 👍
Citera
2024-08-25, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Med den här låten i bakgrunden?

https://youtu.be/fUHEAA24xRk?si=Q55ZaSHULqhY0ibw

Du har fattat precis vad min poäng med tråden är oavsett! 👍

Vågar sällan klicka på länkar. Vet inte vad din poäng är men lärorik kan tråden vara, för kvinnor som män.
Citera
2024-08-25, 09:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Vågar sällan klicka på länkar. Vet inte vad din poäng är men lärorik kan tråden vara, för kvinnor som män.

Förstörde min dröm om Frankrike och gjorde mig illamående istället ..

Men TS, du har inte träffat naturliga kvinnor med intressen. Det du har träffat är wannabes ifrån Tinder, Instagram eller sociala medier fyllda med botox, fillers eller ser ut som Barbie dockor.

Har absolut inga drömmar eller intressen alls förutom att gifta sig rikt för att visa sina bilder/foton likt ett galleri med den perfekta svenska mannen med blont hår och blåa ögon.
Citera
2024-08-25, 09:55
Bannlyst
Citat:

E-Type - Fight it back

Hörde den i en film som heter Evil Ed, som jag såg för några år sen.
Småkul svensk splatterfilm där alla pratar engelska.

Youtube recensionen är roligare.

https://youtu.be/zlq4kRuCzJg?si=3Sujy9xKycuggvYf
Citera
2024-08-25, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Vad tror ni om min teori?

Tjejer vill gärna tro att allt man drömmer om i livet ska besannas.

Det hade ju varit något, men det är inte realistiskt.

Men de vill gärna tro det.

Utifrån det, om det så gäller att bo i ett grönt, förnybart, miljövänligt områdedär allt och alla får plats, eller om det så är att se alla hörn och kanter av världen. Som exempel.

Alla tjejer har en massa drömmar om hur de vill att deras liv ska bli; bo var, bo i hus, bo i stan, på landet, renovera eller inte osv.
Sedan är det upp till dig att avgöra om det känns bra för dig eller inte, samt om du vill att det ska bli åka av.
Citera
2024-08-25, 09:58
Bannlyst
Citat:
Vet inte vad din poäng är men lärorik kan tråden vara, för kvinnor som män.

Poängen är just att, det jag tror, kan vara ett möjligt knep att få ligga, genom att låta de prata på, och sen avsluta efter att ha lyssnat med ungefär "Bra story."

Ja, du ägde mig totalt, och jag kanske ägde mig själv. So?
Citera
2024-08-25, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Alla tjejer har en massa drömmar om hur de vill att deras liv ska bli; bo var, bo i hus, bo i stan, på landet, renovera eller inte osv.
Sedan är det upp till dig att avgöra om det känns bra för dig eller inte, samt om du vill att det ska bli åka av.

Säger som Ash i Alien "What's the point?"
Citera
2024-08-25, 10:03
Medlem
lakritcs avatar
Kan säkert stämma att kvinnan generellt är mer naiv och mindre realistisk än mannen. Naturen har gett oss olika egenskaper och färdigheter. Mannen har historiskt haft till uppgift att föröka sig och skydda flocken vilket kräver en ständigt aktiv problemlösningsförmåga och verklighetsförankrad syn på tillvaron.
Citera
2024-08-25, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Kan säkert stämma att kvinnan generellt är mer naiv och mindre realistisk än mannen. Naturen har gett oss olika egenskaper och färdigheter. Mannen har historiskt haft till uppgift att föröka sig och skydda flocken vilket kräver en ständigt aktiv problemlösningsförmåga och verklighetsförankrad syn på tillvaron.

Jag håller med dig här.

Tjejer har en tendens att leva uppe i det blå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in