2024-08-23, 21:39
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Precis rövarhistorier som sprids på tiktok i många fall är personerna dessutom anonyma , F köper allt rakt av som att barn blir omhändertaget i 9 år för att det ramlat och båda föräldrarna blir dömda till fängelse

jag pratar inte om TikTok. De flesta föräldrar som drabbas är INTE på TikTok. Det verkar råda något missförstånd i denna tråd att alla LVU handlar om föräldrar som är som de skriker ut sin frustration på facebook och TT. De flesta drabbade är knäpptysta.
2024-08-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Haha vad fanken är den här Ita4Russ för en planta? Låter helt retard. I stil med Paulina.
Processjurist som tror på de flesta konspirationsteorier som finns , hon är bata konstig
2024-08-23, 21:47
Avslutad
Alla föräldrar som någonsin "drabbats" av soc är på TikTok. Det är fakta. Är det inte lustigt så säg?
2024-08-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
jag pratar inte om TikTok. De flesta föräldrar som drabbas är INTE på TikTok. Det verkar råda något missförstånd i denna tråd att alla LVU handlar om föräldrar som är som de skriker ut sin frustration på facebook och TT. De flesta drabbade är knäpptysta.
Berättar folk andra saker de drabbats av som självmord, döda barn, missbruk och fd kriminalitet lär de även prata om att deras syskonbarn är omhändertagna vid samtal eftersom det enligt F är så vanligt att 2 miljoner är drabbade
2024-08-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Lyssnar på hennes live nu. Satan vilken skata Fia är!
Sitter och skriker och direkt någon frågar lite tuffa frågor så blir hon aggressiv och trycker ner.

Jag skrev i chatten just att lyssna på podcasten där som två tjejerna pratat om Fia och vad hon gjort med sina barn. Gissa om jag blev bannad i chatten?

Så du gillar inte Fia, för du inte får smutskasta henne. Har jag tolkat dig korrekt?
2024-08-23, 22:24
Medlem
Citat:
Berättar folk andra saker de drabbats av som självmord, döda barn, missbruk och fd kriminalitet lär de även prata om att deras syskonbarn är omhändertagna vid samtal eftersom det enligt F är så vanligt att 2 miljoner är drabbade

Hon har rätt, det kan vara ännu fler.
2024-08-23, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Varenda person i denna tråd som kritiserat Fias galenskaper har du gått in och lusläst deras hela posthistorik här på flashback för att... leta fel, sluta vara en hycklare.

Vilken pedofil ska jag ha "skyddat", på vilket sätt "skyddar" jag hen, och kan du vänligen citera när jag skulle gjort detta?

Personen du svarar på, han har dock försvarat pedofiler flertalet gånger i tråden, men det är väl inga problem så länge han håller med dig i ditt nonsens?

Du skyddar alla pedofiler vars mammor kämpar för sina barn.

Du skyddar, pedofil skyddarna som jobbar på socialtjänsten och i domstolarna. Du skyddar pedofilföräldrarna som vinner ensam vårdnad om barnen och pedofilerna som är barnhem eller jobbar på barnhem.

Varje gång du skyddar socialtjänsten är du med pedofiler. Det gör dig till en pedofilskyddare.
Senast redigerad av Gubba-Klubba50 2024-08-23 kl. 22:39.
2024-08-23, 22:28
Medlem
Citat:
Även om det inte finns nån som helst mjölk med i bilden? Ok, vi säger så.

Fia har ju svarat på dessa falska anklagelser. Hon ammade inte alls. Jourmamman hade klagat om att hon gav sina barn välling. Dessa två tjejer i podden gjorde om detta till att hon ammade sina barn.

Vad hände med denna podd, vart är avsnittet?
2024-08-23, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Nej jag menar det jag skriver, du behöver inte göra egna tolkningar.
När du använder utryck som "du tänker" eller "då menar du" etc, så är det vad som kallas en halmdocka (https://sv.wikipedia.org/wiki/Halmdocka), vanligt argumentationsfel folk tar till när de inte klarar av att bemöta det faktiska argumentet.

Du kan läsa om mitt svar igen, så framgår det tydligt vad jag menar.
Men i kort, om Fia frågar om ett möte, får som svar att hon kan få ett möte på villkoret att hon inte spelar in, då har hon fått ett svar. Att hon inte är nöjd med svaret, eller huruvida det är lagligt att spela in eller inte, är således inte irrelevant för argumentet Fia förde fram, att de inte skulle svarat henne på över 4 år. Det påståendet går inte att tolka på annat sätt än lögn.

Nu var din anklagelse att jag skulle uttryckt mig nedvärderande mot kvinnor, att kritisera en person innebär inte att man automatiskt är nedvärderande mot ett helt kön, det har jag aldrig gjort och om du anser jag har gjort det får du vänligen citera när jag skulle gjort det så kommer jag bemöta det.

Hade du något mer svar på det eller ville du bara komma med personangrepp?

Det är du som gör personangrepp mot föräldrar som kämpar för sina barn.

Du är nog ensam om att tycka att Fia fått ett svar, trots det inte var svar på den ställda frågan. Men du är dryg, jobbig soctant så det förvånar mig inte.

För övrigt att någon lyssnar på en barnhotande pedofil skyddare det förstår jag inte.
2024-08-23, 22:32
Medlem
Citat:
Mja, att ha barn som närmar sig förskoleåldern att suga på ens bröst då man inte har en droppe mjölk utan för sexuell njutning tycker då jag låter rätt peddigt.

Det har hon inte gjort. Fanns det bevis för dessa kränkande uppgifter om Fia. Eller är ditt bevis två brudar som lyckats skaffa en podd?
2024-08-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
De håller på precis likadant allihopa. De missförstår medvetet för att förlöjliga sina meningsmotståndare. Det är ett sektbeteende utan dess like.

Kritiserar man socialtjänsten (med all rätt) är man direkt en "pedofil" och stödjer barnmisshandel. Vad fan har det tagit åt dessa galningar? Har de någon gång funderat vad som händer med barnen som omhändertas och att en del mår så dåligt att de tar livet av sig efter soc förstört livet för dem?

Och hur mår barn som omhändertas på OLAGLIGA och lögnaktiga grunder? Hur mår samhällets ekonomi av det?

Nej det här fungerar inte bra och det vet alla som går på djupet i soc utredningar och inte bara läser domar och utredningar.

Du vet Kurt-Sune, de kritiserar dig för att vara pedofil, för de själva antingen är det eller skyddar pedofiler.

Nästan varje mamma de sitter och anklagar här vill rädda sina barn från pedofiler, de är emot dessa mammor. Då måste de vara med pedofilerna
2024-08-23, 22:35
Medlem
Citat:
Jo , det står i domar att det är oklart var barnen fått sitt avvikande s- beteende ifrån men barnen har sagt att mamma låtit dem göra som de gjorde , F har varken kunnat stoppa detta eller kunnat stävja det ordentliga våld de utsatt varandra för eller kunnat hantera de utbrott ena barnet hade Att låta barn som 5-6 år spela våldsamma datorspel som har hög åldersgräns och inte förstå att små barn sedan använder samma våld som sparkar mot huvudet när de blir arga är inte direkt bra föräldraskap .

Så du har inte läst första domen, din famijejagande pedofil skyddare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in