2024-08-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
det är ingen skillnad på att samarbeta på en arbetsplats och att "samarbeta" med socialtjänsten som sitter och håller på ens barn på rent godtycke? Vet du hur socialtjänsten fungerar rent praktiskt när de väl fått tag på ett barn? Det helvetet önskar du ingen behöva råka ut för.
Nu syftade jag självklart hur hon bemöter folk i diskussion som har en annan åsikt än henne som hon plockar bort när hon tröttnar , hon skulle inte fungera på en arbetsplats där man roterar eller där man delar på uppgifter och där alla turas om att göra mindre roliga saker eller inte själv kan välja vad man känner för
2024-08-23, 21:21
Medlem
Citat:
Det är inte konstigt alls eftersom de allra flesta som drabbas inte vågar prata om det, eftersom soc kan straffa dem på olika sätt när de väl har kommit över deras barn.

Och föräldrarna kan till slut tro på allt soc säger att de har "brister" och inte undersökt sitt fall och orkat kämpa emot tillräckligt mycket.
Struntprat någonstans skulle man vid fikapaus fått berättelse till sig från kusin, morförälder, faster eller faster med tanke på hur oerhört många levnadsöden och tragiska historier man fått höra genom åren. Har ett lager med oerhört tragiska levnadsöden och problem folk berättat för mig men inget om soc för uppenbart vill folk avbörda sig svåra saker
2024-08-23, 21:22
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu syftade jag självklart hur hon bemöter folk i diskussion som har en annan åsikt än henne som hon plockar bort när hon tröttnar , hon skulle inte fungera på en arbetsplats där man roterar eller där man delar på uppgifter och där alla turas om att göra mindre roliga saker eller inte själv kan välja vad man känner för

Hon är förbannad och det förmodligen med all rätt. Totala klåpare har makten över barnen. Fritidspolitiker och socionomer sitter och plockar barn på skvaller och manipulerade utredningar.

Hur gör politikerna när deras egna barn drabbas av problem? Är det samma visa då? Har det någonsin hänt att en politikers unge blivit plockad av soc? Någon som vet?
2024-08-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Gazahobbiten som anser att Sverige är värre än kriget i Gaza, varför ville han då få hit sin dotter till Sverige?

Den här nya förmågan S*amus R*ss verkar ju också stabil, så jävla märkligt hur så många av dem är sånna juristexperter men ändå inte lyckas åstakomma något haha.

Troligtvis så har Sulle också ett helvete med henne. Han är ju totalt hjärntvättad och man kan urskilja ibland att hon behandlar honom också som skit. Så fort hon börjar prata tystnar han direkt. Har funderat på att han nog i är i beroendeställning till henne då han inte har någon egen lägenhet
2024-08-23, 21:25
Medlem
"Juristen" fantiserar en hel del men hon tror ju på nästan alla konspirationer som finns som att det finns underjordiska ställen där barn föds upp för att skörda andrenokrom...
2024-08-23, 21:26
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
2 miljoner är drabbade menar F , konstigt att de flesta inte stött på någon någonstans ute i verkliga livet som pratat om detta

Ja faller på sin egen orimlighet.
Som en analogi, 2-3% av befolkningen är homosexuella, och det räckte för att väcka en folkrörelse, fick lagar ändrade och idag har en hel månad och parad dedikerad till deras kamp.

Men Fias rörelse som då ska ha 10 gånger mer drabbade, lyckas inte dra mer än 10 pers på en demonstration, haha vi säger så.
2024-08-23, 21:29
Medlem
Citat:
Hon är förbannad och det förmodligen med all rätt. Totala klåpare har makten över barnen. Fritidspolitiker och socionomer sitter och plockar barn på skvaller och manipulerade utredningar.

Hur gör politikerna när deras egna barn drabbas av problem? Är det samma visa då? Har det någonsin hänt att en politikers unge blivit plockad av soc? Någon som vet?
Ja , en av dem hånades och filmades av något sånt där trevligt litet parti när de ringde på hennes dörr och pratade just om detta på nätet , hur värdelös hon var som förälder, hon var V finns några till som fått barn omhändertagna ett par M politiker , nu var ju alla dessa inte psykiskt friska
2024-08-23, 21:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Struntprat någonstans skulle man vid fikapaus fått berättelse till sig från kusin, morförälder, faster eller faster med tanke på hur oerhört många levnadsöden och tragiska historier man fått höra genom åren. Har ett lager med oerhört tragiska levnadsöden och problem folk berättat för mig men inget om soc för uppenbart vill folk avbörda sig svåra saker

Finns så många rövarhistorier om denna myndighet att det är skrämmande. Det är för många som berättar precis samma historia och alla är definitivt inte som Fia och co.

Jag hade aldrig själv trott det om jag inte sett det med egna ögon vad som pågår. Fick det visat för mig och det var bland det värsta jag sett.
2024-08-23, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Psykopat kallas de. Hon är dock snygg. Varför gillar hon currykukar för ?

Dont stick your dick in crazy. Har inte far din lärt dig nånting?
2024-08-23, 21:35
Medlem
Inanna-1921s avatar
Den där ramsan om att om det de säger inte skulle vara sant, om de var dåliga föräldrar så skulle de aldrig hålla på såhär i flera år.
Det är så dumt.
Det finns gott om dårfinkar som "krigat mot staten och för sanningen" i decennier, det säger inte ett jävla skit.
Det finns så många med sårade egon som vägrar att godta att soc har rätt och dessa människor skulle aldrig ge sig.
Folk förlorar hus och hem, hamnar i fängelse eller i personlig konkurs för att de aldrig ger sig med sina underliga idéer, det betyder inte att de har rätt.
Så nej Fia, att du demonstrerar och sitter på tiktok, ringer runt till myndigheter osv säger inte ett jävla skit om att soc skulle ha fel.
Snarare tvärtom i många fall.
2024-08-23, 21:36
Medlem
Citat:
Finns så många rövarhistorier om denna myndighet att det är skrämmande. Det är för många som berättar precis samma historia och alla är definitivt inte som Fia och co.

Jag hade aldrig själv trott det om jag inte sett det med egna ögon vad som pågår. Fick det visat för mig och det var bland det värsta jag sett.
Precis rövarhistorier som sprids på tiktok i många fall är personerna dessutom anonyma , F köper allt rakt av som att barn blir omhändertaget i 9 år för att det ramlat och båda föräldrarna blir dömda till fängelse
2024-08-23, 21:38
Avslutad
Haha vad fanken är den här Ita4Russ för en planta? Låter helt retard. I stil med Paulina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in