2024-08-23, 22:44
Medlem
Herre gud, är S på riktigt?? Har precis hittat denna tråd och var tvungen att skapa ett konto på TT och fick lyssna på bl.a senaste liven. Noll insikt, så tragiskt. Det är oerhört skrämmande att hon har så många anhängare, att så många tror på vad hon säger och inte förstår bättre.
2024-08-23, 22:51
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Du skyddar alla pedofiler vars mammor kämpar för sina barn. Så de pedofilerna som jobbar på socialtjänsten och i domstolarna. Pedofilföräldrarna som vinner barnen. Pedofilerna som är barnhem eller jobbar på barnhem.

Varje gång du skyddar socialtjänsten är du med pedofiler. Det gör dig till en pedofilskyddare.

Läser du ens igenom vad du skriver innan du frenetiskt spammar ner tråden?
Jag ska alltså skydda pedofiler som har mammor som kämpar för sina barn som då alltså är pedofiler?

Citat:
Det är du som gör personangrepp mot föräldrar som kämpar för sina barn.

Du är nog ensam om att tycka att Fia fått ett svar, trots det inte var svar på den ställda frågan. Men du är dryg, jobbig soctant så det förvånar mig inte.

Så enligt din och Fias logik, så är alltså detta du skriver inte ett svar då? För du har ju inte svarat eller bemött något utav det jag faktiskt skrev.

Svaret på mötet är ett av många exempel, Fias påstående är ju att hon aldrig ska ha fått svar på över 4 år. Och det är ju totalt nonsens, måste du ju förstå.
Jag har berättat vad jag jobbar med i tråden bara att läsa, man behöver inte jobba på socialtjänsten för att inte hålla med dig.

Citat:
För övrigt att någon lyssnar på en barnhotande pedofil skyddare det förstår jag inte.

Är det jag som skulle vara pedofil nu? Eller är det bara att du särskriver som mellanstadieelev?
Att du inte förstår saker, ja det kan vi vara överens om.

Ett tips är att du slutar svara när du är i affekt, det är inte klädsamt.
2024-08-23, 22:55
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lpo
Herre gud, är S på riktigt?? Har precis hittat denna tråd och var tvungen att skapa ett konto på TT och fick lyssna på bl.a senaste liven. Noll insikt, så tragiskt. Det är oerhört skrämmande att hon har så många anhängare, att så många tror på vad hon säger och inte förstår bättre.

Anhängarna är inte speciellt många, majoriteten av hennes tittare är folk som vi, som är fascinerade av narcisister utan självinsikt, det blir tydligt när hon gör sina små omröstningar eller ställer frågor till sina tittare, anordnar demonstrationer etc.

över 1000 pers kan vara inne och titta på hennes lives ibland, men hon får inte ihop mer än en handfull människor på hennes demonstrationer och hennes "organisation" består av två personer.
2024-08-23, 22:56
Medlem
Citat:
Så du gillar inte Fia, för du inte får smutskasta henne. Har jag tolkat dig korrekt?

Vad pratar du om? Direkt man ställer frågor till henne som hon ej vill svara på så bannar hon.
2024-08-23, 23:27
Medlem
Citat:
Så du har inte läst första domen, din famijejagande pedofil skyddare?
Jag har läst alla domar och även sett teckning F visat med figurer med diverse vapen och inte snälla uttryck i ansikten , explosioner och eld vilket F tolkade som att sonen inte mådde bra trots att figurerna hade tydligt olika färg så att alla kunde förstå att det var uppenbart att det föreställde ett spel
2024-08-23, 23:53
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Troligtvis så har Sulle också ett helvete med henne. Han är ju totalt hjärntvättad och man kan urskilja ibland att hon behandlar honom också som skit. Så fort hon börjar prata tystnar han direkt. Har funderat på att han nog i är i beroendeställning till henne då han inte har någon egen lägenhet

Hade också tystat honom. Snubben är efterbliven.

Så fort han får prata fritt säger han korkad skit.
2024-08-24, 00:47
Avslutad
Citat:
Troligtvis så har Sulle också ett helvete med henne. Han är ju totalt hjärntvättad och man kan urskilja ibland att hon behandlar honom också som skit. Så fort hon börjar prata tystnar han direkt. Har funderat på att han nog i är i beroendeställning till henne då han inte har någon egen lägenhet

Sannolikt var det där det sket sig med heroinaraben, han vägrade vara hennes lilla fula strykhund och då falskanmälde hon honom för pedofili och diverse annat skit, psyksjuk som hon är. Låter plausibelt. Märkligt att hon inte försökt avla på Gazahobbiten ännu, men hon nöjer sig kanske med att han snuttar på hennes tuttar.

Bra att hon aldrig mer kommer att få träffa sina barn så otäck som hon är.
2024-08-24, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Sannolikt var det där det sket sig med heroinaraben, han vägrade vara hennes lilla fula strykhund och då falskanmälde hon honom för pedofili och diverse annat skit, psyksjuk som hon är. Låter plausibelt. Märkligt att hon inte försökt avla på Gazahobbiten ännu, men hon nöjer sig kanske med att han snuttar på hennes tuttar.

