Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Du skyddar alla pedofiler vars mammor kämpar för sina barn. Så de pedofilerna som jobbar på socialtjänsten och i domstolarna. Pedofilföräldrarna som vinner barnen. Pedofilerna som är barnhem eller jobbar på barnhem.
Varje gång du skyddar socialtjänsten är du med pedofiler. Det gör dig till en pedofilskyddare.
Läser du ens igenom vad du skriver innan du frenetiskt spammar ner tråden?
Jag ska alltså skydda pedofiler som har mammor som kämpar för sina barn som då alltså är pedofiler?
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Det är du som gör personangrepp mot föräldrar som kämpar för sina barn.
Du är nog ensam om att tycka att Fia fått ett svar, trots det inte var svar på den ställda frågan. Men du är dryg, jobbig soctant så det förvånar mig inte.
Så enligt din och Fias logik, så är alltså detta du skriver inte ett svar då? För du har ju inte svarat eller bemött något utav det jag faktiskt skrev.
Svaret på mötet är ett av många exempel, Fias påstående är ju att hon aldrig ska ha fått svar på över 4 år. Och det är ju totalt nonsens, måste du ju förstå.
Jag har berättat vad jag jobbar med i tråden bara att läsa, man behöver inte jobba på socialtjänsten för att inte hålla med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
För övrigt att någon lyssnar på en barnhotande pedofil skyddare det förstår jag inte.
Är det jag som skulle vara pedofil nu? Eller är det bara att du särskriver som mellanstadieelev?
Att du inte förstår saker, ja det kan vi vara överens om.
Ett tips är att du slutar svara när du är i affekt, det är inte klädsamt.