Bra att hon aldrig mer kommer att få träffa sina barn så otäck som hon är.

Nej de lär aldrig komma hem mer. Hon har bränt sina broar. Med all TikTok och all slit hon nu sprider är LVU starkare än nånsin. Dessutom har hon ju förlorat vårdnad så loppet är kört. Men vad sjutton än det för neandertalare som sitter och håller med henne i kommentarerna?? Man blir ju mörkrädd när man läser
2024-08-24, 06:00
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Läser du ens igenom vad du skriver innan du frenetiskt spammar ner tråden?
Jag ska alltså skydda pedofiler som har mammor som kämpar för sina barn som då alltså är pedofiler?
Precis som att föräldrar med barn på LVU rent hypotetiskt kan vara pedofiler, kan jourhemsföräldrar och den förälder som vunnit en vårdnad vara en pedofil.

Allt kokar ner till vad socialsekreterarna TROR. När du sitter och försvarar deras bedömningar i ur och skur, så försvarar du alltså indirekt pedofiler. Detta eftersom det finns en en möjlighet att socialsekreterarna TROR FEL och själva blivit manipulerade och låter då pedofiler sköta om barn på LVU. Därmed stödjer du själv pedofiler. Pedofiler finns nämligen överallt. Även i jour och familjehem om du inte har fattat det ?!

Men det var kanske för komplicerat för dig att förstå?

Citat:
Svaret på mötet är ett av många exempel, Fias påstående är ju att hon aldrig ska ha fått svar på över 4 år. Och det är ju totalt nonsens, måste du ju förstå.
Jag har berättat vad jag jobbar med i tråden bara att läsa, man behöver inte jobba på socialtjänsten för att inte hålla med dig.
Svar har hon fått. Men vad fick hon för svar och vilka frågor ställdes? Även ett svar kan ju vara ett ickesvar. När du säger att hon fått svar kan du väl redovisa både frågan och svaret och sedan gör du en analys på om hon fått svar på det hon frågade.

Citat:
Är det jag som skulle vara pedofil nu? Eller är det bara att du särskriver som mellanstadieelev?
Att du inte förstår saker, ja det kan vi vara överens om.
Det verkar som ni projicerar era egna problem på andra, eftersom ni är så fästa vid just pedofiler och barnmisshandlare.
2024-08-24, 06:04
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Du vet Kurt-Sune, de kritiserar dig för att vara pedofil, för de själva antingen är det eller skyddar pedofiler.
Ja de är så fästa vid just det ordet. jag pratar själv aldrig om det och därför är det så tydligt att de projicerar sina egna absurda fantasier om barn på andra.

Citat:
Nästan varje mamma de sitter och anklagar här vill rädda sina barn från pedofiler, de är emot dessa mammor. Då måste de vara med pedofilerna

Ja föräldrar har alltid fel oavsett vad de säger och socialtjänsten gör alltid rätt bedömningar. Och den som ifrågasätter denna ordning är pedofil och stödjer barnmisshandel. Ska man skratta eller gråta?
2024-08-24, 06:12
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Nej de lär aldrig komma hem mer. Hon har bränt sina broar. Med all TikTok och all slit hon nu sprider är LVU starkare än nånsin. Dessutom har hon ju förlorat vårdnad så loppet är kört. Men vad sjutton än det för neandertalare som sitter och håller med henne i kommentarerna?? Man blir ju mörkrädd när man läser

Jag håller inte med allt, men en stor del av hennes kritik mot socialtjänsten är fullständigt korrekt. Det är farliga och okunniga människor som jobbar där som har makt de inte borde ha.

Dessa socionomer och fritidspolitiker i socialnämnderna är de som bestämmer över var barn ska bo över huvudet på föräldrar och de står över även svenska domstolar. De anpassar bara utredningarna så att det ska bli LVU och får nästan alltid sin vilja igenom. Och de går inte att anmäla för lögner i utredningarna hur mycket fel och lögner de än skriver i utredningarna, eftersom ingen är personligt ansvarig när det blir fel. Vad kan gå fel? Precis allting.
Senast redigerad av kurt-sune 2024-08-24 kl. 06:41.
2024-08-24, 06:28
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Berättar folk andra saker de drabbats av som självmord, döda barn, missbruk och fd kriminalitet lär de även prata om att deras syskonbarn är omhändertagna vid samtal eftersom det enligt F är så vanligt att 2 miljoner är drabbade

Beror väl på tidsfaktorn här hur många som är drabbade. När barn omhändertas är det ju inte bara föräldrarna som drabbas, utan även mormor/morfar, farmor/farfar, syskon, kusiner osv...

Och då blir det ju till slut ganska många fler som indirekt drabbas och berörs av soc beslut om LVU.

Att splittra en familj drabbar inte bara föräldrarna utan även hela släkten och därmed kan det mycket väl vara så att Fia kanske inte är så fel ute ändå i detta fall om man väger in tidsaspekten i det hela. För systemfelet med socialtjänstens arbete med LVU har pågått länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in